15.bölüm

2.9K 167 9
                                    

Tam saldırış pozuna geçmişlerdiki.
B: Ya şey önce bir konuşabilirmiyiz ?
Sarı kafa: Konuşacak birşey yok.
B:Olurmu öyle burada konuşacak şeyimiz çok mesela birbirmizle tanışalım önce bizi tanırsanız seveceğinize eminim birilerini öldürmeyede gerek kalmaz. diyip gülümsedim sarı kafa bana yumruk attı bana.Bana nasıl yumruk atar beni fena sinirlendirdi.Damarıma bastı lan şuan deliriyorum.

Sarı kafa:Boş laf yapma canım. O sırada da ben geçirdim ona burnu çıktı galiba baya bir çıtırdı sesi çıktıda. Ve kavga başlamıştı yanlız biz üç onlar 4 tü ve biraz güçlülerdi tabi katil alfaya çalışırlarsa . Ya ben onlara bir tanışalım demiştim tanışmadıkları için onlara sarı saçlı kahve saçlı diye hitap ediyorum.

Sarı kız hızlıydı şuana kadar yumruklarından falan kaçmıştım ama daha nereye kadar kaçacağım bilmiyorum. Sonunda bir yumruk geçirdi ve ikincisinide geçirdi yere düşmüşmüştüm tam kafama tekmeyi geçirecekken ayağından tutup yere düşürdüm. Ayağa kalktığımda oda kalkmıştı. Nasıl yenecem bu kızı o uzun süreden beri kurttu bense daha yeni oldum ve bu kızı yenmeyi planlıyorum. Birşeyler düşünmem lazım. Üstüme doğru geliyordu. Yumruk atıyorduki yumruğunu boşa çıkardım ama diğer eliyle yumruk atmıştı bende ona attım ve sersemlemişti kafasını alıp sertçe ayağımla vurdum ve yere attım bayıldığını düşünürum çünkü benim bile ayağım acımıştı belkide bayılmamıştır ama biraz zor kalkar. O sırada diğerlerine baktım Mira ve İsak dövüşüyorlardı Gül , Lale ve diğer kızın nerede olduğuna bakıcaktımki arkamdan sesler geliyodu galiba uyandı tam yumruk atacaktımki.

''Bekle vurma ben Gülüm''dedi ne diyo buya nasıl Gül olur devam edicektimki harbiden Güle dönüştü . Gül istediği kişi olabiliyormu. Ağzım açık kalmıştı.Bana yerdeki sarı kafayı şimdi gösterdi.

B:Nasıl olur sen nasıl sarı kafa oldun?

G:Boşver onu sen sonra açıklarım önce buradan kurtlmamız gerekiyor. Evet doğruydu buradan kurtulmamız gerekiyordu. Peki lale nerede? Neyse önce şunlara yardım edelim.

Bekle bidakka orada bi teneke uçuyordu lan benim bilmediğim neler oluyordu acaba. Teneke kızın kafasına vurdu am meğersem onu kendi kendine yapmamış teneke, Laleymiş o. Vay be kız görünmez olabiliyor keşke benimde öyle özelliğim olsaydı abimlerin kafasına vurup kaçardım anlamazlardı yada benden saklı neler konuştuklarını falan dinlerdim ve sevdiğim bir çocuk olsaydı onun yanına gidip ne konuştuklarını falan dinlerdim. Bir dakika gençler ben burada size hayallerimi anlatırken Lale doğru giden kızgın bir köpek vardı tam laleyi pençeleyecektiki eline uçan bir tekme attım Semih sağolsun bunu ondan öğrendim.

Eli kırılmıştı sesini duydum. O iyileşmeden daha birde kafasına geçirdim baktım diğerleride sersemlemiş o sırada . Herkese kaçmasını söyledim.

B:Kaçın lan. diye bağırdım.

i:Herkes benim arabaya. diye bağırdı. Yanlız biz hızlıydık ama Lale ve Sarp geride kalmışlardı Gül biraz daha hızlı koşuyordu en azından yani hızlı koşabiliyordu.

B:Lan İsak niye sadece kendi götünü kurtarıyon Laleyide kurtarsana az centilmen olsana.dedim geri dönüp laleyi kucağına alıp arabaya uçtu bende sarpa yardım ettim biraz . Arkamızdalardı neyseki isak o sırada arabayla geldi. Hepimiz arabaya tıkıştık şimdi düşünün biz sekiz kişiyiz. Beş kişilik arabaya sekiz kişi girdik şuan eziliyorum niye önce oturduysam. Hehehe Gül panikten öne sarpın üstüne oturmuş.

G:YAA BEN NİYE SARPIN ÜSTÜNDEYİM!!Diye bağırdı herkes Güle gülüyordu Sarp dışı tabi Şuan kavga ediyorlardı Gül yüzünden ama çocuğun üzerine kendi oturdu çocuğun bir suçu yok zaten arkada yer yok oturamazdı. Başta değişik otursakta şimdi oturuş şeklimizi düzeltmiştik. Huh zor kurtulmuştuk onlardan. Ama hepimiz biliyordukki bu iş burada bitmemişti.

Mira:Sen nesin öyle Gül?

G:Bence o konulara şimdi girmeyelim benim durumum biraz karışık hem yoruldum.

B:Peki Lale sen nesin?

L:Ben bir denizkızıyım.


Evet arkadaşlar biraz kısa oldu bu bölüm uzun süredir bölüm paylaşmadığım için kısada olsa şimdi paylaşayım dedim.Hafta sonu yeniden bölüm paylaşmayı düşünüyorum. Sınavlarım vardı ve kitabımı okuyan çok olmadığı için bende yazmaya uğraşmadım ve biraz kötü yazıyorum kitabı oyüzden yazsam mı yazmasam mı diye kararsızlığa düştüm Lale ve Gül ne olsa diye düşündüm hep aynı olan şeyler olsun istemedim Gülün hala tam olarak ne olduğunu ona nasıl seslenilmeli diye düşünüyorum. Umarım bölümü beğenmişsinizdir.Çok okuyucum olmasada yazmak istedim.
Multimedya Barlas.

Kurt MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin