2.bölüm

8.3K 357 16
                                    

Ayağım acıyordu bütün gece burada uyuyamazdım birşey ısırmasaydı belki kalırdım ama korksamda buraya yakın olan köye gitmeliydim. Saldırgan hayvan hala burdamı diye camdan baktım yok gibi gözüküyordu bende arabadan indim yağmurdan dolayı ıslanıyordum. Evden mutfaktan çıktığım için üstüme giyecek birşey almamıştım çok şanssızım.20 dakikadır topallaya topallaya yürüyordum canım acıyordu  çok fazla dayanabileceğimi sanmıyorum  derken köyü görmeye başladım kurtuldum. Şifahane gibi bir yer vardı yani tabelada öyle yazıyordu hemen Oray'a gittim tahminen saat daha 9 du kapıya vurmaya başladım evet kibar değilimdir. Kapıyı tatlı bir teyze açtı.
B: Merhaba teyze buranın biraz ilerisinde kaza yaptım arabam Çamura battı bende belki arabayı çamurdan çıkarırım diye denemeye gittim. Denerkende bir şey beni ısırdı galiba kurttu bana yardım edermisiniz ayağım çok acıyor.
T: Ay kızım ne çok konuştun öyle sadece kurdun ısırdığını söyleyip içeri girseydin ya koş gel içeri seni tedavi edeyim.
İçeri girdikten sonra bir yere oturdum ve teyze bana kuru kıyafetler verdi ve ayağıma bir şeyler sürüp ayağımı  sardı.
B: Teşekkürler teyze, isminiz neydi benim ismim Beril .
T: İsmim Fidan güzel kızım şimdi ben içeri gidip sana iyi gelecek bir çay yapayım.
B:Sağol fidan teyze. diyip gülümsedim Fidan teyze on dk sonra geldi çayı verip sorular sormaya başladı. Çayın tadı bir değişik önceden hiç içmemiştim.
T: Seni ısıranın kurt olduğuna eminmisin kızım ?
B: Öyle olduğunu düşünüyorum giderkende uğuladı.
Fidan teyze bir değişik baktı .
T: Bir dahakine dikkatli ol kızım hem sen ne yapıyorsun  ormanda tek başına?
B: Şey ben abimlerin yanına gidiyordum dağ evine işte giderken oldu. diye yalan söyledim.
T: E kızım abinleri arasana senin için endişelenecekler telefonun yoksa benimkinden ara.
B: Abim yeni telofon numarasını değiştirdi ezberimde değil hem bişey olmaz onlar zaten bilmiyordu oraya geldiğimi onlar beni evde sanıyor. diye yeniden yalan söyledim onaltı yaşımda olup evden arabayla kaçtığımı söylersem çok iyi olmaz neyseki azcık büyük gösteriyorum beni onsekiz sanacakları kadar vardım galiba yani.
T: Tamam kızım geç oldu ben sana yatak hazırlıyım yarın sabah seni oğlum arabanın yanına bırakır arabanıda çamurdan çıkarır sende evine dönersin dedi.  Bende yeniden teşekkür ettim ve uyumaya gittim.
////////////////////////--////////////////
Sabah olduğunda Fidan teyze güzel bir kahvaltı yapmıştı bir şeyler yiyip oğluyla arabamın yanına geldik. Arabadan kancalı ip çıkarıp arabaya taktı ve bende kendi arabama bindim oda kendi arabasına binip benim arabamı çamurdan çıkardı. Ona teşekkür edip yoluma koyuldum eve gitmeyecektim Badelere gidicem gerçi ordada onların evinin önüne koruma koydurmuştur oraya gelirsem diye ama olsun en azından biraz daha uzak duracam onlardan. Bade ve Miranın evine gelip zili çaldım kapıyı açar açmaz bana sarıldılar.
Ba: Senin için Nasıl endişelendik haberin var mı hele abilerin ve ablan. Abin ortalığı karıştırdı iyi yere saklanmışsın.
İçeri geçtik ve olanları anlattım ikiside şaşkın bir şekilde baktılar ve yarama bakmak istediler. bende dedim
B: Yarın bakarsınız ama abimlere söylemeyin  beni kurt ısırdığını , zaten bilmiyorum kurt olduğundan emin değilim.
Kızlar: tamam söylemeyiz.
Ve bana yeni kıyafet verdiler giymem için. Biraz daha sohbet ettik ve kapı çaldı.

Bu arada B ler Beril belki anlamazsınız diye diyorum BAR lar Barlas BA bade Bu Burcu multi: Burcu

Kurt MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin