Arkadaşlar üzgünüm hemen paylaşamadım bölümü 50 oy olduktan sonra ama bu bölümden sonraki bölümü 50 oy olduğunda paylaşacağım tam olarak hazırsa çünkü bölümü yazmaya başladım. Ve inşallah beğenirsiniz bölümü çünkü bu bölümde nerdeyse hiç Semih ve Beril'in kısımları yok. Ama diğer bölümde bol bol göreceksiniz.
Bu bölüm edalarr a gelsin yeni bölümü çok istemişti ve yeni bölüm istemekten hiç vazgeçmedi😊 ve BigLovess , lazmavi ye gelsin yorumları çok hoşuma gitti onun dışında desteği için herkese teşekkür ederim❤️❤️❤️.Beril'den
Ahh abim Esin gittiğinden bana sardı gene ne güzel beni unutmuşlardı.
B:Üf abi gene başladın. Bunların hepsi sevgilin olmadığından bir tane olsa ondan bana bakıcak vaktin bile olmaz ama tabi senin karın olacak şahsa acıyorum sen ona nefes bile aldırmazsın.
Abim sinirlenmişti kolunu omzumdan atıp boynumu sıkmaya başladı lan öldürecek beni o hayvan gibi kaslarıyla tam bir hayvan ahhh zaten hayvan birde .
B:Ya abi bıraksana beni öldürmekmi istiyorsun ahhh.
Boynumu acıtıyordu kolundan çıkmak için tepiniyordum.
BAR:Ne dedin sen bana bir daha söylesene?
B:Abi ben dedim ki karın olacak şahıs çok şanslı senin gibi yakışlı,zeki, nazik,düşünceli,eğlenceli bir kocaya sahip olacak dedim sen beni yanlış anladın ve beni öldürme teşebbüsünde bulundun.
BAR:Hı hı tabi öyledir kardeşim.
Deyip beni bıraktı ve kafama hafif hafif vurdu.
BAR:Git üstüne kalın bir şey giyin buralar esiyor üşüteceksin.
B:Ay abim benimi düşünüyormuş.
BAR:Ne düşünmesi canım hasta olunca sana kim bakıyor?
B:Sen olmadığın kesin.
Dedim ve gözlerimi devirdim ve oradan kaçtım.
Şu aralar heryerden kaçıyorum
Esin'den
Gözümden daha fazla göz yaşları akmaya başladı kesin yalan söylüyordu beni kendisinden uzak tutmak için.Yada gerçekten sevmiyormuydu acaba?
Ama lisede yaptığımız şeyler biri türlü aklımdan çıkmıyor fesat anlamayın hemen liseydeken güzel anlarımız olmuştu okuldan kaçardık ara sıra ve aramızda bir şeyler olmuştu ama sonra ne olduysa benden uzaklaşmaya başladı liseden sonra.
Kesin abim yüzünden o yüzden beni sevmediğine inanmıyorum.
E:Ben biraz yanlız kalmak istiyorum lütfen.
Dedim gözümdeki yaşları silerken ama yenileri akıyordu yerine ah niye bu kadar sulu gözlüyüm ya.Bu sefer o sildi gözyaşlarımı. Elleri yüzümdeyken konuştu.
Mert:Tamam ama 10 dk sonra geri döneceksin tamam mı?
Kafamı salladım. O giderken arkasından baktım ve daha çok ağladım.
Ağlamamı durmaya çalıştım 10 dakika boyunca ağlamam durunca geri dönmeye başladım.
Mert'ten
Ona onu sevmediğimi söyledim ama yinede Barlas yüzünden söylediğimi düşünücek biliyorum o yüzden bir kız tuttum benimle sevgili numarası yapması için çünkü öbür türlü bu işin ucunu bırakmayacak. Ha iyi insan lafın üzerine gelir derlermiş sahte sevgilimde burada olduğuna göre oyun başlasın. Esinde gelmişti o yüzden kızı öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Mafya
WilkołakiBu hikayeyi önceden yazmıştım ama bir nedenden dolayı silmiştim ve yeniden yazıyorum yazmak istedim. Ormana girdiğim için burası daha karanlıktı ve ben ürkütücü bir ormanda araba sürüyordum bardaktan boşalırcasına yağmur yağmaya başladı bu dahada k...