6. Bölüm

80 15 2
                                    

Araba durduğunda okulun önüne gelmiştik, arabadan inip okula doğru koştum. Sınıfın kapısının önüne gelmiştim, nihayet öğretmen daha gelmemişti. kapıdan destek alıp soluklandım nefesimi düzene soktuğumda sırama doğru ilerledim. Yanımda oturan çocuk bugün de gelmemişti. Sıraya yerleştim ve arkamı döndüm "günaydın soo bin" soo bin beni fark ettiğinde gülümsedi "günaydınn haneul"

Kimya öğretmeni bay Lee sınıfa girdiğinde önüme döndüm. "günaydın çocuklar" dediğinde ben hariç herkes hep bir ağızdan bağırmıştı. Ders işlemeye başladığımızda dersi dinlemeye başladım.

Ders bitince sıramdan kalkıp tuvalete doğru ilerledim. Tuvalete girince titreyen telefonumu çıkartıp bildirimlere baktım.

Yeni bir bildirim!
Agustd : okulda değilim, ama okul çıkışı eğer müsaitsen buluşabiliriz.

Cevap: tamam.
Gönderildi

Gelen bildirime cevap verip tekrar telefonumu cebime koydum. Aynaya dönüp saçımı düzelttikten sonra elimi yıkamaya başladım tam o sırada içeri biri girdi bu min cha 'ydı.

Elimi kurutmak için kurutma makinasına yaklaşıcakken kolumdan tuttu ağzındaki sakızı bana bakarak çöp kovasına tükürdü "bakın bakın sevgilimi elimden almaya çalışan sürtük de burdaymış" diyerek arkasındaki iki kişiye baktı ve sırıttı bu iki kızı daha önce görmemiştim
"okula adamlarını sokucak kadar büyüdün mü sen?" diyerek onla dalga geçercesine sırıttım.

Min cha sinirle elini yumruk yapıp bana yöneldiğinde yumruk yaptığı elini kavrayıp ters çevirdim ve arkasında birleştirdim o acıyla kıvranırken arkasındaki kızlar bana doğru gelmeye başladı" size güzel bir dayak atmak isterdim ama.." babamı çekemem. Son iki kelimeyi içimden söylemiştim. Min cha nın elini bırakıp bana doğru gelen kızlara arkamı döndüm onlar ise pusuma düşüp önüme geçtiler önüme geçtiklerinde bacağımı kaldırıp güçlü bir tekme attım. Tuvalet kabinin içine giren kızların kapısını kapatıp arkasına kenardan bulduğum sopayı dayadım.

Kızları halletmiştim sırada min cha vardı, yerden kalkıp bana doğru koşmaya başlayınca kolundan tuttum "sevgiline sahip çık, yoksa sadece benle değil tüm okulla uğraşmak zorunda kalırsın çünkü sevgilin bit gibi bir kızdan diğer bir kıza sulanıyor, merak etme yakında bir kızın bacak arasında bulursun sevgilini." diyerek sıktığım kolunu bıraktım ve tuvaletten çıktım.

cigarette & converse |	MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin