7.bölüm

5K 256 7
                                    

Abim, ben ,Bade, Aras ve Mert abiler dışarı kafeye kahvaltıya gittik onlar iş konuşurken bizde aramızda konuşuyorduk. Bugün dolunay vardı ve lanet okul başlıyordu pazartesi günü erken kalkmak zorunda kalıcaktım.Koku duyularım, duyma duyularım falan hepsi tavan olmuştu. Abimin telefonu çaldı karşıdaki kişiye bağırmaya başladı. Ah abimin bağırışı kulaklarımı patlattı. Karşıdaki kişinin ne dediğini dinlemediğimiz için ne dediğini bilmiyorum
BAR:Beril siz yemeğinizi yiyip eve gidin benim acil işim çıktı. Direkman eve gidiyorsun taksiyle duydunmu!Dedi bende kafa salladım sonrada gittiler arkalarından bizde kalkıp bi taksi tutup onları takip ettik çok sinirliydi ne olduğunu merak ettim. Depo gibi bir yere geldiler kırık döküktü bazı yerlerden içeriyi görebiliyordun arabadan inip deponun arkasına uzun çimenliklerin arasına girdik burdan onları görebiliyorduk önce birşey konuştular ne dediklerini duyuyordum kavga ediyorlardı adam bir konuda abime karşımı gelmiş ne ama bu Ada'm bana tanıdık geldi bu abimin baş düşmanıydı. Birden onlar konuşurken abimin gözleri kenarları siyah kırmızı oldu tırnakları uzadı, dişleri uzadı aynısı mert abi ve Aras abi içinde geçerli Mert abinin göz rengi ise buz mavisi gibi bişey oldu  sadece Aras abininki sarıydı benimki gibi . Karşı tarafta kurda dönüşmüştü. Bu olamaz benim abim bir Kurtadam  ve bu ana kadar bana söylemedi belki arda abim ve ablamda kurttu.Tahmin ettiğim olmuştu bana söylememişlerdi beni hayal kırıklığına uğrattılar.Benim anlamadığım şey ise Mert abinin gözleri niye maviydi.Ben bunları düşünürken Bade az daha bayılacaktı gördüklerinden dolayı. Neyse o sırada bade yere düşünce hepsi buraya baktı bizi görmemeleri lazımdı o yüzden Badeyi sırtıma alıp ormanın içine koşmaya başladım onların sesini duyuyordum arkamdan adamlar geliyordu bu ormanı bilmediğim için ve kaybomak istemediğim için hemen bizi göremeyecekleri ağaca tırmandım sırtımda bade ile. Badeyi yanıma oturtturdum ve sessiz olması için parmağımı dudağıma koyup sus işareti yaptım. Adamlar bir iki bakındılar koşmaya devam etdiler. Onların biraz uzaklaşmasını bekledim belki onlarda kurt olabilirdi yani öyle düşünüyorum yoksa benim hızıma hayatta ulaşamazlardı. Bizi duyup geri. Gelmesinler diye.
B:Şimdi konuşabilirsin.
BA:Burada n'oluyor  hem sen nasıl okadar hızlı koştun üstüne beni sırtında taşıdın. Dedi kızarak.
B:Ben mirayla sana söylemedim çünkü daha hazır değildim sadece Burcu biliyor oda gördüğü için ona açıklama yapmak zorunda kaldım. Hani beni bir kurt ısırmıştıya.
BA:evet.
B:İşte o kurt gerçekte kurda dönüşen bir insandı ve beni ısırdı bende Kurtadam oldum ama abimlerinde olduğunu bilmiyordum şu ana kadar bana söylemediler bugün öğrendim ve çok sinirliyim onlar bana söylemediği için bir süre onlardan Kurtadam olduğumu saklayacam.
BA:Beril gözlerin sa - sarıya dönüştü. dedi kekeleyerek. hepsi onların beni sinirlendirdiği için oldu. kendimi kontrol etmeliyim yoksa bade ye birşey yapabilirim. Koşarsam belki sinirlerim yatışır.
B:Artık burdan gitmeliyiz. deyip onu sırtıma tekrardan aldım ve taksi bulabileceğimiz bir yer olana kadar sırtımda Badeyle  koşdum şimdi onu sırtıma almasaydım çok yavaş giderdik. İnsanların olduğu yerde badeyi indirdim ve taksi aramaya başladık. Taksi bulup badenin evine gittik. Mira evdeydi.Abimi arayıp bu gece miralarda kalcağımı söyledim. Bade hala benden tam olarak açıklama bekliyordu. Bende bildiğim şeyleri anlattım ama Mira bir değişik bakıyordu. Sanki biliyormuş gibi.
B:Mira bişeymi oldu?
M:Şey sana birşey dicem ama kızma çünkü bunu söylememeliydim sana ,zorundaydım.
B:Neyi Mira?
M:Aslında ben abinin kurt adam olduğunu biliyordum yani diğerlerininde ne olduğunu biliyordum. Senin annen aslında hasta değil şu anda . Annen hastaydı tedavisi yoktu ve annen insandı  ama baban bir alfaydı ilk 3 çocukları kurt doğdu sonuncusu bir insandı yani sen.Annen hasta olduğu için baban onu kurta dönüştürdü yurtdışında.Ilk başlarda kurtadamlara az çok ne olduğunu biliyorsundur zaten. Senin bu kurt işlerinden başından beri uzak durmanı istiyorlardı ve sana söyleselerdi sende onlar gibi kurt olmak isteyebiliridin.Yurtdışına gitti çünkü güçlerini nasıl kontrol edeceğini bilmiyordu senin yanındayken dönüşebilirdi. Aslında burdada yapabilirlerdi ama annen gitmek istedi herhalukarda sana zarar verme ihtimali olur diye ve  artık buralarda kalmak istemiyordu . Abin Barlas Alfa olarak doğdu ablan ve arda abin ise beta anne karnında doğdukları için onların gözleri açık mavi rengi oluyor alfaların ise dışı siyah içi kırmızı renk oluyor .Sende bir betasın şuanda ısırılan betaların göz rengide altın sarısı oluyor.  Dediği şeyler beni öfkelendirmişti konuşmasını bitimeden daha ben dönüşmeye başlamıştım onlara zarar verebilirdim.
MİRADAN DEVAM
Mira anlattıklarımdan sonra öfkelenmişti ve dönüşmeye başlıyordu kendinde değildi o yüzden badeye odadan çıkmasını söyledim.Bende dönüşmeye başladım. ALTAKİ MİRA (mirayı değiştirdim)

 Beril saldırış pozisyonuna geçti ve üzerime atladı ama ben kenara çekildiğim için yere düşmüştü ona zarar vermek istemiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beril saldırış pozisyonuna geçti ve üzerime atladı ama ben kenara çekildiğim için yere düşmüştü ona zarar vermek istemiyordum.
M:Beril kendine gel . dedim ama ne çare. Onu bahçedeki küçük havuza atabilirdim öyle kendine gelebilirdi. Bahçeye gittim havuzun önünde durdum ve bana gelmesini bekledim beni pençelicektiki eğildim ve onu havuza attım. yukarı çıktığında hala gözleri sarıydı ama kendine gelmişti.
B:Sende nesin böyle Kurtadam olmadığın kesin .
M: heh bende o konuya gelicektim işte ben bir çakalım herşeyi bilmemin sebebide buydu abin benden söylemememi istedi.
B:Biliyomusun aslında evet Kurtadam olmak isterdim onları bilseydim ama ben Kurtadam olmaktan korktum başta birini öldürüsem diye ammavelakin gel görki beni Kurtadam olmaktan koruyamadılar. Dedi ona üzgünce baktım haklıydı ben onun yerinde olsam bende aynı tepkileri verirdim.
Burcu'yu aradım yanında zincirler ve benzeri şeyler almasını istedim bu gece zor olacaktı Beril'i kilit altında tutmak.
B:Bu arada gördüğüm herkezden en güzeli senin gözlerin bende gözlerimin seninki gibi olmasını istiyorum. Dedi bu dediğine güldüm.

Kurt MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin