4 - call me jungkook

145 32 19
                                    


سورپرایزز 😂

جیمین :

- هیچی رو به جین نمیگین باشه ؟
: بله پدر
- چشم بابا
- اوهوم .

- رایل حواست باشه جین از هیچی سر در نیاره خودت میدونی اگه بفهمه چی میشه. 
- بله قربان .
- خوبه .

همه تو اتاق پدر جمع شده بودیم  ( شاه ) . چند وقتی بود که اوضاع خیلی خوب نبود متاسفانه دشمن های کمی نداشتیم .

کشور مالیا از اول خودساخته بود . بعد از جنگ جهانی چهارم که حدودا 200 سال پیش بود مالیا به تنهایی و قدرت خودش دوباره سر و پا شد .

کشور موفقی شد و خب کشوری شد که به کس دیگه ای احتیاج نداره . در نتیجه خیلی از کشور های دیگه از کشور ما متنفرن . دقیق نمیدونن اینجا چی میگزره .

چند وقتی هست که درباره ی حملاتی به کشور ما صحبت میشه و این تبدیل شده به موضوع اصلی صحبت و نگرانی ما البته ، زمانی که جین دوروبر نیست .

جونگکوک :

- بفرمایید اینم آیس لاته شما .
: ممنون .

توی راه به دانشگاه جین بودیم که از استارباکس نوشیدنی گرفتیم .
- راستی من یه سوال داشتم . شما به هوش مصنوعی و این چیزا علاقه دارین ؟ آخه اون روز توی نمایشگاه بودین.

: حقیقتا نه خیلی زیاد . اون روز به خاطر میا و سلن اونجا بودم . اونا به این چیزا علاقه دارن.
- اها . خب رسیدیم من کارم سریع تموم میشه اگه میخوای میتونی بیای توی محوطه دانشگاه و اونجا رو ببینی .
: آره حتما .

بعدش وارد دانشگاه شدیم و ماشین رو پارک کرد بعد پیاده شد . کارت شناسایی دانشجویی رو که دور گردنش بود درست کرد و وارد شد . منم دنبالش رفتم.

برام عجیب بود که انقدر آزادانه میتونه بین عموم مردم باشه . فیلایا کشور سنتی تری بود نسبت به اینجا . وقتی اونجا هستیم خیلی کارها رو نمیشه انجام داد .

زندگی ما بین مردم چیز عادی نیست و ما هم کمتر اوقات بیرون از قصر دیده میشیم .
هم من و هم میا و سلن و هم اجداد ما همه توی قصر تحصیل کردن .

درکنارش ما اجازه نداشتیم هیچ وقت از مقاممون کنار بکشیم مگر اینکه برای همیشه کشور و قصر رو ترک کنیم .

حتی اگه کسی از اعضای سلطنتی به رشته ای غیر از اقتصاد و سیاست و ... علاقه داشته باشه فقط باید درکنار هدف اصلی یعنی همین سیاست و. .. یاد بگیره .

زندگی که اینجا وجود داشت عملا برای ما غیر ممکن بود .
شاید همین دلیلی بود که من آدمی نباشم که خیلی سریع صمیمی بشم .

آشنا شدن و دوستی با ادمایی که از طرف افراد قصر ، بالا مرتبه ، وزرا و ... خیلی کم امکان پذیر بود که همیشه انگار حالت اختلاف طبقاتی وجود داشت .

our infinity Where stories live. Discover now