Mezarlıkta gördüğü kadına aşık olurmu insan o olmuştu .
Onun gibi bir kadın görmemişti hiç başındaki kara yazmasıyla gecenin bir saatinde mezarlıktaydı .
O kadar güzeldi ki yanıp sönen lambanın bile aydınlatamadığı bu ıssız mezarlığa adeta ay gibi aydınlatıyordu .
Anlamadığı kimsenin olmadığı bu yerde ne işi vardı ?
Yanına gitmek istemişti ama karşısındaki kadının yanına bir adam gelmişti birşeyler konuşup ordan uzaklaşmıştı .
Belki kocasıysdı , belkide kardeşiydi ama ne olursa olsun yanına gitmek istiyordu .
Olduğu yerden biraz ilerleyip kadının yanına varmıştı kim olduğu yazmayan bir mezarın başındaydı sırtı ona dönük olduğu için korkutmak istemiyordu bağırmaktan çatallaşan sesini oldukça yumşatıp" ne işin var burda" dedi .
Anında sırtını dönen kadın yüzünde maske olan adam baktı .
gözlerinde ki şaşkın ve anlamsız ifadeyle " ne işin var derken ?" dedi .
"Gecenin bu saatinde buralar pek tekin değildir " .
Kadın adamın dediğine sinirlenimişti " bundan sanane " dedi ve adamın gözlerine bakıp devam etti " kadın olmam mı sana bunu düşündüren hem tekin olmaması korunmaya ihtiyacı olanı korkutur " .
Adam daha adını bile bilmediği kadının cesaretine hayran kalmıştı .
Gece karası gözlerini kadından bir saniye çekmeden " korunmaya ihtiyacın olduğunu söylemedim " dedi .
Kadın daha fazla dayanamayıp sesli bir nefes aldı "artık gitsen mi bak hem korunmaya ihtiyacımda yokmuş " dedi alayla .
Bakışlarını biraz kadında gezdirip kadını süzdü .
Bu tavrının az önce gördüğü adamdan kaynaklı olduğunu düşünüp " doğru sevgilin dururken benim korumam yanlış olur bu arada buluşmak için daha güzel bir yer bulsaydı keşke senin gibi biri için bu meza-"sözünü kesen şey karşısında ki kadının attığı tokat oldu
" Seni öldürürüm duydunmu beni ? Sen kimsin ki benle böyle konuşuyorsun "
İlk defa yediği tokadın etkisiyle şaşmıştı başka biri olsaydı bir mezarda onun için kazıp diri diri gömerdi .
Ama neden olduğunu bilmediği bir kıskançlık olmuştu içinde . Hemde ne için göreli bir saat bile olmadığı kadın için .
" Niye kızdın ki sonuçta gecenin bir saatinde bi adamla buradasın bi fiyatın varmı söylesene ? "
Karşısında ki kadının kararan kahveleri iyice koyulaşmıştı adamın belindeki silah gözüne çarpmıştı tek çırpıda silahı adamın belinden alıp emniyetini açmıştı .
İkisininde gözleri birbirinde sabitlenmişti kadının elindeki silaha bakıp " bi adam için silah namustur Silahımı geri ver "
Kadın duruşunu dikleştirip adamın gözlerinden bakışlarını çekmeden " bizde namus kadındır ama sen bilmezsin sonuçta sen bir kadına fiyat biçecek kadar ucuz bir adamsın ama ben bu ithamına susacak kadar gurursuz değilim " diyip silahı adamın topuğuna ateşledi .
Boş Mezarlıkta yankılanan ses belki korkutucu gelebilirdi .
Ama biri için yuva , aile demekti . Biri içinse intikam defterinin kapanacağı yer .
Topuğundaki acıyla inleyen Adam kadının yaptığı şeyle şok olmuştu .
Daha tokatı sindiremeden kurşun yemişti O oğuz Demirkandı değil bunlar ona karşı kimse sesini bile yükseltemezdi .
Karşısındaki kadındaki bilinmezlik ve cesaret onu kendine dahada çekiyordu
Sessizliği bozup " öyle demek istemedim beni yanlış anladın ben bir kadına fiyat biçecek kadar adi değilim Mahperî " demişti .
Karşısındaki kadın alayvari bir şekilde " hımmm kesin öyledir ben gidiyorum sende git bi ayağına baktır başıma kalma sakın " deyip sırtını döndü tam gidecekken arkasından seslendiği için durmak zorunda kaldı
" Silahımı vermeden nereye gidiyorsun Mahperî ? " .
" Silahın bende kalsın Adam olmayı bilmeyene ne silah nede kadın yakışır bir erkeği Adam eden kadındır , anadır öyle fiyat biçilmez gerçi sen bilmezsin ama " diyip durdu . Elindeki silaha bir bakış atıp konuşmaya devam etti . " Bi yiğit cesaretini belindeki silahtan değil yüreğindeki merhametten alır . Onun için tek bir silah vardır oda akıldır yeri geldiğinde kılıçtan keskin kurşundan delicidir . " diyip yüzü maskeden dolayı görünmeyen adama bakıp ordan uzaklaştı .
Ayağındaki acıyla giden kadına hayran hayran bakmıştı .
Belki şimdi gitmesi gerekiyordu ama kalbini burda ona teslim etmişti .
Ayağındaki acıyı unutup yürümeye başladı .
Mezarlıktan çıkarken tam tepedeki aya bakıp fısıldadı " aya inat parlayan peri kızı sana sözüm olsun bir gün seni bulup kendime katıcam " ...
____________________&___________________
Evet arkadaşlar yeni kurgumla aranızdayım umarım beğenirsiniz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~MAHPERÎ~
Teen FictionGelecek güçsüzler için ulaşılmaz, korkaklar için bilinmezlik, cesurlar içinse şanstır. ~Victor Hugo~