Tuvaletten çıktığımda herkes yerlerine dönüyordu. Koltuğa oturunca benim üzerimdekileri fark ettiler jhope sevimli bir şekilde konuştu "heyy çok şirin olmuşsun haneul" dediğinde önüme düşen saçlarımı düzelttim ve cevap verdim "teşekkürler" dediğimde jungkook sırıtarak bana döndü "ne oldu içeride ya" dediğinde namjoon onu susturmak için bacağına vurdu bende hemen söze girdim "yalnış anlamayın kravatım düğüm olduğu için çıkaramadım da" dediğimde dudaklarımı kemirdim namjoonda mahçup şekilde "yok açıklaman gerek yoktu" dedi.
Konu kapanmıştı bende eve gitmek için müsade istedim "ben artık kalkıyim, saat geç oldu" diyip çantamı toparlamaya başladım. Tam kıyafetlerimi sorucakken jin konuştu "ben gömleğini yıkar getiririm" diyince "tamam görüşürüz o zaman" diyip kapıya yönleniyordum ki yoongi beni durdurdu "ben seni bırakırdım ama önemli bir işim var, seni tae bıraksa olur mu? Tek başına gitme" dediğinde çantamı düzeltip "gerek yok" diyecekken tae motora yönlenmişti bile kaskını takıp kornaya bastı bende herkesle vedalaştım ve tae nin yanına doğru ilerledim.
Kaskımı takıp motora bindim ve tae ilerlemeye başladı yolda tae sessizliği bozdu "ee günün nasıl geçti, sevdin mi bizimkileri?" dediğinde rüzgardan duyulmayan sesimi yükselttim "güzel bir gündü, grubunuz çok iyiydi herkesi çok sevdim" dediğimde tae memnun bir şekilde cevap verdi "güzel, o zaman grubumuza hoşgeldin" şaşkın ve mutlu bir ses tonuyla konuştum "teşekkür ederim, hoşbuldum tae" ana yola çıktığımızda tae evin yolunu sordu "evin nerede" dediğinde çalan telefonumu açmadan önce cevapladım " *********** sokağın sonunda" diyip çantamdan telefonumu çıkarttım arıyan babamdı tedirgin bir şekilde telefonu açtım.
*arama başladı*
-haneul saat kaç oldu, neden evde değilsin? geçerli bir mazeretin olsa iyi olur
-kütüphanedeydim baba,
geliyorum.
-hızlı ol, yemekte misafirlerimiz var.-tamam, kapatıyorum.
*bu arama sonlandırıldı*
Telefonu kapattığımda sokağa girmiştik. Derin bir nefes verdim ve kendimi Motordan inmek için hazırladım. Evin önüne geldiğimizde Motordan indim ve kaskı çıkardım tae ye uzatıp konuştum "teşekkürler, sonra görüşürüz" diyip demir kapıya doğru ilerledim taehyung da ardımdan el sallayıp gitti.
Bahçeye girdiğimde Chuyae abla beni bekliyordu "merhaba haneul hanım, misafirler gelmek üzere hemen odanıza geçelim mi?" Chuyae ablayı görünce sevinmiştim "merhaba Chuyae abla, tabi gidelim o zaman" diyip eve doğru ilerledik kapıyı açıp içeri girdiğimde hemen yan taraftaki terliklerimi giyip ayakkabılarımı kenara koydum.
Merdivenlerden çıkmaya başlayacakken babam yanımıza geldi önce beni süzdü sonra konuştu "Chuyae sen bizi iki dakika yalnız bırak" Chuyae abla eğilerek konuştu "tabii efendim" diyip mutfağa ilerledi. O gidince babam konuşmaya başladı "bu ne kılık sen kütüphanede üstünü değiştiriyorsun herhalde, üstelik evsiz gibisin yine beni utandıracak ne yaptın kim bilir?" ben ellerimle oynayıp sussun diye sessiz kalmayı tercih etmiştim fakat o bu sefer sesini yükselterek konuştu "BİR AÇIKLAMA BEKLİYORUM KİM HANEUL"
bu sefer bir cevap vermeye karar verdim. Üstümü değiştirdiğimi tamamıyla unuttuğum için kütüphane yalanını uydurmuştum bunun olacağını bilseydim gelmeden önce kendimi han nehrine atar öyle gelirdim. "kütüphanede üstüme kahve döküldü o yüzden arkadaşımın yedek kıyafetlerini giymek zorunda kaldım.. Baba" babam bıkmış bir şekilde saçlarını arkaya atıp kafasını yukarı kaldırdı "tamam çık odana üstünü değiştir"
Merdivenlerden çıkmaya başlayınca babam içeri döndü onun hemen arkasındanda Chuyae abla yanıma geldi "canını sıkma kızım, hadi yukarı çıkalım biz" dediğinde koluma girip birlikte yukarı çıktık. Odama girdiğimde ilk lavaboya girip elimi, yüzümü yıkadım aniden başım dönmeye başladığı için lavabonun mermerlerinden tutunmuştum. Biraz sakinleşince dışarı çıkıp dolabıma yönlendim Chuyae abla benim için bir elbise seçmişti bile. Bana doğru tutup gösterdi "bu tam sana göre" dedi bende sakince "tamam onu giyeyim" diyip Chuyae ablanın çıkmasını bekledim o çıkınca üzerimi değiştirip aynadan kendime baktım.
Elbise cidden üzerime tam olmuştu. Saçlarımı tarayıp hafif bir makyaj yaptım. Kapıya tıklayan Chuyae ablaya kapıyı açtım "çok güzel olmuşsun" diyince hafif bir tebessüm ettim başım yine dönmeye başlamıştı hemen çekmeceye dönüp ilaç kutusunu aldım fakat bitmişti. Chuyae abla aniden cama yöneldi "ahh misafirler bahçeye girdi, hemen karşılamamız gerek, koş haneul hanım"
.
.
.
... BÖÜĞM BİTTİİĞĞPPPPPĞĞĞĞ🧕🏼💅🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cigarette & converse | MYG
FanfictionElimdeki sigara dalını fark ettiğimde kafamı kapıya çevirip elimi kabinin altından yan kabine uzattım. uzattığım sigarayı alan uzun ince parmakları hissettiğimde boş olan elimi kendime çektim. kendime de bir dal sigara çıkarttıktan sonra çakmağı alm...