Restorandan çıktığımda arkamdan gelen yoongiye bakmadan kaldırıma oturup elimde sıkı sıkı tuttuğum çantamdan sigara paketini çıkarttım sinirle içinden bir dal alıp çakmağımı aramaya başladım ben sinirle ararken yoongi cebinden çıkarttığı çakmağını bana verdi "bilmiyordum.. Yani sigara kullandığını" dediğinde elindeki çakmağı alıp sigaramı yaktım "çok sık kullanmıyorum sadece morelim bozuk olunca" yoongi yaklaşıp yanıma oturdu kafasını eğip sakin bir sesle konuştu "neye morelin bozuldu?" başımı yere eydim ve kızaran yanaklarım sakladım.
Yoongi tekrar konuştu "SEN BENİ Mİ KISKANDINNN?!" diye şaşkın ve mutlu bir şekilde sordu. Kaşlarımı çatıp yalancı bir kızgınlık yaptım "bağırma be, sokağın ortasında" diyip ayağa fırladım o sırada gelen diğer üyeler şaşkınca yanıma koştu. Namjoon endişeli bir şekilde atıldı "iyisin dimi?"dediğinde olumlu anlamada kafamı salladım ardından jungkook konuştu "kızı iyi dövdün ama, yaktın ortalığı" diyerek heyecanla gülümsedi jin de ellerini kaldırarak bana doğru koştu ve bir beşlik çaktık "işte benim kızım" dediğinde ellerimi bir suçlu gibi kaldırıp elimdeki sigaraya baktım ve konuştum "morelim bozuk olunca arada kullanıyorum" dediğimde jhope elini omzuma koydu "sorun değil, yoongide kullanıyor zaten" diyip göz kırptı ardından yola çıkıp yürüdük.
Uzun bir yoldan sonra eve varmışım içeri girdiğimde Chuyae abla beni karşıladı "hoşgeldin haneul hanım" dediğinde ayakkabımı çoktan çıkarmıştım "hoşbuldum, babam yok sanırım" diyip içeri doğru kafamı uzattım Chuyae abla sakince konuştu "evet bugün toplantısı var" içimden rahatlamışca bir nefes verdim "off be bugün rahatım desene" diyip Chuyae ablayla kıkırdadık yukarı doğru gidip merdivenlerden çıktım odama girip üstümü değiştirdim.
Üstüme rahat şeyler giyip aşağı kata indim yumuşak terliklerimle zıplaya zıplaya kanepeye doğru koşup hızlıca kendimi koltuğa attım yastığın arkasından aldığım kumandayla televizyonu açıp sıkıntıyla kanallarda gezinmeye başladım "ahh bugün o talk show vardı" diyip hızlıca üçüncü kanalı açtım daha sonra hızlıca kalkıp mutfağa ilerledim kapının kenarından tutup içeri doğru seslendim "Chuyae abla bana biraz mısır patlatır mısın acaba" diyip tatlı bir ses tonuyla sordum içeriden kıkırtılar geldi "tamam hemen yapıyorum canım" Chuyae ablanın sesini duyunca tekrar kanepeye geçip televizyon izlemeye başladım.
Chuyae abla elinde bir kova mısırla döndüğünde ona teşekkür ettim tam o sırada kapı zili çaldı Chuyae abla aceleyle o tarafa doğru yöneldi "babanın gelmesine daha var kim geldi acaba" diyip kapıyı açtı. Kapıda pijama takımı giymiş ve elinde bir poşet çikolata olan yoongi duruyordu kafasını eyip tatlı ve kibar bir şekilde konuştu "merhaba Chuyae abla babam bay kim le birlikte ani bir iş seyahatine çıktı daaaa ben bugün burda kalabilir miyim?" dediğinde boğazımda kalan mısırları yutmaya çalışıp konuştum "ne! NE? HAYATTA OLMAZ" dediğimde yoongi elindeki çikolata dolu poşeti gösterdi ve tek kaşını kaldırarak sırıttı "emin misin" dediğinde akan ağzımın suyunu silip gözümü kaçırdım ardından kısık sesle konuştum "tamam gel" dediğimde yoongi ayakkabısını çıkartıp kenardan Chuyae ablanın verdiği terliği giydi.
Yanıma paytak adımlarla gelip oturdu ayaklarına baktı "biraz küçük ama çok rahat" dediğinde terliklerine baktım ve içeri doğru ani bir sesle çıkıştım "Chuyae abla neden benim terliklerimi ona verdiğin" diyerek kaşlarımı çattım yoongi bunu duymasıyla koca bir kahkaha attı "senin olduğu belli oluyor zaten üstünde ayıcık var bunun" diyerek benle dalga geçti yan tarafımdan aldığım yastığı yoongiye doğru fırlatıp konuştum "sus artık televizyon izliyorum" diyip saçlarımı arkaya doğru attım ve televizyona odaklandım.
Aradan biraz süre geçtikten sonra yoongi poşetten çıkarttığı çikolatayı bana uzattı yan tarafımdaki harketlenmeden dolayı o tarafa döndüm şaşkınca tek kaşımı kaldırıp elimi uzatmıştım ki yoongi aniden uzattığı çikolatayı geri çekti "önce bir dal sigara mı içsek" dediğinde kafamı dikleştirip konuştum "önce çikolata" dediğimde yoongi elime çikolatalı koydu bende karşılık olarak yerimden kalkıp odama doğru ilerledim peşimden gelen yoongiyi de içeri aldıktan sonra ardımızdan kapıyı kitleyip cama doğru ilerledim cebimden sigara paketini çıkartıp içinden iki dal aldım birini dudaklarımın arasına koyup diğerini yoongiye uzattım "al bakalım" dediğimde yoongi elimden sigara dalını alıp parmaklarının arasına koydu.
Bende boş kalan ellerimle kalpli çakmağımı alıp önce yoonginin sigarasını sonra kendi sigaramı yaktım ardından çakmağı komidinin üstüne bıraktım. Yoongi ağzındaki dumanı cama doğru üfleyip konuştu "çakmağını bana hediye eder misin?" dediğinde dalga geçtiğini sanıp çıkışacaktım ki yoongi ellerini kaldırıp beni durdurdu "gerçekten çok şirin" dediğinde sakince yanıtladım "peki, al senin olsun" diyip bana doğru uzattığı eline çakmağı bıraktım. Daha sonra sigaralarımız bittiği için odadan çıkıp aşağı kata doğru indik. Koltuğa geçip yoonginin bna verdiği çikolatayı açtım bir ısırık alıp televizyona tekrar odaklandım.
Biraz daha televizyon izledikten sonra geri kalan zamanı hatırlamıyorum uyandığımda sabah olmuştu ve ben yatağımdaydım.
.
.
.
. Bitti aşkolar oy verinnn 😻😻💅🏻💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cigarette & converse | MYG
FanfictionElimdeki sigara dalını fark ettiğimde kafamı kapıya çevirip elimi kabinin altından yan kabine uzattım. uzattığım sigarayı alan uzun ince parmakları hissettiğimde boş olan elimi kendime çektim. kendime de bir dal sigara çıkarttıktan sonra çakmağı alm...