11. BÖLÜM

186 18 4
                                    

1hafta sonra

Sabah gözümü susmak bilmeyen Umut'un sesiyle uyandım.

"Ya yeter Umut 5 dk daha uyuyum. Kalkıcam karnını doyurucam ama bir sus ya git Yusufla uğraş Umut ya" dedim. Kafamı yastığın altına gömerken.

"Arya biz karnımızı doyurduk zaten kalksana kızım okul vakti artık."

Yastığı kafamdan hızlı bir şekilde çektim ve anlamayan gözlerle Umut'a baktım. "Ne okulu ya, okul kim? Tanışmıyoruz biz. Burada olmadığımı söyle ona Umuut"

Kafamı tekrar yastığın altına gömdüğümde "Aah" diye bir ses duydum. Umut diye telaşla kalktım. Yere yatmış kıvranıyordu. Yanına diz çöküp yarasına baktım "Umut noldu?" "Neresi acıyo?"

"Arya" dedi kıvranmaya devam ederken. "Bunlar okulun bize oyunları" dedi kahkahalarının arasından.

Ciddi olmadığını anladığımda omzuna var gücümle geçirdim. "Öküzmüsün ya kalp var bende kalp ölüyodum hayvan"

Elini karnına koyup gülmeye devam etti. "Tamam hadi hazırlan, 15 dk sonra yeni okuluna gidicez."

"Ya Umut böyle çok iyiydi, ben böyle mutluydum, yapmayıın" dedim ağlıyo taklidi yapar gibi.

"15 dk Arya" dedi itiraz istemeyen bir ses tonuyla. Arkasından yastığı fırlattım.

Uyurken Yusuf sana çorabını koklatsın Umut! 1 yıl internetsiz kal Umuut, vicdansız Umuuuut. Kapıyı kapatsaydın öküz ya.

--------------

Karşımda kocaman bu yapıyı görünce Umut'a döndüm. "Umut burası okul mu?" dedim gözlerimi kocaman açarak.

Kolunu omzuma atıp sırıttı, kafasını binaya çevirip "tabi kızım seni nerede okutcaktık." onun bu haline güldüm. Bana şu an ilkokulda annelerinin elinden tutup yeni okullarını tanımaya çalışan çocuk muamelesi yapıyodu. Ağzımdan bir 'Hah' sesi çıktı. Umut'un omzumdaki kolunu ittim ve ona döndüm.

"Burası para kokuyo. Ben okumıcam, zengin koca bulup evlenicem" diyip geriye doğru yürümeye başladım. Umut kolumdan tutup beni sürüklemeye başladı.
"Kızım sanane ya parasından. Sanki sen ödüyosun. Gir şu okula"

Duraksadım. "Sen neyle ödüyosun?"

"Tamam belki birazcık Barış'a kakalamış olabilirim ama bu çok görünmez bir detay dimi" dedi ellerini iki yana sallarken.

Gözlerimi kısıp kötü kötü baktım ona. "Ayıp ayıp, yazık çocuğa paramı sıçıyo?" diyip binaya yürümeye başladım. Barış'ı kendime ayarlamayı bir ara düşünmeliyim. Sjsjss

Umut Arkamdan gelip yanımda bana ayak uydurmaya başladı. "Birincisi Arya hanım abuk subuk beni geride bırakıp tek başına bir şey yapamazsın. İkinci olarak bir daha küfür etme" dedi gülümseyerek. Ona kötü bakışlarımdan birini daha gönderdim ama yüzüme bile bakmadı.

Büyük uğraşlardan sonra müdürün odasını bulmuştuk sonunda. Odayı bulana kadar ufak çaplı bir gezinti yapmıştık. Böylelikle yeni okulumu ve yeni yakışıklı çocukları tanıma fırsatı bulmuştum. Fesat düşüncelerimle birlikte sırıttım.

Umut bana dönerek "yolda porsche anahtarı bulmuş gibi sırıtma" dedi birden.

"Ne?" Dedim anlamayan gözlerle

"Sırıtma diyorum Arya sırıtma" dedi kaşlarını çatarak "hem neye sırıtıyosun ki" dedi.

Arkamızdaki grubu gösterip "Hepsini konserveleyip saklayasım var." dedim ellerimi sinsice birbirine sürterken.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 29, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ARYUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin