16.bölüm

55 8 7
                                    

Bay Lee nin odasına girince saçlarını düzelten yoongiye döndüm herseferinde gözlerimi ondan ayıramıyordum çok mu yakışıklıydı yoksa ben hasta mı olmuştum bilmiyordum.

Aniden sesini yükselten bay Lee tüm dikkati üstüne çekti gözlüğünü düzeltip konuştu "haneul ben çağırdığım için mi geldin yoksa yoongiye bakmak için mi geldin?" cevap vermek için bir şey bulmaya çalışıyordum aniden yoongiye dönüp tüm kuvetimle tokat attım. Evet yalnış okumadınız tokat attım ve istemsizce kekeleyerek konuşmaya başladım "yüzünde sinek vardı" yoongiye vurduğum için kendime sinirlendim ve dudağımı kemirmeye başladım yanağı kızaran yoonginin canının nasıl yandığı belli oluyordu kafamı eyip bay Lee ye döndüm "buyrun sizi dinliyoruz" diyip ellerimi önümde birleştirdim bay Lee konuşmaya başladı "size proje ödevi vericem dersten en düşük notu alanlar sizsiniz. Projenin konusunu kendiniz seçin. Üç gününüz var." dediğinde kısık bir sesle "anlaşıldı" dedim daha sonra bay Lee elini kapıya uzattı bizde çıktık.

Çıktığımızda kapıyı hızlıca kapatıp telaşla ellerimi yoonginin yanaklarına koydum "çok özür dilerim, canın acıdı mı?"diyip hemen yanağını okşadım ardından elinden tutup onu götürmeye çalıştım "hadi revire gidelim" diyip onu çekiştirdim yoongi beni durdurdu ve konuştu "önemli değil haneul gerek yok" dediğinde kafamı olumsuzca iki yana salladım "senin için bunu yapmama izin ver" diyip benimle birlikte gelmesini sağladım okul ders zili çaldığı için boştu kafeteryaya inip onu masya oturttum "beni burda bekle" diyip koşarak okula doğru ilerledim revire çıkıp kapıya tıkladım.

Bayan sou masasında reçete yazıyordu kapıyı açtığımda kafasını kaldırıp bana baktı güler yüzle konuştu "hey haneul iyi misin" boğazımı temizleyip hemen konuşmaya başladım "evet bayan sou iyiyim teşekkürler, sizden krem almaya geldim arkadaşım için.. Tokata iyi gelicek kızarıklığı geçirecek bir kreminiz var mı?" dediğimde bayan sou yan tarafındaki çekmeceden bir krem çıkartıp bana verdi "al bakalım arkadaşın için" diyip göz kırptı ve sırıttı bende gülümseyip teşekkür ettim ve ardından koşarak revirden çıktım.

hızlıca kafeteryaya gidip yoonginin yanına geldim geldiğimde ellerimi dizime koyup soluklandım "beni beklediğin için teşekkür ederim" diyip kafeteryadan bir su aldım onu da alıp yoonginin yanına oturdum suyu açıp yoongiye verdim fakat yoongi suyu alıp ağzıma doğru uzattı saçlarını gözünden çekip konuştu "benden çok senin ihtiyacın var" dediğinde sudan yavaşca bir yudum aldım ben içtikten sonra yoongi de suyu kafasına dikti şişeyi bitirince masya bıraktı.

Yoongiye yaklaşıp ellerimle yanaklarına gelen saçlarını çektim yanağı hâlâ kızarıktı masadaki kremi alıp kutusundan çıkarttım ve kapağını açıp biraz parmağıma sürdüm. Parmağıma sürdüğüm kremi kızarık olan bölgeye yavaşca sürmeye başladım kremi dağıtırken ara ara nefesim kesilmeye başladı soluk alış verişim hızlandı aniden nedensizce gözlerim dolmuştu. Neden bilmiyorum? durup dururken neden şimdi? Elimi yanağından çekip kremi kapattım ve elimi peçeteye sildim ardından gözümden akan yaşı hızlıca silmeye çalıştım ama ben sildikce bir diğeri ardından geldi bunu fark eden yoongi bana döndü ve beni kolumdan kendine çekip sarıldı o an benim için zaman durmuştu kokusu, dokunuşu, saçlarıma karışan saçları bunları hissetmek benim zamanımı durdurdu ve kendimi bıraktım içimi boşaltana kadar ağladım tek bir damla yaş kalmayana kadar ağladım bu damlalar ona olan sevgimdi çoğaldı ve bende bunu biliyordum daha fazlasını taşıyamadım.

Zil çalmıştı kafeterya dolmaya başlayınca yoongi kafasını kaldırdı ve fıdıldıyarak konusu "hadi gidelim revirden izin kağıdı alalım bugün kötü geçti daha fazla okulda duramayız"

.
.
.
.
.
. Bu bölüm de burda bitmiştir oy vermeyi unutmayın askolar 😽

cigarette & converse |	MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin