Beril'denKamp biteli 3 gün oldu hala Semihle konuşamadık tabi o garip andan sonra birbirimizden daha çok kaçtık ama artık ne olduğunu öğrenmek istiyorum hem bugün cuma daha rahat konuşabiliriz. Semihin kurt adam olup olmadığını anlamak için onu bir sınıfa getirmiştim ya ona tekrardan o sınıfa gelmesi için mesaj atmıştım ve onu bekliyordum. Ben öyle düşünürken kapı sesini duydum okadar dalmışım ki ayak seslerini bile duymamıştım.
Oturduğum sıranın üstünden kalktım ve yanına gittim. Konuşmaya nasıl başlıcağımı bilemediğimden biraz ona baktım ve direkman soruyu sormaya karar verdim.
B:Bana herşeyi anlatcağını söylemiştin kamp biteli üç gün oldu ve bugün konuşmak için iyi bir gün.
S:Tamam bugün anlatacağım okuldan sonra burada olmaz.
B:Tamam ama arabana binerken abimin beni görmemesi gerek ve Barlas abimin korumaları o yüzden arabana gizlice giricem dersten 30 dk önce çıkalım sen beni çıkarırsın herhalde sonuçta okul senin babanın değilmi?
Yüzü düştü ben öyle söyleyince acaba niye? Yanlış bir şey mi söyledim acaba?
Kafasını salladı ve gitti.
/////////////////////////
Semihten
Eve gelmiştim Beril'le konuştuktan sonra. Annemin yanına yine her zamanki gibi oturmuş camdan bakıyordu. Onun bu halleri beni dahada üzüyordu babamı kaybetmiştim ama sanki onuda babamı kaybettiğim gün kaybetmiştim. Babam öldüğünden beri bir kere konuşmamıştı ne yaparsam yapıyım onu hayata geri çevirememiştim.Yanına gittim ve yanağından öptüm.
S:Anne bugün nasılsın yemeklerini yedin değilmi yemediysen çok kızarım bak.
Bana gülümsedi ve kafasını salladı.Mutlu gibi gözükmek istemiştim ama yapamdım gözümden bir damla göz yaşı aktı.
S:Ne zamana kadar daha konuşmıyacaksın benle ölene kadar mı? Görmüyormusun halimi seni her zaman böyle gördükçe kahroluyorum babamın acısının üstüne birde senin acını çekiyorum!
Annemin yüzü soldu ve konuşmaya çalıştı ama yine ağzından bir kelime çıkmadı sadece gözlerinden yaşlar akmaya başladı. Gözlerindeki acıyı ve kederi görüyordum kaç yıldan beri babamın yasını tutuyordu.Benimde canım acıyordu ama benle konuşsaydı hayat daha çekilebir halde olurdu belki tamam ben ona yasını tutma onu unut demiyorum hayatının aşkını kaybetti ama benimle konuşabilirdi en azından benle ilgilenebilirdi. Çocukluğum babam öldüğünden beri hep mutsuz ve sessiz geçmişti Arda ve Barlas abi olmasaydı çekilmez olurdu bana çok destek olmuşlardı. Ne kadar okulda mutlu ve baba parasını harcayan zengin züppe gibi gözüksemde içimde hep bu yükü yaşadım.
///////////////////////
Beril'den
Kızlarla konuşuyordum Semihle aramızda olanları anlattım çünkü üzülüp gitmesi kafama ,takılmıştı. Mira'nın yüzü düşmüştü dediklerimden.Galiba bir şeyler biliyrodu.
Mira:Bilmiyormusun Beril gerçekten?
B:Neyi bilmiyormuyum?
M:Semihin babası 6 yıl önce öldü ve sen ona babanın değil mi okul demişsin.
B:Ha!
Gözlerim dolmuştu Mehmed amca ölmüşmüydü bana hep karamelli şeker veren ve beni kızı gibi seven Mehmed amca. Ben babamlara neden gelmediklerini sorunca hep kavga ettik anlaşmazlıklar oldu yollarımız ayırdık demişlerdi. Çok üzülmüştüm bir daha ailecek biryerle gidemiceğiz diye. Ama bu Semihin benimle görüşmeyip abimlerle görüşmesini açıklamıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Mafya
WerewolfBu hikayeyi önceden yazmıştım ama bir nedenden dolayı silmiştim ve yeniden yazıyorum yazmak istedim. Ormana girdiğim için burası daha karanlıktı ve ben ürkütücü bir ormanda araba sürüyordum bardaktan boşalırcasına yağmur yağmaya başladı bu dahada k...