Beril'den
B:Gidiyorummmm gündüzzz geceeee dıdıdıd dın iki kapılı bir handa gediyorum gündüz gece gün-
İ:Artık sesini kesmeyi düşünüyorumusun!?B:Belki yirmi yıl sonra falan.
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
Gel zaman git zaman güçlerimizi geliştiriyorduk. Sarpada öğretiyorduk nasıl dövüşüldüğünü falan kendinisini koruyabilsin diye tabi kurtların karşısında bir şansı olmaz ama insanların karşısında olur ustasından öğreniyor tabi. Ama malesefki sarpta kurt adam oldu yanlışlıkla 😫. Bir yerinde duramıyor aslında onu getirmek suçtu. Daha kurt adam olmadı ama ısırdım büyük ihtimalle olacak ve şu an sızlanıyor kurtadam olmak istemiyorum diye. Halada o adamıda bulamadık ama yaklaşmıştık buralarda biryerlerdeydi hissediyorum belki Sarpın kurtadam olmasınıda durdurabilirdi.
B:Sarp kim sana başına buyruk işler yap dedi! Sızlanma artık kendin ettin kendin buldun! Hem sende kurt adam olmayı düşünmüyorrmuydun hiç.
S:Ya bana ne olmak istemiyorum vazgeçtim hem o isteyen ben değildim ikinci kişiliğimdi cool olmak isteyen kişiliğimdi bu korkak kişiliğim istemiyor.
G: He tabi canım sen iki kişiliktinde biz anlamadık ama neyse en azımdan korkak olduğunu kabul ediyorsun.
Gülmeye başladık.
Bade:Tamam tamam çoçukla dalga geçmeyi bırakın artık yazık çoçuğa korkudan bayılacak zaten birazdan o zaman dalga geçersiniz.
Bu daha da kötü olmuştu ahahhha. Sarp yalnız çok kötü bakıyor Badeye şu anda.
B:Sarp belki usta bize yardım edebilir.
S:Hee tabi biz bulana kadar ben çoktan tüy yumağına dönüşeceğim 𗀹🐺. Köpek olmak istemiyorum!😩
İ: Merak etme senden anca olsa olsa goril🦍olur.
Hhahahah bu baya iyiydi. Yalnız fena bozdu Sarpı ahhaha. Herkes Sarpa gülüyor.
B: NEYSE HAYDİN HERKES İŞİNİN BAŞINA!
Bişey demeseydim bu böyle giderdi be. Hava kararmıştı onlar karavandayken canım dışarı çıkmak istemişti o yüzden şu anda yürüyordum. Biraz ürperticiydi orman. Temiz hava alıp olan bitenleri düşünüyordum. Şu vampirler gerçekten canımı sıkıyordu o yüzden bizim güçlerimizi arttırmamız şart. Annemleri özlemiştim. Bizi bıraktıkları günden beri onlarla çok fazla konuşmadım hele gerçekleri öğrendikten sonra. Kaç kere aramışlardı ama olmaz onlara çok kızgınım tamam hastalığı için gittiler peki ama neden iyileşince gelmediler. Gelebilidiler ama gelmediler bu yüzden kızgınım onlara. Ama neyse en azından diğerlerine göre o kadar sorunum yok bir sürü arkadaşım var abilerim ve Ablam var aslında abilerim biraz sorun çıkarıyorlarda neyse.
Bir anda tokat yedim lan bu ne! Karşımda bir vampir aslında bir 4 tane daha vampir var lan noluyo bi dk şu anda ben oturmuyordum ki birde ellerime noldu arkaya baktım sandalyeye bağlılar galiba kurtboğanlılar çünkü canımı yakıyor ama bu ben değilim olamamda çünkü benim bu kadar kalın ayaklarım ve böyle bir şeyim yok!. Bir adamın içindeyim ne kadarda sakallı birde gazı vardı hissedebiliyorum. Hayır yani bir insan ölücek belki gazımı gelir lan. Aha şimdi osurdu gülüyor. Ahahhaha valla ne yalan söyleyim komikti hele vampirlerin bakışlarını görmeliydiniz. Bir anda bir şey oldu içine girdiğim adamıda görebiliyordum gözlerini kapamış birde karşımda ruhu gibi birşey belirdi. Adam 40-50 yaşlarında gözüküyordu.
X:Evet böyle garip şeylerim vardır yani hiç strese gerek yok yani stres yapınca daha beteri oluyo bu seferde kakam geliyor böylesi daha iyi yani.
B: Woah acaba hayal mi görüyorum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Mafya
WerewolfBu hikayeyi önceden yazmıştım ama bir nedenden dolayı silmiştim ve yeniden yazıyorum yazmak istedim. Ormana girdiğim için burası daha karanlıktı ve ben ürkütücü bir ormanda araba sürüyordum bardaktan boşalırcasına yağmur yağmaya başladı bu dahada k...