EPILOG

35 7 2
                                    

Po třech letech usilovné práce a vzájemné spokojenosti ve vztahu zaměstnanec/zaměstnavatel podepsal Tomáš v Lisabonu smlouvu na dobu neurčitou.

Po pěti letech se vyšplhaly ceny na trhu nemovitostí v České republice tak vysoko, že Tomáš zaletěl „na otočku" zpátky do Česka, kde prodal garsonku po dědovi a za získané peníze koupil menší apartmánek v Lisabonu. S výhledem na moře.

Jonášovy noční můry a záchvaty zmizely ihned s příjezdem do Portugalska a už se nikdy nevrátily.

Jonášovi rodiče syna nikdy nehledali. Dva roky pro jeho „prodání" zemřeli při autonehodě, kdy Jonášův otec řídil úplně opilý. Oba byli na místě mrtví. Tuto skutečnost se Jonáš nikdy nedozvěděl.

Narůstající dluhy Jonášova strýce zapříčinily zabavení veškerého jeho movitého i nemovitého majetku. Následná zpronevěra velkého finančního obnosu v zaměstnání ho pak dostala do nápravného zařízení, kde si v současnosti odpykává svůj trest. Vzhledem k jeho velmi agresivnímu chování vůči ostatním spoluvězňům se s jeho propuštěním na svobodu aktuálně nepočítá.

Tomáš a Jonáš se do České republiky už nikdy nevrátili. Zůstali v Lisabonu v apartmánu s výhledem na moře a pokud nedošly konzervy s tuňákem, žili tam šťastně až do smrti.

Kočky nemají devět životůKde žijí příběhy. Začni objevovat