8. Bölüm

76 14 0
                                    

Taehyung içeri doğru ilerlediğinde peşinden gitmek istedim fakat ayaklarıma dolanan köpek buna izin vermedi. Onu görünce eğilip gülümsedim ve elimle kafasının altını okşadım "merhaba tatlı şey" dediğimde tasmasında parlayan ismi dikkatimi çekti. Uzanıp isme baktım "daısy, ne kadar tatlı bir ismin var" diyip kafasını tekrar okşadım ve yerimden kalkıp içeri ilerledim.

İçeri girdiğimde herkes bana dönmüştü "merhaba" dediğimde çıkan kısık sesime kıkırdadım. Onlar da kibar ve arkadaş canlısı şekilde beni selamladılar. İçlerinden kolu dövmeli olan konuştu "tekrar hoşgeldin haneul, burda rahat olabilirsin" dediğinde gülümseyip teşekkür ettim "siz beni tanıyorsunuz sanırım, ama ben sizi tanımıyorum" dediğimde elini kaldırıp olumsuzca salladı "ahh dert etme daha tanışmak içinn çok zamanımız var. Ben jungkook " diyip gülümsedi ben ise "ahh memnun oldum" diyip sessiz kalmayı tercih ettim.

Bir süre sonra etrafta birinin eksik olduğunu fark ettim asıl kişi neredeydi "agustd nerde yani kullanıcı adı agustd olan, sanırım gerçek adı yoongiydi." dediğimde taehyung "tuvaletten hâlâ çıkmadı mı?" diyerek diğerlerine döndü. Adının jimin olduğunu öğrendiğim kişi "ben bir bakayım" diyerek yerinden kalktı.

Arka tarafa ilerleyip kapının ardına seslendi "yoongi- ahh haneul geldi artık çık." diyerek onu uyardı ve aniden açılan kapı ile jimin sarılıp düştü. Yoongi etrafa bakıp "neden daha önce haber vermediniz derken" yerdeki jimin başını tutarak "yavaş olsana dağ ayısı" dediğinde herkes kahkaha atıp jimine döndü. Neden bilmiyorum ama o an bende gülmüştüm.

Yoongi tehtit edercesine jimine baktığında jimin çoktan namjoon adındaki oğlanın arkasına saklanmıştı . Yoongi onu umursamayı bırakıp yanım geldi hoş geldin diyerek bana elini uzattı bende nazikce hoşbuldum diyerek uzattığı elini tuttum.

Elimizi ayırdığımızda sessizliği jhope bozdu "ee film izlemeye ne dersiniz?" herkes bana baktığında "olur" diyerek  cevap verdim. Taehyung film seçmek için netflix e girdiğinde herkes televizyona odaklandı o sırada yoongi usulca yanımdaki pufa oturdu ve konuştu "bence countdown izleyelim" diyip etrafa bakındı onlar onaylıyınca bana döndü bende sakince cevapladım "olur bana fark etmez" diyerek omuz silktim.

Tam filme başlıyacakken Jin play tuşuna basmak üzere olan taehyungu durdurdu "durun! Bişeyler sipariş edelim" diyip bana döndü "ne yemek istersin?" dediğinde yerin dibine girmek üzereydim "ııı pizza olabilir" dediğimde Jin mutlulukla "oldu bil" diyerek namjoona döndü "bizim için sipariş edebilir misin?" diyerek ellerini birleştirip gözlerini hızlıca kırpmaya başladı. Ona engel olamayan namjoon konuştu "tamam be birkere söylesen de olurdu" diyerek eline telefonunu aldı.

Pizzacının numarasını tuşlayıp telefonu kulağına doğrulttu "merhaba ben pizza siparişi vericektim, biri küçük, üç orta boy, geri kalanları büyük olmak üzere toplam sekiz tane pizza alabilir miyim?..... Eee tabi adresi vereyim ********** teşekkürler, iyi günler" diyerek telefonu kapattı o sırada jungkook kahkaha atarak jimine döndü "ahahahaha jimin hahahahha küçük boy pizza ahahahaha senin için ahahhahha" dediğinde jimin somurtarak jungkooka baktı ardından  bana döndü ve konuşarak yanıma geldi "burda bir tek boyumla dalga geçmeyen haneul kaldı ama ona güveniyorum" diyerek koluma sarıldı.

..
..
.
..

.
.

.
Bölümü beğendiyseniz oy verin lan keller 😍💅🏻

cigarette & converse |	MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin