Dedikodular Dedikodular

4K 210 5
                                    

Hafta içi Kaya ne zaman işe gitse eve gelen muhakkak bir komşu yada birden fazlası geliyordu. Nefize teyzem fıstıklı lokumum, millete benim hakkımda ne dedikodular yaymış inanamadım. Güya ben zorla yaşlı bir adamla evlendirileceğim için evden kaçıp erkek kılığında buraya yerleşmişim.

Gülmemek için kendimi zor tutarken halime acıyıp benim için birşeyler yapmaya çalışan komşularıma yine de minnetle bakıyordum. Ağzımın içi kemirilmekten mahvolmuştu, ilahi kadın yaa.

Her ikiz olduğunu duyan maşallah diyip, tüp bebek mi diye soruyor. Olmadığını öğrenince bir maşallahı daha hakediyoruz. Canımın ne istediğini onlara söylemem gerektiğiyle ilgili baskılarına dayanamayıp en sonunda söyledim.

"Aslında mevsimi mi bilmiyorum ama benim canım iki gündür kızılcık hoşafı istiyor. Nerden bulunur bilemedim, Kaya pek pazara gitmemi istemiyor. Çarpan falan olur diye korkuyor sanırım"

Kadınlar hemen aralarında konuşup buldular ve yaklaşık iki-üç saat sonra önümde ılımış kızılcık hoşafı ve etli pilav vardı. Yüzümdeki sırıtışla içine birkaç buz attım. Canım dul teyzeler ve dul kalmasına ramak kalmış evli ablalar. Valla annem olacak kadından güzel bakıyorlardı bana.

Kaya eve gelince hemen sofraya oturduk zavallı birkaç kaşık alabilse de hoşaftan, mutlu mutlu beni izliyordu.

Doktor randevumuza giderken oldukça gergin olsak da, minik minik bebeklerimizi göreceğimiz için heyecanlıydık aynı zamanda.

Muayenehaneye girip kaydımızı yaptırdık, hemşire beni hazırlık için alırken Kaya dışarda kaldı.
Ben hazır olunca içeriye girip hemen yanıma geldi, elleri heyecandan titreyen ellerimi bir an olsun bırakmıyordu. Doktor hanım bu sefer daha rahat bir tavırla muayene etti beni. Bebeklerin gelişimi gayet iyiymiş, tahliller çıkınca bana telefonla bildireceklermiş.

Mutlu mesut eve geldiğimizde ne kadar uykum olsa da uyuyamıyordum. Heyecanlıydım bu gün yasaklarımız bitmişti, bebeklerin tutunması da iyiydi. Artık hamileliğimi öğrenmeden önceki cinsel yaşantımıza dönmek istiyordum. Nasıl olsa bir sorun yoktu, kendimi dizginlememe gerek yoktu.

Yeni internetten aldığım tamamen dantel olan geceliğimi giyip altımdaki herşeyi çıkarttım. Beni ilk kez gecelikle görecek olan Kaya'nın tepkisini merak ediyordum. Mutfakta arkası dönük yemek yapan karizmatik kocama belli etmeden sandalyeye basıp masanın üstüne oturdum, sağ bacağımdaki yırtmacı öne çıkartmak için bacak bacak üstüne atıp seslendim.

"Ne yemek yapıyorsun hayatım?" Önündeki yemeğin altını kısarken 'bezelye, pilav' diye cevapladı.

"Öyle mi, çok severim. Peki tatlıyı yemekten önce yesem olur mu?" Cilveli konuşmamla bana dönünce ağzı aralanıp öylece kaldı. Bacak bacak üstüne attığım üstteki bacağımı hafifçe sallayınca gözleri oraya kaydı.

Bütün vücudumu tüylerden arındırmıştım ve açılan iştahım sayesinde iki kilo almıştım. Pürüssüz bacaklarıma aç gözlerle bakıyordu, ayakları kendi kendine hareket edermiş gibi usulca yanıma yaklaştı.

Tek dizinin üstüne çöküp minik ayağımı kocaman ellerinin arasına aldı, tarak kemiklerimin üstüne bir öpücük koyup, yukarı doğru öpücüklerden bir yol çizdi. Nefeslerim beklentiyle hızlanmıştı, nemli nefesini aletimde hissedince sesli bir nefes aldım.

Kendimi biraz geriye bırakıp dirseklerime yaslandım, gözlerim hareketlerini takip ediyordu. Dili sıcak ve ıslak bir yol bırakarak baştan sona beni yaladı, bir hamlede hepsini ağzına alıp sertçe emdi.

Ben kadın gibi giyinmiştim ama bir erkek gibi sakso çekiyordu. Tek elimle başını kadınlığıma indirmesi için ona yol gösterdim ve ayaklarımı masaya dayayıp onun için bacaklarımı açtım. Bacağımın birini alıp omzuna koydu ve beklemeden yalayıp emmeye, beni zevkten titrer hale getirmeye başladı. Yüksek sesle inliyordum ve bundan bir gram utanmıyordum.

"Hadi içime gir artık, dayanamıyorum. Aşkım hadi." Ağlar gibi konuşmamla beni kucaklaması bir oldu. Yatağımıza taşıyıp nazikçe bıraktı ve karşımda görsel bir şölen bırakarak soyundu.

Ellerim ona dokunmak için yanıp tutuşsa da asıl önceliğim farklıydı. Yumuşakça bedenlerimizi birleştirdi, hızlanmadan önce başını geriye atıp anın tadını çıkarttı.

Hızını çok abartmadan, öyle güzel bir ritimle gidip geliyordu ki çok geçmeden gözlerim geriye kaydı ve ismini inleyerek boşaldım. Bir bacağımı omzuna alıp girişi daraltınca hızını istemsizce arttırdı, sona yaklaştığını hissederken rahmim onun için birkez daha kasıldı ve aynı anda titreyerek boşaldık. Uzun zaman sonra ilk kez peşpeşe orgazm olmuştum.

Sanırım hamileliğimin geri kalanı benim için bayağı bir eğlenceli geçecekti ve bu durum Kaya'nında eminim ki çok hoşuna gidecekti.

Bıkkın Ve Umutsuz - GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin