26.Bölüm

2.2K 163 117
                                    

Not: Yorumlarınızı okuyunca yazma isteğim daha çok artıyor☘☘❤❤🤗🤗.  Niye bu kadar çok güzel karakter koyduysam 😁 şimdi diyorumki keşke bu karakterlerden bazılarını diğer yazacağım kitapta kullansaymışım mesela Bade ve Barlas ikisini birbirine yakıştırıyorum ama burada onlarla ilgili çok yazamıyorum😭. Ama belki yeniden kullanırım onları neyse çok konuştum🤐

Beril'den

Semih fena yaralanmış kaç tane vampirle dövüştüyse artık. Şu cımlı cimli konuşan adamıda demirden geçirmiştim tabi.

B:Lan Semih noldu sana orada vampir sürüsüylemi karşılaştın yoksa hepsi  senin kanınımı içtiler 😱.

S:Ne olsun üç kişiydiler birde nasıl öldürüldüklerini bilmediğim için zor oldu şerefsizler burnumu kırdılar bende çok sinirlendim ateşlerimi onlara saçtım baktım yanarak kolay ölüyorlar bende onları yaktım.

B:He iyi yapmışsın o zaman kimse kaçmadı değil mi?

S:Benden kim kaçabilirki?

Deyip göz kırptı bana. Gözlerimi devirdim.

Ölmeleri gerek çünkü beni anlatabilirdiler ve benimde peşime düşebilirler.

Semih göz kırptıktan sonra bayıldı yazık vampirler çok işkence etmişler herhalde.

Ah şimdi ne yapcaktım bu vampirlerle.

Hepsi bir ağızdan:Heyyy Beril BİZİ UNUTTUN!

He doğruya onları unutmuşum😅.

Çözdüm onları sonra vampirlerle ne yapacağımızı düşünürdük. Kesinlikle ölmeliydiler.

Şu Semihte kalkamadı gari.

B:E nasıl öldüreceğiz bunları.

M:Çakmağı olan varmı çakmak?

İ:Ne yapacaksın çakmağı?

M:Ne yapabilirim İsakcım çakmakla bir tane suratına geçireceğim geberecek allahalah yakıcam adamı ne yapabilirim Semih yakarak öldürdüğünü söyledi.

İ:Sende o adam gibi İsakcım diye başlama.

Herkes gülmeye başladı.

B:Ben sadece yakılarak öldürüldüğünü düşünmüyorum.

I:Dur biraz elektrik vereyim şu şerefsize intikam soğuk yenen bir yemektir.

🔌🔌🔌💣💣💣🗡⚔🔪🔪🔪🔪🔪🔪⚰⚰⚰⚰⚰⚰⚰⚰

Semih neyseki kalkmıştıda öldürmüştü  amma velakin şu cım lı cimli konuşan adamı öldürmemişti ağzından laf almak için. Bence öldürmeli belki düşük ihtimallede olsa arkadaşlarıyla iletişime geçebilir sonuçta tam olarak özelliklerini bilmiyoruz.

Abimlere artık söylemenin vakti gelmiş olabilir. Ben öyle düşünürken birisi kafama vurdu ahh. Tabikide Arda abimdi!

B:Ya napıyorsun ya!

A:Ne düşünüyorsun öyle kara kara?

Deyip yanına koştum ve bir tanede ben geçirdim. Ellerimi tuttu.

A:Abiye ya denmez.

B:Üff sende herşeye abiye o denmez bu yapılmaz diyip diyorsun.

A:Abiye üff de denmez.

Kurt MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin