ရန်မဖြစ်တော့ဘူး(28)

2K 52 4
                                    

Part 28

"‌ကောင်းကြီး မင်းတကယ် အန်ကယ်စိုးကိုယ် သွားမတွေ့ဘူးလား"

"မတွေ့တော့ဘူး မင်းတို့နှစ်ကောင်သွားလိုက်ပါ မင်းတို့ကိုယ် လခပိုပေးမယ်လေ"

"မင်းမပေးလဲ ငါတို့ရှယ်ယာထဲက အမြဲ အမြတ်ရတာဘဲ "

"မောင် မအားလဲ နောက်နေ့မှ ရှင်းသန့်တို့အတူတူ ရုပ်ရှင်သွားကြမယ်လေ"

"မောင့် ဘေဘီလေး အတွက်ဆို အချိန်ပြည့်အားပြီသားပါ ခဗျာ ဖြိုးကြီး နဲ့ထက်အောင်မင်းတို့ကလည်း ကူညီကောင်းပါတယ် ငါတစ်ဝိုင်းတိုက်ပါ့မယ်"

"ပြီးတာဘဲ"

"အဖေ့ သားနှစ်ယောက်က လိမ္မာပါတယ်"

"ဟဲ့ကောင်ကောင်းကြီး မကူညီဘဲနေလိုက်မယ်"

"ဖြိုးခန့်နဲ့ ထက်အောင်ကလည်း မောင်က နင်တို့ကိုယ်စတာပါ "

"  အပြင်သွားမှာမှတ်လား နင်တို့အတွဲသွားကြတော့ မျကိစိနှောက်လို့"

"မနှောက်ပါနဲ့ ငါမင်းတို့အတွက် ဆော်လန်းလန်းလေးတွေသွားရှာပေးမယ်"

"မင်းက ငါတို့အတွက်ရှာပေးတာလား မင်းငမ်းဖို့ ရှာထားတာလား"

ဝမ်းမနာသားနှစ်ကောင်ကတော့ ဘေဘီရှေ့မှ အချွန်နဲ့ ထိုးလိုက်ပြန်ပြီ သူ့ကိုယ် ဘေဘီကစိုက်ကြည့်နေတယ်

"ဟဲ့ဟောင်တွေ ငါ့ကိုယ်အချွန်နဲ့ မထိုးစမ်းနဲ့ "

"မောင် နော် ကောင်မလေးတွေ ငမ်းကြည့်ရှင်းသန့်က ပြစ်ထားပြစ်မှာပြီးမှ အဆိုးမဆိုနဲ့"

"မငန်းပါဘူး ဒီလောက် ချစ်ဖို့ကောင်တဲ့ကောင်မလေး မောင့်ဘေးမှာ ရှိနေတာကိုယ် ဘယ်သူကိုယ်ငန်းရအုံးမှာလဲ ဘေဘီလေးတစ်ယောက်ထဲကိုယ်ဘဲ ကျွန်တော်မျိုး မောင်က တစ်ဘဝလုံးကိုယ် ပုံအပ်ထားတာပါ ရှင်းသန့်ကိုကို ဆိုတဲ့ကောင်မလေး သာ ‌ကောင်းခန့်မောင် ဆိုတဲ့ ကျွန်တော်မျိုးရဲ့ ချစ်တွေကိုယ် အပိုင်သိမ်းနိင်သူလေးပါ"

"ဟုတ်ပါပြီရှင် "

"လီးဘဲ ကောင်းခန့်မောင် ရေ ငါတို့ရှေ့မှာလာရိုပြနေကြတာ သွားကြပါတော့ ကွာ မဟုတ်ရင်မင်းကိုယ် ငါတို့ တစ်ခုခုလုပ်မိတော့မယ်"

ရန်မဖြစ်တော့ဘူးDonde viven las historias. Descúbrelo ahora