Ah alarmımın sesiyle uyandım kalmak istemiyorum bugün okul vardı. Tolette işimi hallettikten sonra giyindim. Altta giydikleri ve kendisi.
Kahvaltımı ettikten sonra Arda abimle arabasına gittik. 17 yaşında nasıl araba kullanıyor bilmiyorum neyse.
Arabayla dışarı çıktığımızda Burcu'da oradaydı arabaya bindi okula bazen bizimle geliyor.Araba kötü kokmaya başlamıştı galiba abim osurmuştu abim osuruğunu tutmazda genelde osurur sessiz sessiz başkalarının yanında ama bizim yanımızda cart curt osuruyor hiç acımıyor.
B:Cam açalım biraz ya benim midem bulanmaya başladı. Abim kötü baksada oda osurmasaymış beya.Gülmemek için kendimi tuttum.
Okula gelmiştik.Sınıflarımıza gidiyorduk 11.ve 12. sınıflar aynı koridordaydı. Burcu'yla biz sınıfa giderken Semihle okulun sahibinin oğluyla tokalaşıyordu galiba oda mafyaydı abimlerden biliyorum bir dakika onun gözleri rüyamda gördüğüm mavi gözlerle aynıynı.Beni o mu ısırmıştı ama niye. Ben ona bakarken oda bana buz gibi olan mavi gözleriyle bakmaya başladı.
BU:Beril hadi ders başlıcak kaç dakikadan beri Semih'e bakıyosun hadi.
Semihle şuana kadar belki tek tük konuşmuşumdur oda abimle arkadaş olduğu için.
Sınıfa girip en arka sıraya badenin yanına oturdum. Yan tarafımı döndüğümde sırıtan bir İsak gördüm. Ah olamaz aynı. sınıfa düşmüşüz.
B:Şansa bakki senle aynı sınıfa düştüm.
I:Bende iyiyim Beril sağol. Dedi gözlerimi devirdim ve hoca gelmişti. Yeni kişiler kendilerinini tanıtıyorlardı.Ormanda gördüğüm Avcı çocuk burdaydı ah daha günüm ne kadar kötü gidebilirdiki. Çocuğun ismi Kerem Avcı çocuğun soyadı bile avcıydı. Aslında benim soyadımda kurt bende kurt oldum abimler öyleydi zaten doğuştan.Neyse iki tanede kız öğrenci geldi Lale ve Gül tesadüfe bakki iki Çiçek kız gelmişti. Uykum vardı keşke hocanın işi çıksada gitsede uyuyabilsem. Galiba duam kabul oldu hoca işinin olduğunu ders bitene kadar sınıftan çıkmamızı söyledi ve gitti. Bende kafamı hemen sıraya koydum uyumaya başlamıştımki İsak beni rahat bırakmamıştı. Oyüzden uyuyamamadım ona laf yetiştirmek zorunda kaldım.Yanına gittim ve kulağına yaklaştım.
B:Kendine dikkat et şu kerem varya.
I:Kerem ne çıldırtma insanıda söyle.
B:Kerem bir avcı.
I:Bilmediğim bişey söylicen sandım bende evet soyadı Avcı bende duydum. 0da benim kulağıma fısıldadı.
B:Gerizekalı.diyip kafasına vurdum. O gerçek bir avcı hani bizim gibileri avlıyan.
I:NE!
B:Salak ne bağrıyon. o sırada kapıda Arda abimi gördüm kızgın bakıyordu o telaşla geri geri gittim ve isakın kucağına düştüm.
A:LAN SİZ NAPIYOSUNUZ. diye bağırdı ve beni ısakın üstünden kaldırdı.
B:Abi şey sen kızgın bakınca ben bi korkuttum oyüzden yanlışlıkla düştüm ayrıca sadece konuşuyordur.Bu arada sınıftakiler bize bakıyor rezil oldum ilk günden.Abim kolumdan tuttu sınıftan çıkardı.
A:Başka birşeye kızgındım seni öyle görüncede işte olan oldu.Neyse buraya senden telefonumu almaya geldim.
Gözlerimi devirdim. Ve sınıfa girip çantamdan telefonunu aldım ve ona verdim. Benim tayfa ve İsak kantine gittik.
İ:Sarp buraya gel buradayım. dedi Bir çocuğa ve onla bir erkek tokalaşması yaptı. Bizi Sarpla tanıştırdı en iyi arkadaşıymış ortaokuldan beri arkadaşlarmış oda bizle aynı sınıftaymış falan. Yani iyi çoçuk sevdim. İlk günden ikiside kız kesiyorlardı doğrudan Lale ve Güle bakıyorlardı.
B: Oğlum buraya kızmı kesmeye geldiniz. dedim o sırada Semih ve arkadaşlarını gördüm gözüm onda takılı kaldı beni o mu ısırdı öğrenmem lazım.
I:Bize diyonda sende erkek kesiyorsun.
B:Hayır canım ne erkek kesmesi sadece aklım birşeye takıldı.Onlara yaklaştım ve dedimki "beni o ısırdı galiba".
Herkes birden "Ne" dedi. Sarp dışında o başka birşey dedi.
SA:Sendemi kurtadamsın.
B:Evet beğenemedinmi.Kimseye kurt olduğumu söyleme kurtadamlarsa bile söyleme söylersen seni bir güzel pençelerim.dedim oda kafasını salladı hemen.
B:Nasıl öğrenebilirim bir fikri olan varmı.
BU:Çok basit git ona sor beni sen mi ısırdın diye.
B:Benim salak arkadaşım benim aklıma gelmedimi sanıyosun ya o hiç Kurtadam değilse önce Kurtadammı onu öğrenmeliyim.
I:Onu boş bir odaya götür ve üzerini Derince kokla ozaman anlarsın.
B:Sapık gibi onu boş odaya mı götüreyim.
I:Daha iyi bir fikrin varsa onu yap hanfendi. Aslında bunu yapmalıydım başka fikrim yoktu.
B:Sağol çok iyi bir plan olmasada plan. İsak beni kokladı.
I:Bu arada ben senden hala kurt kokusu almıyorum Nasıl saklıyorsun sen kokunu?
B:Saklamak için birşey yapmıyorum ama galiba ısırıldığımda gittiğim teyzenin yarama sürdüğü şey yada yaptığı çaydan dolayı olabilir beni kurt ısırdı dediğimdede değişik bakmıştı biliyormuş gibi.O yüzden bu çok iyi o teyzeye yeniden gidip kokumu kapayan şeyden alıcam.Öğle yemeğinden sonra planımı uygulacağım ders başladı hadi gidelim şimdi.
/////////\\\\\\\\\\\\\\///////////\\\\\\\\\\\/////////
Öğle yemeğine giderken lale ve Gül size katılabilirmiyiz dediler olum bu ne gerçekten sürü gibi olduk koridora sığmıyoz 8 kişi geziyoz . Tabi her önümüzden geçenle takılmıyoz çünkü öyle olsaydı 8 kişi yerine tüm okul dolaşırdık tamam biraz abarttım ama bizle arkadaş olmak isteyenler var. Ama Gül ve Lale iyi gibi gözüküyor yani bazıları gibi yağcılık falan yapmadılar ayrıca İsak ve Sarp onları beğenmiş gibi duruyorlar.Benden kesin aralarını yapmamı isteyecekler.Neyse yemek yerken tanıştık onlarla biraz kaynaştık onlarda yeni tanışmışlar birbiriyle ayrıca abimi sormadılar bana tanışır tanışmaz öyle yapan kızlar olmuştuda.Benim gözüm arada sırada Semihteydi giderse diye.Yemeğimi hızlı yedim ve herkese işimin olduğunu söyleyip gittim.Ah kahretsin abimde onlarla oturuyormuş şimdi Nasıl çağırcam onu ordan. Biraz bekliyim en iyisi. 10dk oldu hala kalmadılar bu gidişle bunlar ders başlayana kadar ordan kalkmazlardı.O yüzden işe koyulmalıydım. Kalbim güm güm atmaya başladı biraz utangacımdır onla nasıl konuşucam hiç bilmiyorum.Ayrıca o okulun sahibi ve herkes tarafından beğeniliyor ya beni terslerse çünkü bazı kızlara yaptığını gördüm ama bana yapamaz ya hem abim orda cesaret edemez Can'ım beni terslemeye abimle arkadaş olduğu için yapmazda.
B:Merhaba. dedim gülümseyerek kalbim deli gibi atıyordu. Eğer kurtadamsa rezil oldum kalp atışlarımı duyuyor.
onlarda bana selam verdiler abim ona bişey demek için geldiğimi sandı.
B:Ben aslında Semihle konuşmaya gelmiştim abi.Şey benle biraz gelirmisin. dedim Semih'e tam cevap vericektiki abim tabikide balıklama atladı.
A:Burada söyleyebilirsin Beril.
B:Özel bişey olmasaydı zaten burda söylerdim abi. dedim kızgınca.
A:Senin benden özel birşeylerinmi var.
B:Benimle iligili değil onun özeli önemli işte ayrıca özelimi burda herkesin önündemi söyleyecektim abi burda sadece sen ve Semih yok biraz akıllı ol abi lütfen.dedim ve Semih'i masadan kaldırıp sürüklemeye başladım. Kolayda geliyordu.
Boş bir sınıfa geldiğimizde. Onu koklamaya başladım bu arada güzel kokuyordu.
S:Kurtadam olduğumu koklayarak öğrenmene gerek yoktu dedi. Gülerek. Gözleri kırmızı oldu benimde sarı. Kızarak
B:O zaman beni ısıran sendin.
S:Belki yani ben olabilirim ısırıken kimi ısırdığıma bakmadım.Artık ısırcağım kişinin yüzüne bakmalıyım. Artık iş işten geçmişti yanlış kızı ısırmıştım. Abinler bilse kötü şeyler olabilir. Abinlere söyledin mi Kurtadam olduğunu?
B:Hayır ama sen hep böyle yolundan geçen herkesi ısırırmısın?
S:Sadece bazen sürüme yeni kişiler katmak için tanıdıklarımı ve bazen tanımadıklarımı bide 2 kişiyi hediye olsun diye ısırmıştım.
B:İnsanlara ısırmadan önce sormalısın bay ukala bu oyun değil.Üstüme doğru gelmeye başladı beni duvarla sıkıştırdı.
S:Abinlere Kurtadam olduğunu söyleyemezsin hele benim ısırdığımı.
B:Ben zaten söylemicektim onlara ama sen dedin diye değil onlar bukadar sene benden sakladıkları için bende onlardan saklıcam ama sende biliyorsunki eninde sonunda öğrenicekler ve beni senin ısırdığınıda.dedim imayla.
S:Güzel söyleme ne kadar geç bilirlerse o kadar iyi.
B:Ayrıca onların öğrenmemesini istiyorsan kokumu kapamak için bir teyzeye gitmem lazım onun yaptığı şey sonsuzax kadar sürmeyeceğine göre ve malesefki benim arabam yok ama senin var beni bir teyze var ona götürmelisin.Ayrıca dibimden çekilirsen sevinicem.dedim geri gidiceğine daha çok yaklaştı ve boyun girintimin ordan kokladı kalbim deli gibi atıyordu.Artık onu benden ittirdim kolu hala duvardaydı.
S:O teyzeye gerek yok bir bir tanıdığım var oda biliyor koku kapamasını ayrıca kalbinin sesini kurt gücü olmadanda duyulur. dedi ve kolunu duvardan çekti.
B:Benim kalbim şeyden dolayı hızlı atıyor her gün bir erkekle bu kadar yakın olmadığım için.
Kapının ordaydı gidicekken bir şey dedi.
S:Son bişey daha güzel kokuyorsun.dedi o gittikten sonra derin bir nefes aldım o bana yaklaşınca gerildim bişey yapacak sandım o yüzden kalbim atmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Mafya
WerewolfBu hikayeyi önceden yazmıştım ama bir nedenden dolayı silmiştim ve yeniden yazıyorum yazmak istedim. Ormana girdiğim için burası daha karanlıktı ve ben ürkütücü bir ormanda araba sürüyordum bardaktan boşalırcasına yağmur yağmaya başladı bu dahada k...