//// Uzun zamandır yazmadığım için mantık hataları olabilir birşeyleri yanlış hatırlamış olabilirim. Çok iyi bir bölüm olmadı ve çok fazla kurtadam şeyleri ile ilgili yazmadım kafa yoramadım ona neyse umarım beğenirsiniz çokta okuyan kalmamıştır ama olsun iyi okumalar.
Barlas'tan
Nedense sinirlenmekten kendimi alıkoyamıyordum. Ama sanki içimdeki kurt daha çok sinirleniyormuş gibi hissediyorum. Ben daha dün Badeyi seviyordum neden şimdi Zehra'nın kimin sevdiğini umursuyordum?!! Kafam çok karışıktı ve şu anda sinirden gözüm bir şeyi görmüyordu. Gözlerimin kırmızılaşmasını bile önleyemiyordum. Önüme bi anda Beril çıktı ben Zehra'yı arabaya götürürken.-Abi ne yapıyorsun?! Kızı bırak hamile hamile başına bir iş gelmesin sakin ol! Öfkenden içindeki kurdu saklayamıyorsun bile! Zehra'yı bırak git başka bir yerde at gel sinirini.
Dedi Beril ve onun arkasından Usta denilen adam çıktı ve o da konuşmaya başladı.
-Evet Beril çok haklı kızı bırakmalısın ve bu sinirini gerçek bir kurda dönüşmek için kullanabilirsin, zaten eminim ki bunu sende hissediyorsundur. İçindeki kurdun dışarıya çıkmaya çalıştığını ve senle iletişime geçmeye çalıştığını ama vampirler sağolsun içimizde ki kurtları bastırdıkları için. Neyseki hepimiz unutmadık bu güçlerimizi ve benliğimizi hepimizin geri alabilmesi için elimden gelen her şeyi yapacağım.
Zehranın kolunu bıraktım ve oda yanımızdan hemen ayrıldı. Bu beni daha çok sinirlendirmişti ama ne bekliyordum ki zaten. Geri ustaya baktım. Ve gözümü kapatıp içimdeki kurdu çıkarmayı denedim ama olmadı ve sinirim daha çok artmıştı.
-Olmuyor dediğin gibi hiç bi şey çıkmıyor hissetmiyorum USTAA!!
-Sakin ol ve önce içinde ki kurdu hisset onla iletişime geç! Ama samimi olmalısın onlan.İçindeki Alpha kurdu uyandırmalısın!Sana şu ana kadar onun varlığı unutturulduğu için onu duyamııyordun ama varlığını hissederek onu çağırmalısın Barlas sende baban gibi güçlü kurtlardansın. Seninde özel bir yeteneğin var ama içindeki kurt daha çıkmadığı için yeteneğinide kullanamıyorsunuz. Tabi bazı istisnalar olmuş aranızda misal Beril ve Gül gibi.
Beril ortaya atlayıp konuşmaya başladı.
-Bi dakika bi dakika Gül derken? Onun babasının başına bir şey gelmiş o yüzden ikiside böyleymiş.
-Onlar her ne olduysa anlayamayıp bu olan şeyi başlarına gelen bir şey ile bağlantılı olduğunu düşünmüşlerdir çünkü o da tam bir hakiki ana karnından doğma kurtgillerden gelme Titan kurdu. Onlardan doğanların hep böyle bir gücü vardı sadece onlara özel bir güç. Gülün dedesinin dedesin ..... neyse işte her akrabası şekil değiştirendi. Vampirler onların yeteneklerini etkileyemedi çünkü şekil değiştirmeden duramıyorlar a birde onlardan haberleride olmayabilir açıkçası tam olarak bilmiyorum. Ama Gülün yeteneği çoçuklarınada geçecek yani onlar için biraz sıkıcı olabilir çünkü diğer herkes gibi özel güçlerini sürpriz olarak öğrenemeyecekler çünkü onların yeteneği diğerlerinden farklı olarak bu ve böyle devam ediyor. Ama sizin çoçuklarınızın ki sizin ki ile aynı olmak zorunda değil. Neyse Beril çok uzattık şu anda Barlasın dönüşmesine önem vermeliyiz.
Gözlerimi kapatıp içimdeki kurda seslenmeye başladım. 'Alpha kurt artık çık ortaya her neredeysen!' Biraz bekledim çıkmasını ama işe yaramadı ve yanımda ne varsa onları parçaladım ve geri seslendim. 'ALPHA KURT ARTIK BENİ BU KARMAŞIK DUYGULAR İLE YANLIZ BIRAKIP GİTMENE İZİN VERMİYORUMM! HER NERDEYSEN BU DUYGULARI YAŞADIKLARIMI BERABER ATLATACAĞIZ, artık seni bir kenara atmayacağım üzgünüm' dedim ve vücudumda bi ağrı hissettim. Ahhh kolum kırılmıştı.
'Hay hay Barlas efendi sonunda hatırladın beni, ve beni gerçekten umursadığını hissettirdin neyse zaten her halükarda çıkacaktım samimi sözler bulamasanda çünkü sende ki bu sinirlen burada daha fazla durulmuyor ki kaldı ki artık bende doğa yürüşüne çıkmak istiyorum'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Mafya
WerewolfBu hikayeyi önceden yazmıştım ama bir nedenden dolayı silmiştim ve yeniden yazıyorum yazmak istedim. Ormana girdiğim için burası daha karanlıktı ve ben ürkütücü bir ormanda araba sürüyordum bardaktan boşalırcasına yağmur yağmaya başladı bu dahada k...