/6/

40 5 0
                                    

• 21 MAYIS 2022 •

Konserin üstünden birkaç gün geçmişti. Gece çok keyifli ve bir o kadar romantik geçmişti jeongin için. O kadar çok eğlenmişti ki kendini sorgulamaya bile başlamıştı. Jeongin hayatında gülümsemez sert bir adamdı fakat ne zaman hyunjin ile birlikte olsa gülümsemesi saniyeler almıyordu. İçindeki kıpırtıları susturmak istemiyordu fakat yaptığı iş onu buna zorluyordu ve bunun farkındaydı... Onunla daha yakın olmak, nefesini boynunda hissetmek istiyordu ama ikisi de bunun için hazır değildi ya da şuan aşık olduklarını kendilerine inandıramıyorlardı.

"Bay Jeongin?"

Je:"Gel içeri Daniel."

Daniel Jeongin'in güvendiği tek yardımcısıydı. Getir götür işlerini, arama soruşturma işlerini yapan hatta bazen bazı görevlere beraber gittikleri sayılı adamlarından birisiydi. Anlaşmanın okulda olduğunu bulan da Daniel'di. Daniel'in babası zamanında Jeongin'in babası ile aynı çatı altında çalışmışlardı yani ikisinin de kaderi benziyordu. Jeongin kafasını masasından kaldırıp sorgulayan sözlerle Daniel'e bakıyordu.

Daniel Sunwon - Yardımcı

Da:"Bay Jeongin, Anlaşmayı çalan kişi sizinle görüşmek istiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Da:"Bay Jeongin, Anlaşmayı çalan kişi sizinle görüşmek istiyor. Size söyleyeceği birkaç şey varmış efendim."

Je:"Demek öyle, üstümü giyinip geliyorum."

------------------------------------------------------------------------------------
Hyunjin kafasını çalışma masasından kaldırdığında sırtındaki ağrıyı en derinlerinde hissediyordu. Yine ders çalışırken uyuya kalmıştı. Alarmı çalmasaydı belki de hala uyuyacaktı. Sırtındaki ağrı ile kalktığında yatağına oturdu. Gerçekten de ayağa kalkamayacak kadar acı çekiyordu. Hazırlanıp okula gidemeyecek kadar yorgun hissediyordu fakat kendini toparlaması gerekti. Tam da kendini kalkmaya hazırlamışken Felix ona mesaj atmıştı.
----------
F:"Hesaplarıma göre tam şuanda uyanmış olmalısın. Doğru mu bildim?"

H:"Şimdi de kalkma zamanımı mı ezberliyorsun? Hayret, erkenci sin."

F:"lmao biliyorum her sabah 7'de kalkıyorsun ama ne yalan söyleyeyim bugün sana mesaj atmak için erken kalktım."

H:"Ben bugün okula gelemeyeceğim sanırım."

F:"Ne? Sen mi? Sen her gün okula gelirsin geçen yıl bile bir kez devamsızlık yapmadın. İyi misin? Hemen oraya geliyorum!"

H:" Felix abartma... Sadece sırtım ağrıyor o kadar. Yine ders çalışırken uyuya kalmışım."

F:" Sadece sırt ağrısı olduğuna emin misin? Sen hep ders çalışırken uyuya kalırsın... Ne yaptın uykunda matematik ile falan mı dövüştün?"

H:" Ahah bilmiyorum ama kazanan kesinlikle matematik olmuş gibi görünüyor..."

F:"oh, tamam tamam bu bir ilk olacak kendimi çok yanlız hissedeceğim ama olsun..."

come inside / hyunin ✓ / Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin