Mira'dan
Benle dövüşen kız Beril'in yaptıklarını görünce kaçmıştı.O yüzden Badeye yardım edememiştim.
Beril ağlıyordu bende ağlıyordum ama biraz transtan çıkmıştı.İçli içli uğuluyordu.Yağmurda daha şiddetini arttırmıştı gökte gürlüyordu.
Mira:Beril kendine gel hala yaşıyor onu kurtarmamız lazım.Dedim o sırada daha güçlü bir uğulama sesi duydum bu Semihti.Beril Bade'yi kucağına alıp Semih'in yanına gitti.Ağlarken konuştu.
B:S-Semih nolur onu kurtar o ölüyor nolur her şeyi yaparım onu kurtar.
S:Beril onu iyileştiremem kurtlar daha çabuk iyileştikleri için kurtlarda iyileştirme gücüm daha çok yarıyor insanalrdada oluyor bazen ama benim iyileştirme gücüm onu iyiliştirene kadar ölecektiktir iyileşek mi ona bile emin değilim tek bir seçenek var onu bizden biri yapmak kararını ver daha da geç olmadan.
B:Hadi durma onuda bizden biri yap nolur.
Semih Badeyi ısırmıştı Bade derin bir nefes alıp gözlerini açmış sonra tekrardan bayılmıştı.
Beril'den
Hepsi benim suçumdu Semih'e söyleseydim ondan yardım alsaydım onların bizi tehdit ettiğini bile bile eğlenmek için gece dışarı çıkmasaydık bunların hiç biri olmazdı.Ya ölürse?
Semih'ten
B:Niye hala yatıyor yoksa işe yaramadı mı öldü mü yoksa benim yüzümden her şey benim yüzümden.Diye bir şeyler diyordu kendi kendine.Bade'yi onun elinden kurtardım ve Miraya verdim arabamın anahtarnı verip arabaya gitmesini bizimde birazdan geleceğimizi söyledim.Beril ağlıyordu hala, kendine gelmesi için salladım onu gelmedi.Onu öpmeye başladım. İki üç saniye sonra kendine geldi ve bana tokat attı.
B:Ya napıyorsun sen ya görmüyormusun halimi böyle olmasam bile öpemezsin.dedi ağlayarak.
S:Biraz elektiriğe ihtiyacın vardı kendinde değildin o yüzden öptüm işe yaracağını biliyordum tokat atmamı mı isterdin?Ayrıca böyle şeyler her zaman başına gelebilir hep böyle kendinden geçmemelisin.Yoksa sen zayıf bir insanmısın?Aileni,arkadaşlarını ve kendini korumalısın korurken zayıf düşme tamam mı? Gözlerini sildi yağmur yağıyordu bişey değişmedi.
B:1.Evet tokat atsaydın seni öpmekten daha iyi.Buna güldüm. 2.Ben zayıf değilim şoka girdim sadece bunların hepsi benim yüzümden olduğu için onun dışında burada sen yokken kim o katil alfnın küçük betalarıyla başa çıktı sanıyorsun gerektiği zamanlarda güçlüyüm.
S:Bir dakki bu katil alfanın küçük betaları mı?Yoksa bu betaların alfası benim öldürdüğüm alfa mı?diye sordum tabiki onlar olmalıydı benim aklıma nasıl gelmez böyle şey alfalarının intikamını alabilecklerini.
B:Şey ya sen onu bunu boşver Bade burada can çekişiyor söyle bana o yaşayacak mı?
S:Bunu sonra konuşacağız sonra ve tabiki yaşayacak benim ısırdığım kurtlar yüzde yüz kurt oluyorlar şu ana kadar çevirdiğim hiç bir insan ölmedi.Hadi gidelim artık buradan sırılsıklam olduk.
KATİL ALFAN'IN BETALARI
SK:Size ben bu işte yokum dedim anlamıyormusunuz kızın gözleri alev aldı resmen.
SARI KIZ:Abartma gözleri gözleri alev almış peh.
SK:Tamam başta gözleri alev aldı ondan sonra sarı ve kırmızı karışımı bişey oldu sonrada gözleri altın sarısına döndü.Size bir şey diyeyim mi bence bu kızda gariplik var .Kimse 2 ayda güçlerini o denli geliştiremez ayrıca onun ki farklıydı siz ikinizi nasılda fırlattı duvara.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Mafya
Hombres LoboBu hikayeyi önceden yazmıştım ama bir nedenden dolayı silmiştim ve yeniden yazıyorum yazmak istedim. Ormana girdiğim için burası daha karanlıktı ve ben ürkütücü bir ormanda araba sürüyordum bardaktan boşalırcasına yağmur yağmaya başladı bu dahada k...