İntikamını Almak

4.1K 219 7
                                    

Mis gibi yemek kokularıyla tableti elimden bırakıp odamdan çıktım, o pisliği bitirmek için gerekli kişiye sonunda ulaşmıştım. Sürekli bir müşterimin tanıdığı, eli kolu uzun bir hackerdı Caner. O şerefsizin tüm bilgilerini Caner'e iletip ne istediğimi açıkça söylemiştim. Onun kimsenin yüzüne bakamayacak, kimseye zarar veremeyecek hale gelmesini istiyordum.

Mutfağa girip yemek yapan Kaya'yı kapı pervazına yaslanarak izledim bir süreliğine. Kayar gibi sessiz hareketlerle bir yandan yemek yaparken, bir yandan salatayı hazırlıyordu. Masaya salatayı koymak için dönünce beni gördü, gözleri parlayarak gelip saçlarımı öptü.

Kollarımı beline doladım, kokusunu içime çektim. Beni sandalyeye oturtup sofrayı kurdu tek başına. İçim öfkemle yansa da ona kızdığım tek şey kendi canının yanmasıydı. Ona kıyamıyordum, benim için o adama 'eşim' demişti. Yüzümde oluşan gülümsememle elime çatalımı aldım, Kaya'nın servis ettiği etli yemeği yemeye başladım. Tadı çok iyiydi, keyfim yavaş yavaş yerine geliyordu.

Arada birbirimize kaçamak bakışlar atarak, yemeğimizi yedik. Soframızı toplayıp elimizde kahvelerle balkona geçtik. Cam balkon kapalı olduğu için serindi ama soğuk da sayılmazdı.

Bir ara ortadan kaybolan Kaya elinde bir poşetle geri geldi. Poşeti kucağıma bıraktı, "Beğenir misin bilmiyorum ama gördüğüm gibi senin olması gerektiğini düşündüm"

Poşeti açıp içindekini elime aldım, yan tarafında turuncu bir civciv olan polar dizaltı çorapları görünce ağzımdan bir kıkırtı kaçtı. Öyle sevimlilerdi ki. Hemen ayaklarımdaki çorapları çıkartıp bu sevimli çorapları giydim. Bacağımın birini uzatıp balkon demirine yasladım, yan tarafındaki civcivi bacağımı bir o yana bir bu yana çevirip her yönden izliyordum.

Bayılmıştım valla, modumu aşırı yükseltmişti. Bende onun için aldığım üstünde 'KOCAMIN TERLİĞİ' yazan ev terliklerini verdim. Tepkisini çok merak ediyordum, paketi açınca yüzüne kocaman bir sırıtış yayıldı.
Sırıtıp burnunu boynuma sürtüp üst üste öptü bir süre.

Telefonuma gelen mesajla ayaklandım hemen, arkamdan bakakalan Kaya'ya dönüp hemen geleceğimi söyledim. Arayan Caner'di. İşin hallolduğunu banka hesabımı kontrol etmem gerektiğini söyledi.

Laptoptan hesaplarımı kontrol edince Euro hesabımda oldukça ve oldukça yüklü bir artış görünce kedi gibi sinsi sinsi sırıttım. Demek ki piç herif Euro yatırımı yapıyordu, hakkında bulunan taciz ve tecavüz videolarının polislerin eline geçmesi ise an meselesiydi.

Moralim tamamen düzelmişti sonunda. Yaptıklarını ona her türlü ödetmiştim, bir daha yapmasını da önlemek için elimden geleni yapmıştım. Artık içim rahattı ve önümdeki günlerde benim yanımda olacak olan sevdiğim adamı  kollarına gitmek için hiçbir engelim yoktu....

Bıkkın Ve Umutsuz - GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin