9. Bölüm

75 12 0
                                    

Pizzalar geldiğinde yoongi sinirle jiminin kolundan tutup "hadi kapıya bak yalaka" dedi. Jiminde kalkıp namjoon dan aldığı parayla kapıya yöneldi. Elinde kutulara buraya gelip kutuları masaya dizip içecek olmadığını fark etti "içeceklerimiz yok namjoon" dediğinde yoongi hatırlarcasına elini tezgaha yönlendirdi "şey tae mutfak dolabında bir şişe şarap olması lazımdı getirir misin" dediğinde tae oraya yönelip elinde bir şişe ile geri döndü.

Altına ve üstüne bakarken hangi marka olduğunu anlamaya çalışıyordu o sırada yoongi "babaannem yaptı" diyince onaylayıp şişeyi masaya koydu ve bardakları getirdi. Herkesin bardağını doldurunca filmi oynatıp yemeye başladık ama ben yemeden önce story  atmak istedim.

Filmin ortasına doğru pizzam bitince kutuyu tam kaptacakken yoongi bir dilim pizza alıp kutuma koydu "ben doydum sen yiyebilirsin" diyip filme odaklandı bende sessizce teşekkür ederken bardağımın boş olduğunu fark ettim sonra bardağımı alıp jimine...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Filmin ortasına doğru pizzam bitince kutuyu tam kaptacakken yoongi bir dilim pizza alıp kutuma koydu "ben doydum sen yiyebilirsin" diyip filme odaklandı bende sessizce teşekkür ederken bardağımın boş olduğunu fark ettim sonra bardağımı alıp jimine uzattım ve sessizce konuştum "jimin bir bardak daha doldurur musun acaba" diyip rica ettim Jiminde "tabii" diyerek bardağımı doldurdu tam bana uzatmıştı ki eli kaydığında tüm gömleğimi şarap içinde buldum.

Jimin aniden yerinden kalkıp bana koştu masadan aldığı peçeteyle üstümü silmeye çalıştı "özür dilerim, özür dilerim" diye sayıklarken onu durdurdum o an herkes filmi durdurup bize odaklanmıştı "sorun değil, ben hallederim" diyip sakince jiminin kolundan tuttum. Yerimden kalkıp etrafıma bakınınca yoongide yerinden kalkıp "tuvalet şu tarafta, sen gir ben sana kıyafet getiriyim" diyip çekmecelere yöneldi. Bende tuvalete girdim.

Tuvalete girdiğimde siyah dekore edilmiş tuvalete göz gezdirdim ve kenara geçip kıravatımı çıkarmaya başladım yanlış bağladığım kravatım düğüm olduğu için uğraşıyordum tam  o sırada kapıya tıklayan yoongiye döndüm yoongi kapıyı açıp elindeki kıyafetleri uzattı "bunları giyebilirsiniz ha-" sözünü kesen şey benim onu bileğinden tutup içeri çekmemdi. Içeri aldığım yoongi başını aniden öne eydi utançla konuştum "kravatım düğüm olmuşda onu açabilir misin acaba?" dediğimde yoongi kafasını kaldırıp bana döndü ince ve uzun ellerini yakama koydu kıravatımı açmaya çalışırken ikimizde çok sessizdik. Nefes seslerimiz vardı tabi birde benim kızaran yanaklarım.

yoongi kravatımı açınca konuştum" teşekkür-" benim sözlerimi bölende yeni fark ettiğim onun deli gibi çarpan kalbiydi sessizce sırıtıp tekrar konuştum" teşekkürler " diyince o da" önemli değil " diyip tuvaletten çıktı bende getirdiği kıyafetlere baktım bir sweat ve şort vardı. Onları giyip tuvaletten çıktım

Haneul dışarı çıkmadan önce Yoongi' den

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Haneul dışarı çıkmadan önce Yoongi' den

Tuvaletten çıktığımda hepsi kapının ağzında bizi dinliyordu beni gördüklerinde hepsi hibirşey duymamış gibi davranmaya başladılar "gördüm salak değilim" dediğimde jhope kıkırdamaya başladı "ne oldu orda?" dediğinde ardından jin konuştu "neler olmadı diye sormamız lazım" diye gülmeye başladı benim cevap vermemi beklemeden ardından namjoon konuştu "sessiz gülün kız duycak" dediğinde hepsi sessizce kıkırdadı onlar kıkırdarken aniden haneul açtı kapıyı onlarda aniden gülmeyi kesip yerlerine koşarak oturdular.

Haneul den devam edecek...

.
.
.

.
. Bölümü beğendiyseniz bir öpücük yollayın bare 💅🏻

cigarette & converse |	MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin