damla

279 15 54
                                    

"biraz mola verelim" nayeon son haraketlerden sonra sızlanmaya başlamıştı.

kızlar yeni geri dönüşleri için bütün gün pratik yapmışlardı ve ciddi anlamda yorulmuşlardı.

diğer üyeler de nayeon'u onaylayınca herkes bir köşeye dağıldı. aynanın önündeki uzun koltuğa oturmuştu mina. su şişesini almak için önünden geçen chaeyoung'u izledi.

chaeyoung şişenin kapağını açıp suyu içmeye başladı. su damlası yavaşça çenesinden akıp boynundan devam edip en sonunda göğüslerinin arasında kayboldu. mina bu görüntü karşısında ne yapacağını bilemedi, sadece ağzı açık bir şekilde chaeyoung'a bakıyordu.

chaeyoung mina'nın ona baktığını fark etmişti. suyun kapağını kapatıp şişeyi bir kenara fırlattı. gözlerini mina'dan ayırmadan yavaşça üzerine doğru gitti. mina hala ağzı açık şekilde ona gelen afete bakıyordu.

chaeyoung bir anda koltukta ona bakan kızın kucağına oturdu. chae işaret parmağını kızın çenesine koyup açık olan ağzı kapattı. ellerini bu sefer kızın ensesine koyup saçlarını okşamaya başladı.

mina'nın gözlerine bakarak "dibin düştü herhalde" diyip güldü.

mina kızarmaya başlamıştı. kafasını aşağı eğip göz temasına kesti. chaeyoung kızın çenesini tutup sert bir şekilde kafasını kaldırdı. "utanmaman gerek bebeğim"

mina sırıtmaya başlamıştı. chaeyoung nereye baktığını anlamak için mina'nın baktığı yere baktı. göğüslerine baktığını fark edince tam laf edecekti ki mina eğilip  chaeyoung'un boynundan süzülen damlanın bıraktığı ıslak kısımları öpmeye başlamıştı.

chaeyoung bi an dona kalsaydı da hoşuna gitmeye başlamıştı. kafasını biraz geriye atıp minaya daha fazla yer açmıştı. ellerini kızın saç diplerine götürüp boynuna biraz daha bastırmıştı. mina boyundan göğüslere çizilen yolda öpmeye devam ederken ellerini chaeyoung'un kalçalarına koyup onu daha da kendine bastırmıştı. chaeyoung boynuna bastırılan yumuşak dudakların daha da hızlandığını fark ettiğinde daha fazlasını istemekten kendini alı koymamıştı.

mina'nın eli kızın sütyen kopçasına giderken keskin bir düdük sesiyle panikle birbirlerinden ayrıldılar.

dona kalan iki kız düdük sesinin geldiği yöne baktılar.

"mola bitti kızlar hadi devam"

koreografiyi hazırlamakta bize yardım eden dansçı çalmıştı düdüğü. chaeyoung kalkmak için haraket edecekken mina sarılarak engel olmuştu.

kız kafasını sevgilisinin göğüslerine bastırıp boğuk sesiyle "o düdüğü onun bi yerine sokmamam için bana bi neden ver" dedi mina.

chaeyoung gülerek kızın siyah kısa saçlarını severek "kalkmamız gerek" dedi.

mina oflayarak kafasını kaldırıp kızın gözlerine baktı. chaeyoung kızın dudaklarına küçük bir öpücük kondurup mina'nın kucağından kalktı.

chaeyoung dans haraketlerini yaptıkları pisste bazı kısımlar yüzünden kafası karışmış şekilde duran momu'nun sırtına atladı ve birlikte yere düştüler.

mina kızları görünce koltuktan kalkıp yerde gülüşen iki kızın yanlarına doğru gitti...

----------------------

ay ne horny bi bolum olmus bu amk cok ayip seyler var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ay ne horny bi bolum olmus bu amk cok ayip seyler var

michaeng softHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin