İhtimal Bile Vermesemde

4K 210 8
                                    

Uykudan uyanıp sıcacık hissetmek, bedenini değil kalbini ama. Mümkün olmadığını düşündüğün, yaşadığın an, senin huzurun olan insanın koynunda uyanabilmekti mesela bence. Huzur verenimin kollarında bir güne gözlerimi açmak, ilk kez yaşamasam da bu duyguyu bu adamla asla son bulmaması için her gün dualar ediyordum. Kalbim onun ismimi söylediği an, gözlerimin içine baktığı an ona tepki veriyor ve göğüs kafesimden çıkmak istercesine hızlanıyordu.

Koynunda tekrar gözlerimi kapatıp mis gibi kokusunu içime çektim.
Kokusu içimi mutlulukla doldursa da aniden gelen öğürmeyle yataktan fırladım, kendimi banyoya atıp boş midemle kuru kuru öğürdüm. Arkamda hissettiğim bedenin endişeli sesi ağlamak istememe sebep oldu.

"Güzelim ne oldu, iyi misin?" Kafamı sallayıp klozetten uzaklaştım, kusamamıştım bile.
Dişlerimi fırçalayıp ağzımı çalkaladım ve soğuk bir bardak süt içmek için mutfağa yöneldim.

"Canım benim kötüysen doktora gidelim, altında başka bir şey olabilir bunun. Allah korusun." Doktordan bahsedince aklıma geldi, hemen gözlerimi Kaya'ya çevirdim. "Bugün ayın kaçıydı?" Donuk bakışlarıma endişeyle karşılık verdi, "20 mart canım neden ki?" Tam 8 gün gecikmiştim, dudaklarımı kemirmeye başladım. Tepkisini kestiremiyordum böyle birşey varsa. Kafamı sallayıp kendim gidebileceğimi söyledim. Hemen özel bir muayeneye randevu aldım internetten.

Gerginlikle bekleme salonunda beklerken yanımda Kaya'nın olmasını istiyordum. Elimi tutup 'korkma canım benim' demesini istiyordum. Ama kesinleşmeden bunu ona söylemek istemiyordum. Sonunda hemşire ismimi kaşlarını kaldırarak seslendi ve beni muayene için hazırladı. Doktor hanım oldukça kibardı ama ilk çift cinsiyetli hastası olduğumu söylemesi beni germişti. Muayene biraz kötü hissettirdi çünkü vajinal ultrason yapılmıştı. Birkaç dakika sonra odada makinadan ritmik bir gümbürtü yayılmaya başladı. Heyecandan gözlerim dolmuştu, ellerim titriyordu.

"Evett, buradaki ölçülere bakarak söyleyebilirim ki bebekleriniz tam 8 haftalık. Şuan bir problemleri yok gibi görünüyor, ama yine de size gerekli vitamin ve kan ilaçlarını yazalım ve gerekli tahlilleri yapalım. Ayrıca 12.hafta kontrolünüz olacak ve ikili tarama testi yapılacak o zamana kadar vajinal ilişkide bulunmamanız çok önemli." Söyledikleri beni utandırsa da kafamı salladım ama sonra bebekleriniz dediğini idrak edip aptal gibi tekrarladım. "Bebeklerimiz mi dediniz?" Evet Göksel bey ikizleriniz olacak." Yüzünden gülümsemesi eksik olmayan doktor hanım bunu da gülümseyerek söylemişti. Ellerimi ağzıma kapattım çok sevinmiştim.

Eve doğru yola çıkarken biraz alışveriş yaptım, Kaya için bir sürpriz hazırlayıp öyle söylemek istiyordum. Ultrason fotoğrafı, üzerinde 'BABAM BİR ŞEF' yazan bir mutfak önlüğü ve 2 tane şeffaf emzik aldım. Hepsini kutuya koyup girişteki ayakkabılığa koydum. Kutunun üstünde 'Kaya Beye Aittir' yazıyordu. Yemekleri güzelce hazırlayıp salonda koltuğa uzandım, içim geçmiş uyuyakalmışım.

Bıkkın Ve Umutsuz - GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin