Son derse yaklaşmıştık. Min cha gün boyunca sadece bana bakıp göz deviriyordu. Soo binle son derse girmek için sınıfa doğru yürüyorduk "soo bin okul çıkışı müsait misin?"
"evet, neden ki?" yorulmuşçasına kafamı soo binin kısa omzuna dayadım "biriyle buluşucam da, sende gel istedim. Gelir misin?" soo bin hayince sırıtıp, bana döndü ve kıkırdadı "bence sevgilinle buluşmaya beni çağırmamalısın" dediğinde aniden kafamı kaldırıp soo binin omzuna vurdum "hayır, Instagram dan tanıştık bizim okuldaymış, kim merak ediyorum? Okul çıkışı buluşcaz. Sende geliyorsun" dediğimde olumlu anlamada kafasını salladı "peki madem bizim okulda neden okulda buluşmadınız?"
"Okula gelmemiş bugün" soo bin anlamış casına sesler çıkarıp sınıfa geldiğimiz için üzerini düzeltip sırasına doğru yürüdü ben ise onun peşinden yerime geçtim
Son ders de bitti. Çantasını toparlıyan soo bine döndüm ve onu bekledim. kapıya sırtını yaslıyan ve bize bakan birini fark ettim. Uzun boylu, yakışıklı ve burnunun ucunda olan bir ben onun karizmasını tatlılığa çeviriyordu.
Bize yaklaşmaya başlayınca kafasını eğerek konuştu "haneul hanginiz?" diye sorduğunda derin sesinde takılı kalmıştım. Sorgularcasına cevap verdim " benim, neden?"
Gülümseyerek cevap verdi, o sırada bende soobine dönmüştüm "buluşma noktası çok ıssız ve tenha bir yerde olduğu için size ben eşlik edeceğim."
Saçımı kulağımın arkasına atıp cevap verdim "arkadaşım da gelebilir değil mi?"Deri ceketli çocuk olumsuz bir şekilde kafasını salladı "maalesef, motorla geldim iki kişi alamam." duyduğum şeyle üzgünce soo bine döndüm tam konuşacakken o söze başladı "heyy beni dert etmeyin zaten anneme yardım etmem lazım" kendimi kötü hissetsem de o sorun etmemişti nasıl olsa "peki o zaman"
Dediğimde uzun çocuk saçını arkaya attı "hadi gidelim" diyip arkasına bakmadan sınıftan çıktı. Bende soo bine sarılıp sınıftan çıktım.
Okulun bahçesine vardığımda siyah motoruna binip bana taktığı kaskı aynısından uzattı. Alıp takmaya çalıştım daha sonra motora binip yola koyulduk.
Yola çıktığımızda ona adını sordum "bu arada adın neydi, tanımadığım birinin motoruna binince garip hissediyorum." çocuk sırıtarak cevapladı "sorun değil, adım taehyung ama sen bana tae diyebilirsin." diyince önüne döndü.
Motordan indiğimizde tel kapıdan geçip kocaman bir araziye girdik.
Arazinin tam ortasında bir garaj vardı duvarında eskimiş yazılarla "bangtan" yazıyordu ve grafikleri çok güzel duruyordu. Hemen yan tarafta park edilmiş 4 tane motor ve diğer tarafta oyun konsolları vardı bahçedeki köpek çok vahşi görünse de çok şirindi.
.
..
..
.
. Bölümü beğendiyseniz oy verin ve destek olun lütfen 💜.
. Ohuyonuz Ohuyonuz ama hiçbir poh yapmiuonuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cigarette & converse | MYG
FanfictionElimdeki sigara dalını fark ettiğimde kafamı kapıya çevirip elimi kabinin altından yan kabine uzattım. uzattığım sigarayı alan uzun ince parmakları hissettiğimde boş olan elimi kendime çektim. kendime de bir dal sigara çıkarttıktan sonra çakmağı alm...