Evden çıktığımda tam gitmekte olan babamı siyah spor arabasının arka koltuğunda otururken buldum elindeki tabletiyle ilgileniyordu kafasını kaldırıp beni fark ettiğinde şoförüne durmasını söyleyip camı yavaşca açtı kafasını camdan çıkarıp bana döndü "heyy seni de bırakmamı istermisin?"
Omzundan düşen çantamı düzeltip konuştum "hayır, gerek yok ben giderim" dediğimde babam kafasını olumlu anlamda sallayıp şoföre ilerlemesini söyledi. Onlar bahçeden çıkıp gittiğinde bende kulaklığımı takıp oynatma listemden bir şarkı oynatıp yürümeye başladım.
Yolun üzerindeki bir markete girdim soğutucu dolabından ıce tea alıp kasaya ilerledim elimdeki ıce tea şişesini bıraktım ve kafamı kaldırıp kasiyerin arkasında kalan sigara paketlerine göz gezdirdim "bir tane '..' sigara verir misiniz?" dedikten sonra kasiyerin istediğim paketi de vermesini bekledim daha sonra ücreti ödeyip marketten çıktım. Elimdeki paketi çantama attıktan sonra içeceğimi açıp içmeye başladım.
Kolejin bahçesine girdiğimde elimdeki boş şişeyi yanımda kalan çöp kutusuna attım ve içeri girdim.Müdürün odasının önüne geldiğimde açık olan kapıdan girip boğazımı temizledim "ben sınıfımı öğrenmek için gelmiştim" dediğimde otuz yaşlarındaki müdür kafasını evraklardan kaldırıp beni süzdü kemik çerçeveli gözlüklerini düzeltip bilgisayarına dönerek konuştu "adın ve soy adın?" dediğinde hızlıca cevapladım "kim haneul" bilgisayardan kafasını kaldırıp bana dönerek konuştu "C şubesi" dediğinde kafamı eyip selam verdim ve teşekkür edip odadan çıkmıştım.
Bir kat yukarı çıkıp koridorun sonundaki sınıfa ilerledim ve kapıyı tıklayıp içeri girdim. Kapıyı açtığımda bana dönen hocaya doğru eğildikten sonra konuştum "merhaba" karşımda duran genç kadın neşeyle konuştu "heyy sen yeni nakil olan öğrenci olmalısın... Hoşgeldin" dediğinde sessizce "hoşbuldum" diyebildim adının bayan jiu olduğunu öğrendiğim öğretmen iyi geçinmemizi felan öğütlerken boş bulduğum bir sıraya geçiverdim.
Çantamı sıraya yerleştirip kitabımı da çıkardıktan sonra sınıfa göz attım, iç güdülerime güvenirdim ve onlara dayanarak sınıftaki insanları gözetledim, sarı, uzun saçlı okul eteğini kısacık yapmış bir kız onun yanında mavi saçlı bir çocuk 'mavi saçlı mı?' büyük ihtimalle bu ikisi sevgiliydi her neyse arkamda oturan kısa saçlı sevimli bir kız vardı çok cana yakın görünüyordu-
Ben düşüncelere dalmışken sınıfa beyaz tenli siyah saçlı bir çocuk girdi bayan jiu ya dönüp özür diledikten sonra bana doğru ilerledi niye bana doğru ilerlediğini sınıfta başka boş yer olmadığını fark ettikten sonra anladım. Gelen çocuk yanıma oturdu ve kafasını sıraya koyup gözlerini kapattı bende bayan jiu ya dönüp dersi dinlemeye başladım.
.
.
Helllüüüü canlaarr yeni bir hikaye ile karşınızdayım umarım beğenirsiniz öptümmm byee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cigarette & converse | MYG
FanfictionElimdeki sigara dalını fark ettiğimde kafamı kapıya çevirip elimi kabinin altından yan kabine uzattım. uzattığım sigarayı alan uzun ince parmakları hissettiğimde boş olan elimi kendime çektim. kendime de bir dal sigara çıkarttıktan sonra çakmağı alm...