aramızdan, once'lardan, ailenden, bizden ve benden kopalı 7 sene oldu mina.seni güzelim hayatından koparan şerefsizi ben de aynen onu hayatından seni kopardığı gibi kopardım ama yetmedi. seni geri getirmedi.
twice olarak dağılıp solo işlere doğru yöneldik çünkü sen olmadan devam edemezdik. twice asla sekiz kişi olamazdı.
bütün şarkılarım da seni andığımı biliyor muydun? benim ilham kaynağım sendin ve bu her zaman öyle olacak sevgilim. seni şarkılarımda yaşatmaya çalışıyorum ama başardığımı düşünmüyorum, düşünemiyorum. sen şarkılarda değil benim yanımda yaşamalısın.
üyelerle seni her gün, her saat, her dakika özlüyor ama hiçbiri seni benim özlediğim kadar özleyemez. sensiz yedi senem nasıl geçti biliyor musun? geçmedi. sensiz her anım cehennemi tattırdı bana.
kokunu, saçlarını, gülüşünü, ellerimi tutan narin ellerini özledim. her zaman yanımda olup beni kötü insanlardan korumanı, koruyucu meleğim olmanı özledim.
sensiz hiçbir şey olmadı mina, olamayackta.
aklımdan hiç çıkmıyor bir kurşunla yanına gelmek ama burada bırakamayacağım sekiz sevdiğim insan daha var. onları bırakırsam çok üzülürler mina.
biliyor musun şu son yıllarda iyice deliye döndüm. evdeki her eşyanı, bana verdiğin el yapımı hediyelerini bir kenera toplayıp onlara bütün gün bakıyorum, dokunuyorum, kokluyorum. sırf seni hissetmek, her şeyinle yanımda olduğunu hissetmek için.
çok uzaktasın sevgilim. yanına tüm kalbimle gelmek istiyorum. bir gün geleceğim ve bir daha da yanından hiç gitmeyeceğim. aynı eski günlerde olduğu gibi.
chaeyoung elini toprağa götürüp toprağı okşadı. sevgilisi ile anıları geldi aklına...
-f-
sıradan bir fanlarla buluşma etkinliğindeydi kızlar. yeni dönüşleri FANCY için hayranların albümlerini imzaladıktan sonra sohbete başladılar.
herkes sandalyesine oturduktan sonra mina da imza attıkları masanın önüne bir sandalye çekip oturmuştu. chaeyoung aralarındaki mesafenin fazla olduğunu görünce hemen sandalyesi ile birlikte mina'nın yanına yerleşti. mina gülümseyip kolunu sevgilisinin omzuna attı.
kızlar konuşmaya devam ederken mina ile chae birbirlerine fısıldayarak küçük iltifatlar ediyorlardı.
"bugün o kadar tatlı olmuşsun ki seni ısırabilirim"
"biraz daha iltifat edersen herkesin karşısında öperim seni"
chaeyoung mina'nın bu dediğine karşı geri çekilip sevgilisinin omzuna bi tane geçirmişti. elini omzuna götürüp yalancıktan acıdığını söyleyen minaya gülmeye başlamıştı ama çok uzun sürmemişti. aralarından bir fan onlara bir soru yöneltince biraz gergin bir ortam oluşmuştu.
"mina ile chaeyoung çıkıyorlar mı?"
iki kız ne cevap vereceklerini bilemeyip birbirlerine bakarken nayeon gülerek "nasıl bir soru bu ya hahaa"
jihyo da nayeon'a katılıp "böyle şeyler sormanıza gerek yok zaten cevabı biliyorsunuz" diyip gülüp geçmişlerdi.
o günün sonunda paçalarını kurtardıklarını için nayeon ve jihyoya yemek borçlanmışlardı...
-end-
"hatırlıyor musun? jihyo ile nayeon unnie daha fazla yiyebilmek için hızlı hızlı yemeğe çalışmışlardı ama hemen doydukları için sadece iki tabak ramen yiyebilmişlerdi. onları izlemek gerçekten zevkliydi." chaeyoung ağlamaktan dolayı çıkan hırıltılı sesiyle hafifçe gülmüştü. zaman çok hızlı geçiyordu.