6.bölüm

5.1K 255 1
                                    

Misafirler gelmeden abimleri uyandırdım onlara kahvaltı yaptığımı söyledim. Pizzayı fırından çıkarıp tabakalara koyup masaya koydum arda abim masada oturuyordu tam pizza alacakken eline vurdum.
B:Misafirler geliyo azcık bekle.
A:Elime vurmana gerek yoktu. deyip telofonuna baktı ablamlarda aşağıya inmişti onlarada misfirlerin gelceğini söyledim ayrıca Mert'te geliyo diye ekledim ablam telefonunu düşürdü heycandan ne kadar çok belli ediyor ona aşık olduğunu şapşik. Mert abi gerçekten yakışıklı. Barlas abime bir dilim pizza verdim çünkü herkes gelmeden soruyum ki rezil olmayım yani abim beni rezil edebilir. Arda abim telefonuna bakıyor neyseki çünkü ona yedirmemiştim biliyosunuz.
B:Beğendin mi abi senin için yaptım özür amaçlı.
BAR:Güzel olmuş.(bu işin altında birşey var ama hadi hayırlısı)
B:Bak bu kadar uğraştım o yüzden artık dışarı çıkabilirmiyim.
BAR:Altından birşey çıkacağını biliyordum seni üçkağıtçı tamam kabul ediyorum bir hafta boyunca kahvaltı hazırlarsan ama.
B:Ah boşuna uğraştım okadar bir kerede kabul etsen nolur. Ne bi dk kabul mu ettin teşekkürler. Diyip abimi n yanağını öptüm.
kapı çaldı herkes aynı anda gelmişti. Ablam Mert'i görünce heyecanlandı çünkü bir aylığına iş için yurt dışına gitmişti özlemiş olmamlı.
B:hoşgeldiniz
Onlar: HOŞBULDUK. Dediler
Onlar içeri geçerken. Bende kapıyı kapattım. Herkes içeri masaya otururken. Abim Barlas ve Badeyi gördüm yine kavga ediyorlardı. Onları dinlemeye başladım
BAR:Hoş geldin  ismin bahardı dimi hep unutuyorum ismini. bade sinirlenmişti
BA:Bade canım sende galiba Bahattin din galiba yanlış hatırlamıyorsam. diyip gitti hah yanlız bahattin iyimiş. ben ordan gülünce abim bana kızgın bir şekilde baktı
BAR:Sen bizimi dinliyosun geç içeri yemek yemeğe .Dedi.
İçeri girdiğimde herkes oturuyordu bade ve Ablam yanı boştu Badenin yanına gittim Badeyi abime yem edermiyim ben. cevap. hayır tabikide. İşte herkes eline sağlık Beril falan dediler afiyetle yemeklerini yiyip sohbet ettiler.ablam Mert'le konuşuyordu mert ona küçükmüş  gibi davranıyordu Ablam üzülüyordu tabi. Bence Mert abi ablamı romantik anlamda sevmiyordu sadece ablam seviyor aşkı karşılıksızdı bahtsız ablam benim.dedim kendi kendime ve üzüldüm. Abim badeye bakıyordu. Buda'mı aşık ne eğer öyleyse badeyle abimi istemiyorum yani isterdim ama Bade özgürlüğüne düşkün bir kızdı ve baya bir inatçıydı abimle böyle şeyler için kafa tutuşsa sonu onun için kötü biterdi baya. Neyse endişelenmeme gerek yok çünkü abim badeyi sevmiyor badede onu.
M:Dünyadan Berile dünyadan Beril'e ne düşünüyorsun öyle kara kara.
B:Hiç öylesine bir şey düşünüyordum. biraz sohbet ettim mira ile herkes yemeğini bitirip içeri geçmişti.
ben hala kurt olma işini düşünüyordum. Burnuma yine kurt kokuları geliyordu daha bu işte yeniydim belki korumalarda kurt olabilir yada bu masadan birileri eğer abimlerse ve bana söylemedilerse. Bu düşünce beni sinirlendirmeye başlamıştı galiba dönüşmeye başlıyordum kimse görmeden masadan ayrıldım. Ve tolete girdim zar zor ve kapıyı kapadım sakinleşmem lazım yoksa tam olarak dönüşebilirim. Aynada kendime baktım gözlerim sarı olmuştu hemen kendimi duşa kabine atıp suya atmıştım. Su sakinleştirebilirdi beni ve öylede oldu. Akşam olmuştu Ablam doğrulukmu cesaretmi oynayalım Dedi buda nerden çıktı şimdi Barlas abim oynamaz oynatmazda derken ne oldu bilmiyorum ama şu an herkes sehbanın ettrafına oturmuştu. Burcu şişeyi çevirdi ve şişe ben ve arda abime geldi of be şimdi doğruluğu seçsem beni sorusuyla kenara sıkıştıracak cesareti seçsem beni rezil edecek.
B:Cesaret. Dedim Arda abim şimdiden sırıtmaya başladı .
A:Git Burcu'nun saçını çek.dedi abim kaşınıyor ha Burcu'yla uğraşmayı seviyor nedense  .Neyse şimdi burcunun saçını çekmezsem beni havuza atacaklar evet doğru duydunuz söyleneni yapmazsan seni havuza atıyorlar.Üzgünüm Burcucum yapmalayım.
BU:Beril bunu yapmıcaksın dimi . derken hemen o kaçmadan saçını çektim biraz sert çektim galiba fena aah ladı napıyım gücümü kontrol edemiyorum. Burcu bana saldırmadan hemen yerime geçtim. ve şişeyi çevridim. Soru kısmı Burcu'ya cevap kısmı Barlasa geldi. abim cesaret Dedi hemen. Tabi Burcu dururmu Arda abimden intikamını aldı.
BU:Git Arda'ya güzelinden bir tokat at Dedi .
BAR:Bende ne zamandır bunu bekliyordum Dedi abim.
A:Bunu yapmıcaksınız dimi. o konnuşurken abim fena geçirdi abime yüzü kızardı. Size söylememiştim dimi bunlarla bu oyunu oynamak istemedim çünkü acımaları yok.
BU:Yine sana acıdım yumrukta at diyebilirdim Dedi.
A:E bi zahmet deme. hala ah lıyordu yazık abime. Abim şişeyi çevirdi ve şişe benle Mert abiye geldi. Doğruluğu seçti
B:Esin ablamı güzel buluyor musun? Ablam bana kötü kötü bakamaya başladı.
ME:Dünyada görüdüğüm en çirkin kız . Dedi ve güldü. Ablam çok fena kızdı Mert abiye herneyse. Şişeyi çevirdi Mert abi ve Barlas abim ve badeye geldi. Bade doğruluğu seçti.
BAR:Beni yakışıklı buluyormusun.Dedi oda .hayda buda nerden çıktı şimdi.
BA:Hayır.
BAR:Yalan söyleme bade tabikide buluyorsun herkes biliyor yakışıklı olduğumu.
BA: Yoo niye yalan söyliyim canım sen dedinki beni yakışıklı buluyormusun bende seni yakışıklı bulmuyorum güzellellik göreceli birşeydir herkes seni beyğencek diye birşey yok yani. Abim ayağa kalktı badeye doğru gidiyor.
BAR:Öylemi küçük hanım yalan söylediğin için seni havuza atıyorum gör bak şimdi sen. Diyip sırtına aldı badeyi.
BA:Bırak beni ayı yalan söylemiyorum. diye bağırmaya başladı ahh kulaklarımı acıttı yalnız. Arkalarından bizde gittik biz gittiğimizde bade havuzdaydı.Bende gidip abimi suya attım kankimi suya attığı için hemde öcümü almış oldum. Bir dakika bekleyin şu an suyun içindeyim arkamdan benide Mert abi atmış onun kankisini attığım için ah . Tabi Burcu sağolun kankim oda abisini attı. Tabi arda abim dururmu böyle bir şansı varken Burcu'yu havuza atıyım Dedi ama Burcu düşerken onuda yanında götürdü. Salak arkadaşım Mira havuzun yakınında olduğu için Aras abi onu suya çekmişti. E ablamda Mert abiyi attı ona çirkin demişti en son. Ondan sonra ablamda içeri kaçtı birimiz onu havuza atmadan önce. Burcu'yla Arda abim , Badeyle Barlas abim, Mira ile Aras abim onlar birbirye kavga ediyordu bizde kenarda Mert abiyle sohbet edip onları izliyorduk.

Kurt MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin