Bölüm şarkıları:
Mustafa Sandal: İsyankar
Mil savior & Kerim Delibalta: Bu gece bizim olsa
İYİ OKUMALAR ✿
...Hızlıca kıyafet dolabının kapağını açıp,asılı olan kıyafetlere baktım. Her şey çok kötü geliyor gözüme, hepsi berbat kıyafetler. Ne giyeceğim Allah aşkına ya. Tamam şuan sakin olmam gerekiyor. Sakinim. OLAMIYORUM!!
Raftan siyah bir kot pantolon alıp hızlıca giydim, üzerime de yine siyah fitilli boğazlı kazak giyip pantolonun içene geçirdim. Pantalonun kemerini de takıp ayağıma çoraplarımı giydim. Makyaj masasının başına geçip saçlarımı kremleyip taradım. Saçımın yanlarından ufak parçalar alarak arkadan ufak bir topuz yaptım. Geri kalan salık saçların kabaran yerlerini de tekrardan tarayarak düzleştirdim.
Makyaj yapmaya üşendiğim için sadece maskara sürüp, lavanta kokulu parfümümü de sıkıp aynada kendime baktım. Fena değildi. Yatağın üzerinden telefonumu da alıp aşağıya indim.
Poyraz salondaki koltukta yatarak telefonla ilgileniyordu, annem ise salondaki çiçekleri suluyordu. Boğazımı temizleyip dikkatleri üzerime çektim.
"Akşam yemeğinden önce biraz dışarıya çıkıp hava almak istiyorum, geldiğimiz günden beri gezip dolaşmadım buraları." diyerek izin istediğimi belli edecek şekilde konuştum.
"Git kızım daha akşam yemeğine vakit var. Telefonun açık olacak ama aradığım zaman da açılacak. Anlaşıldı mı?" Yanına gidip yanağına öpücük kondurdum. "Anlaşıldı annecim, çok geç kalmam zaten merak etme."
"İyi hadi git bakalım." Annemden uzaklaşıp dış kapının önüne geçip ayakkabı dolabından beyaz spor ayakkabımı alıp ayağıma giydim. Havanın insanı hasta edebilecek kadar soğuk olduğunu bildiğim için de askıdan siyah şişme montumu alıp giydim.
Yanımda hissettiğim varlıkla kaşlarımı çatarak konuştum."Sen nereye gidiyorsun?" Beni umursamayıp dolaptan ayakkabısı ile montunu aldıp giydi.
"Dışarı çıkıyoruz işte." İtiraz edercesine anneme döndüm.
"Anne oğluna bir şey söyle. Yalnız gitmek istiyorum."
"Niye istemiyorsun beni küçük cadı. Bende yeni geldim buraya bende gezip görmek istiyorum."
Oflayıp."Git kendi başına yalnız gez o zaman" dedim
"Ben seninle gezmek istiyorum." diyip haince sırıttı.İkimizde anneme dönüğümüzde, annem arada kalmış bir şekilde bize bakıyordu. En sonunda da"Ne haliniz varsa görün, beni karıştırmayın işlerinize."diyerek mutfağa gitti. Pardon kaçtı!!
"Hiç itiraz etmek yok birlikte gideceğiz küçük cadı." Kapıyı açıp eliyle önünü gösterdi. Sinirle gülüp kapıdan çıktım, ardımdan o da çıktı. Şuan Poyraz'ın kafasına taşla vursam o da bayılsa bende onu sürüye sürüye araba garajına kadar getirip orada kilitlesem ne güzel olurdu.
"Şanslı günündesin bak cebimden sakız paketi çıktı. Al" diyerek elindeki sakızı bana uzattı. Ben burada onu başımdan def etme planları kurarken o beni düşünüp sakız uzatıyor. Yerim ben bunu ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Anahtarı
Teen Fiction"Kalp anahtarı." diye mırıldandı. "Anlamadım." Güldü "Kalbime açılan kilidin anahtarısın. Kalp anahtarısın" .....