5. Bölüm

87 14 2
                                    

Haneul dan

Takip bildirimin ardından Instagram dan bir mesaj düştü, gelen mesaja tıkladım. Aynı kişidendi

INSTAGRAM

Agustd : köpeğin şirinmiş , tek ortak noktamız sanırım.
19.08

Haneul:
Evet şirindir
Senin köpeğin de öyle
Sanırım tek ortak noktamız
19.13

Agustd :
Peki, nasılsın?
19.13

Haneul :
İyiyim sanırım
Sen?
19.17

Agustd :
Bende iyiyim
19.17

Haneul :
Senle daha önce
tanıştık mı?
19.17


Agustd :
Resmi olarak hayır
19.17

Haneul :
Aynı okulda mıyız?
19.19

Agustd :
Evet
Ama daha fazla soru sorma
Yarın okulda tanışırız istersen
19.18

Haneul :
Pekii
İyi akşamlar
O zaman
19.20

Agustd :
İyi akşamlar
19.20

....

Telefonu kapatıp yatağın üstüne bıraktım odamın kapısı çaldığında "gelebilirsin" diyerek kapıya baktım gelen babamdı "neden yemeğe inmedin" ellerime odaklanıp cevapladım "aç değilim" babam onaylıyarak ve bir o kadar da inanmıyarak kafasını salladı "peki, okulda bir sorun olmuş sanırım?" dediğinde panikle babama baktım "hayır, sadece bir kız bana iftira attı ve-" babam sözümü kesti "evet ve dersten kovuldun" başımı önüme eymiştim çünkü bu sözün ardından gelecek olan cümleleri ezberlemişim. "ben sana daha kaç kere beni rezil etmemeni söyleyeceğim, notlarınla beni utandırmıyormuş gibi birde dersten mi kovuldun?" diyerek bir hışımla bağırdı ben tırnaklarıma oynamaya başlamıştım "cidden yüz karasısın, aynı annen gibi." diyerek odadan çıktı ve kapıyı çarptı.

Ellerimi yüzüme doladım. Başım ağrımaya başlamıştı yataktan kalkınca başımın dönmesiyle sarsıldım, her kavgadan sonra böyle olurdu alışmıştım artık. O yüzden her zaman yanımda bir paket ağrı kesici taşırdım odamdaki beyaz çekmeceye doğru ilerleyip ikinci çekmecesinden ağrı kesiciyi çıkartıp yuttum. Daha sonra yan kapıdan odama ait olan banyoya girip sıcak bir duş aldım.

Duştan çıktığımda üstümü giyip, yarın için hazırlık yaptım, beyaz okul gömleğinin üzerine kravatım, siyah bir hırka, altına siyah okul eteğim ve siyah ince çoraplar daha sonra yatağa girip uyudum.

8.25

Chuyae abla nın beni uyandırmasıyla gözlerimi açtım "haneul kızım! Okula geç kalıcaksınız, sanırım alarmınızı kurmayı unuttunuz" hemen yataktan kalkıp banyoya yöneldim ve arkamı dönmeden bağırdım "teşekkürler Chuyae ablaaa" hemen elimi yüzümü yıkayıp odaya geçtim üstümü değiştirip hızlıca çantamı sırtıma atıp odamdan çıktım.

Haneul'ün kıyafetleri böyle görünüyor

Merdivenlerden aşağı hızlıca indim ve kapıdan çıkarken kapıyı açık bırakmıştım arkamdan gelen Chuyae abla bana seslendi "iyi dersler canım" dediğinde arkamı dönüp ona el salladım oda bana gülümsediğinde beni bekleyen arabaya binip yola koyuldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merdivenlerden aşağı hızlıca indim ve kapıdan çıkarken kapıyı açık bırakmıştım arkamdan gelen Chuyae abla bana seslendi "iyi dersler canım" dediğinde arkamı dönüp ona el salladım oda bana gülümsediğinde beni bekleyen arabaya binip yola koyuldum.

Chuyae ablayla hep yakındım, her zaman benim yanımda olmuştu ve hep bana destek olmuştu evimizde görevli olarak çalışmasına rağmen onu annem gibi seviyordum.

Kullaklığımı takıp her zamanki gibi müzik dinledim.



.

.

.
Hellğ yeni bir bölüm dahaaa
Beni umursamasanız bile söyliyim
Yorumlarınız ve oylarınız benim için değerli :))

cigarette & converse |	MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin