Selim

179 8 52
                                    

" Lan oğlum konuşsana kuşlar mı getirdi koydu bu dosyayı buraya ? Bilmiyorum ne demek Caner bilmiyorum ne demek ? Kim getirdi lan bu dosyayı ?! "

Karşımda korkudan iki büklüm olmuş çocuğa baktım biraz fazla çıkışmıştım ama o da bunu haketmişti. Benim odama giren çıkan kim olursa olsun bilmesi gerekiyordu ve şuan karşımda duran yarım akıllı , masamın üzerinde duran dosyanın buraya nasıl geldiğini bilmiyordu. Ortamda oluşan saçma sessizlikten dolayı sinirle ayağa kalktım . Karşımdaki asker de ona bir şey yapacağımı sanıp hızla konuşmaya başladı .

" Komutanım yemin ediyorum odanızın önünden bir dakika bile ayrılmadım , kimse girip çıkmadı sadece Yavuz komutanım sizi sordu bende odanızda olmadığınızı söyledim , bir saniyeliğine içeri girip çıktı ama elinde herhangi bir dosya yoktu "

Söyledikleriyle sinirim bir anda geçmişti . Bende ki de soruydu zaten bu dosyayı o gerizekalıdan başka odama koymaya kimse cesaret edemezdi . Yerimde adımlamaya başladım .

" Ulan seni elime bir geçireyim varya anandan emdiğin sütü götünden çıkartacağım Yavuz , Yavuz , köpek Yavuz seni it gibi havlatıcam oğlum , varya seni elimden kimse alamayacak "

Sinirle söylenmeye başladığımda sesim sona doğru biraz yüksek çıkmıştı ki karşımdaki asker hafif geri adımlamaya başladı , sesimi ve Yavuz'un adını tam olarak duymadığı için ona sinirlendim sanıyordu , gerçi ona da sinirlenmiştim . Komutanının odasına giren çıkan herşeyi bilmesi gerekiyordu , boşuna nöbetçi diye beklemiyordu kapıda ama Yavuz da onun komutanı olduğu ve ona da ses çıkaramayacağı için şimdilik bu yaptığını görmezden gelmiştim .

" Tamam koçum sen çıkabilirsin "

" Emredersiniz komutanım "

Asker kafasını sallayıp odadan kaçarcasına çıktı , tamam biraz deliydim falan ama kendi askerime de bir şey yapacak değildim , eğitimler dışında tabi.

Masadaki dosyayı elime alıp hızla odadan çıktım az önce odamdan çıkan asker tekrar hızla ayağa kalkmıştı , korkudan bir anda açılan gözleri de yuvalarından fırlayacak gibiydi bir an çocuğa acıdım beni her gördüğünde götüne diken batmış gibi hızla ayağa dikiliyordu , tabi ki komutanı olduğum için bu normaldi ama beni her gördüğünde korkuyla açılan gözleri bana birazcık vicdan yaptırıyordu , sinir katsayısım biraz (!) fazla yüksek olduğundan ve bunların hepsine şahit olduğundan dolayı benden korkması da çok normaldi .

Hızla koridoru dönüp yavuzun odasına girdim . Amacım odaya girer girmez yavuzun ağzıyla burnunu yer değiştirmekti ama odada bulunan sevgili yarbayım (!) tüm planımı bozmuş , arkada herşeyden keyif alıp büyük bir zevkle sırıtan benim şerefsiz arkadaşım da Selim gel beni sev diyordu tabi onu şimdi güzelce sevemeyeceğim için bu işi sonraya bırakıp hemen esas duruşa geçtim . Yarbay eliyle gel işareti yapınca kapıyı kapatıp yanlarına gittim . Yarbay'ın elinde benim elimdekiyle aynı olan dosya vardı bu da şimdiden gerilmeme sebep oldu .

" Komutanım Mehmet albayım bu askerin Selim'in timinde olması gerektiğini söyledi . Takdir edersiniz ki kendisi Mehmet albayımın eğitiminden geçti . Başarılarını da eminim duymuşsunudur . Emre itaat kısmında biraz sıkıntılı olayları var ama Selim yüzbaşımın bu konuyu kolaylıkla halledeceğini düşünüyorum . Kendisi iyi bir asker bence bu fikri değerlendirmeliyiz .

deyip gülümsedi şerefsiz sanki biz kötü asker dedik .

" Komutanım tabi ki Mehmet albayımın istekleri benim için çok önemlidir ama bu pozisyon için düşündüğüm başka bir asker var aslında . Eğer sizde uygun görürseniz Kemal üsteğmeni timime almak isterim . Kendisi şuan Suriye de görevde ancak kısa zaman içerisinde döneceğini düşünüyorum. Geldikten sonra bize katılır .

Gizli Gölge Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin