Ufak bir küt sesiyle gözlerimi açtım, uyku sersemi yataktan kalkıp kapıya gittim. Kaya elinde ultrason fotoğrafı ve mutfak önlüğüyle birlikte bana baktı. Dudakları yukarı kıvrılırken, gözleri tekrar ultrason kağıdına döndü.
"Canımın içi doğru anlıyorum değil mi?" Dolan gözlerimle kafamı salladım evet der gibi. Geri geri gidip kapıyı açtı, mahallede bir kükreme gibi bağırıyordu..
"Allah beeeeeeeee, heyyytttt beeeee, Allaaaaaaahhh." Gülerek koşup ağzını kapattım. Nefise teyze çoktan balkona çıkmıştı bile, o bize bakarken ben bir elimi ağzına kapatmış, öbür elimle eve çekmeye çalışıyordum. Beni bir hamlede kucağına almasıyla korkuyla bir çığlık patlattım. Nefise teyze gülerek seslendi. "Kim gol attı aa deli oğlanlar? Bu ne yaygara ha guzum?" Kaya sevinçle bana sarıldı tekrardan.
Ben Nefise teyzeye bakarken Kaya bombayı patlattı. "Ben attım golü, bebek geliyor bebek. Benim eşim hamile Nefise teyzemmmm..."
Nefise teyze de şaşırmıştı, "Oğlum sen evli misin biz hiç görmedik ya eşini, nerde eşin bakem senin?" Kaya beni tekrar kollarına alıp sarıldı, boynumdan ve yanaklarımdan öpüyordu sokak ortasında.
Korksamda sesim çıkmıyordu, Nefise teyze bizi böyle görünce kal gelmişti. Kafamı kaldırınca balkonda olmadığını gördüm. Aynı anda apartman kapısı açıldı, elinde nadiren kullandığı bastonuna yaslanan Nefise teyze hızlı hızlı yanımıza gelip ikimizin ortasına geçip kolumuza girdi. Bastonunu bana vermişti, evimize doğru bizi ilerleten yaşlı kadının suratından hiçbirşey anlaşılmıyordu.
Eve girince hemen kolumuzdan çıkıp mutfağa girdi. Benden su isteyip baş köşeye oturdu, sonra olanı biteni anlatmamızı istedi.
"Oğlum Kaya seni severim bak bilirsin, ama çok da sevinsen burda böyle davranma emi kuzum. Burası küçük yer, iki erkek sevgili diye taşlarlar. Gökselim sen bu ara azcık kadın gibi giyin, ben hallederim kalanını. Bilirsiniz mahallenin dedikoduları benden sorulur, bir de size imam nikahı falan kıyalım bir yolunu bulup. Madem bir yola çıktınız sabi nikahsız olmuş, ama nikahsız doğmasın."
"Aslında ikiz Nefise teyze, yani sabiler." Ben bunu söyler söylemez Kaya yine ayağa kalkınca Nefise teyze kolundan tutup oturttu hemen onu.
"Otur len yerine, tamam çok heyecanlısın ama daha çok reklam olmayın. Birde nikah cüzdanı falan ayarlayın bir yerden."
Aklıma Caner gelince gülümsedim, Nefise teyzemi yolcu edip telefona koştum. Caner'i arayıp olanları anlattım, çok fantastik deyip gülünce fiyatını söyledi. Yeni kimlik, evlilik cüzdanı hepsi tamamen yasal olacaktı, devlete nasıl ulaştığını bilmesemde işime gelmişti. Adresimi vermeye kalkınca gülüp telefonu kapattı. Parayı da hesaptan kendisi çekmişti zaten. Kaya beni öyle mutlu izliyordu ki utanmıştım, kokusunu içime çeke çeke sarıldım eşime. Ruhumun eşiydi o benim. Kalbimdi, ruhumdu, bıkkının hayatını değiştiren sakallısıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bıkkın Ve Umutsuz - Gay
Short StoryBiri hayatta yaşadıklarından bıkmış diğeri ailesi tarafından reddedilip umutsuz kalmış iki adam karşılaşırsa... Dikkat homofobikler giremez..