פרק 5

1.2K 97 141
                                    

פרק!
סליחה על השעה:) ותודה רבה על כל ההצבעות והתגובות3>
תהנו❤️

-
באותו בוקר יום שני, לאחר ההתעוררות המביכה שלהם הם אכלו ארוחת בוקר בשקט מוחלט לפני שיצאו למשרד של דס ברצונם להתחיל לעבוד כמה שיותר מהר.

"אז מה אתה חושב על המשפחה שלי?" הארי שאל בהמתנה שהאור יהפוך לירוק.

"הם נחמדים, אני אוהב אותם. במיוחד את אמא שלך וג'מה." לואי חייך מעט והסתכל על הארי והבחין בצלקת דועכת בצד שמאל של פניו, כשהארי הביט בו.

"כולם מחבבים אותך, אבא שלי התקשר אליי ואמר לי על כמה שאתה מקסים בזמן שאמא שלי צרחה ברקע והסכימה איתו." הארי ציחקק ואז עצר כשראה את לואי מסתכל בצד של פניו, "מה?"

"כלום... רק הסתכלתי על הצלקת הזאת שיש לך. מה קרה?" שאל לואי לפני שהספיק לעצור את עצמו.

"סתם תאונה, הייתי טיפש." הארי מיהר לענות, איבד את מצב הרוח הטוב שלו פתאום.

"מצטער." לואי הביט קדימה והרגיש את לחייו מתחממות ושמע את הארי נאנח.

"לא, אל תהיה. כשהייתי בן שמונה עשרה הייתי מעורב בתאונת דרכים, כך קיבלתי את הצלקת". הארי לבסוף אמר.

"אוי." זה כל מה שלואי אמר ונשאר בשקט למשך שארית הנסיעה.

ברגע שהארי החנה את המכונית, לואי יצא כשהוא בוהה ישר קדימה בבניין שבו יכול היה לקרוא שכתוב ׳חברת סטיילס בנייה׳, עכשיו יודע למה שם המשפחה של הארי נשמע לו מוכר. הוא הלך בעקבות הארי לתוך הבניין ותוהה איזה סוג של בנייה הם עושים כשהסתכל מסביב תוך שהוא מתבונן בבניין המואר והמודרני.

"הארי, מה אני אמור לעשות כאן?" לואי שאל בניסיון לעמוד בקצב שלו והבחין שכולם בוהים בהם.

"במה אתה טוב?" שאל אותו הארי כשהוא כרך את זרועו סביב מותניו של לואי מבלי לחשוב על זה פעמיים.

"טוב...יש לי תואר שני במנהל עסקים." לואי אמר ועצר באיטיות כשהארי הפסיק ללכת והביט בו במבט לא מאמין.

"תן לי להבין," הארי שפשף את ידיו על פניו והסתכל שוב על לואי, "יש לך תואר שני במנהל עסקים! אני מצטער אבל זה פשוט...יש לך השגים, זה מדהים ואתה חכם כמו לעזאזל. קדימה, בוא נראה מה אבא שלי יחשוב על זה ברגע שאני אומר לו."

"הארי אני לא חושב שזה נכון להשתמש בתירוץ שאני נשוי לך רק כדי למצוא עבודה, אני בסדר גם עם לחפש במקום אחר." לואי התעקש.

"אנחנו צריכים מישהו כמוך בחברה הזו, אנחנו צריכים להתרחב אבל אנחנו גם צריכים להיות זהירים". זה כל מה שהארי אמר.

לואי רצה להתווכח אבל סגר את פיו ברגע שהם נכנסו למעלית עם עוד כמה אנשים שבירכו אותם כשגילו שדס כבר סיפר לכולם. ברגע שהם היו בלובי בקומה השנייה, הארי עשה את דרכו אל ברונטית יפה שבירכה אותם ואז הינהנה לעברם. הארי התקדם לדלת ודפק כמה פעמים לפני שהם שמעו את קולו של דס אומר להם להיכנס.

And you're my ever after-מתורגםWhere stories live. Discover now