5.Bölüm

237 26 15
                                    

İYİ OKUMALAR

...

Daha okula yeni gelmişken nasıl benim çaldığımı düşünebilir cidden anlamıyorum. Hayır yani ne sebeple çalayım benim ders notlarım zaten iyi, ne yapayım sizin aptal deneme sınavı cevaplarını.

"Tekrar soruyorum sen mi çaldın?" dersin huzurunu bozmamak için müdür beni sınıftan çıkarıp kendi odasına getirdi. Şuan da ise müdürün odasında sorgulanıyorum.

"Size çalmadığımı daha önce de söyledim tekrar söylüyorum ben çalmadım." kaşlarımı çatıp,"Ben size bir soru sorayım hocam, madem beni odanıza çağırıp konuyu bu şekilde burada konuşabiliyorduk neden sınıfın ortasında beni rezil ettiniz pekala ki bunu sınıfın ortasında söylemenize gerek yoktu ama siz beni sınıfın ortasında rezil etmeyi seçtiniz. Neden ?"

Boş gözlerle bakıp boğazını temizledi,"Bak Eylül okulumuzun deneme sınavı cevapları çalındı farkındaysan eğer sen çalmadıysan başkası çaldı bu ciddi bir suçtur." bu benim sorduğum sorunun cevabı değil belli ki cevap vermeyecek bana

"Benim çaldığımı nerden biliyorsunuz hocam bir ders arası geliyorsunuz ve sınıfın ortasında beni hırsızlıkla suçluyorsunuz . Neye dayanarak beni suçluyorsunuz ?"

"Seni görenler olmuş, öğrencilerden birkaçı senin yaptığını söylüyor?" Allah aşkına ya ben size ne yaptım daha geleli iki gün oldu benimle derdiniz ne?

"İftira atıyorlar hocam inanmayın onlara ben çalmadım."

"Neden sana inanayım cevap kağıtları senin çantandan çıktı." Evet birde bu vardı sınıfın ortasında çantamı karıştırdı ve içinden deneme sınavının cevapları çıktı. Oraya kimin neden koyduğunu bilmiyorum ama bulacağım.

"Birincisi suçsuzum, ikincisi üç beş kişinin lafına bakıp da beni bu şekilde insanlara rezil edemezsiniz. O kişilerin size sunabilecekleri bir kanıt var mı ?Ben söyleyeyim yok çünkü ben çalmadım. Üçüncüsü ise çalan kişi tabiki de suçu bana attıktan sonra ispat etmek için çantama koydu."

"Ne yani diğer öğrenciler yalan mı söylüyor, neden böyle birşey yapsınlar hepsi seçkin ailelerin çocukları." Ah doğru burası özel kolej değil mi burada adı geçen şey itibar ve para. Eğer suçlu bile olsalar üstü bir şekilde kapatılır.

"Okulda kamera yok mu bakın kameralara kimin çaldığını görürsünüz."

"Kameralara bakıldı ama bugünün tüm kayıtları silinmiş ve ben daha sabah o deneme sınavının cevaplarını masama koymuştum yani o cevaplar bugün çalındı ve söylenenlere göre de senin aldığın söyleniyor ayrıca cevaplar senin çantandan çıktı daha neyin ispatını istiyorsun."

"Ben çalmadım hocam yanlış yapıyorsunuz, çantama bilerek koydular suçu bana atmak için. Hiç aklınız alıyor mu daha geleli iki gün olmuş bir kızın deneme sınavının cevaplarını çalacağı."

"Tüm oklar seni gösterirken yapabileceğim bir şey yok diğer öğretmenlerle konuşup disipline gideceksin şimdi dışarı çık."

Elimi önümdeki masaya sertçe vurup,"Ben yapmadığımdan eminim diğerleri zengin saygın ailenin çocukları olabilir ama unutmayın ki benim babamda işinde iyi olan ünlü bir avukat. Öz kızının neyle suçlandığını bilse inanın hiç iyi şeyler olmaz. İyi günler." diyerek odadan hızla çıktım.

Kalp Anahtarı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin