12. Bölüm

3.5K 294 42
                                    

Oğuzun anlatımıyla

Elzem erkenden işe gitmişti .

Babamın ne yapmaya çalıştığını az çok anlıyordum ileride tüm herşeyi elzeme devretmeye çalışıyordu .

Ona bu denli güveniyor olmalıydı .

Sigaramı söndürüp ayağa kalktım odadaya masanın üzerinde duran parfümlerin birini sıktım .

Artık banyo yapabilirdim üzerimdeki kıyafetlerden kurtulup belime bir havlu doladım .

Tam banyoya girecekken alarm işaret vermişti  .

İçeriye Zaimin girmesiyle beklemek zorunda kaldım .

Zaim " kusura bakma abi ama bu ne yaa "  diyip vücudumu gösterdi .

Millet deliye hasret ben akıllıya diyip sabır çektim .

" Ne var Zaim sadede gel " dedim

Zaim duvara yaslanıp ortada duran mandalinayı soyup " şöyle ki abi geçen gece yengenin yanında gelen adam in cin gibi bir şey kimlikte bile kaydı yok büyük ihtimalle sınırdan kaçak olarak geldi " dedi .

Oğuz biraz düşünüp  " böyle biriyle elzemin ne işi var " dedi .

Zaim ağzına bir mandalina daha atıp tekrar konuştu " bilmiyorum ama düğünede gelmiş hatta takı bile takmış canım benim " dedi .

Oğuz daha da çok merak etmişti bu adamı " benim gidemediğim düğüne mi gitmiş " dedi .

Zaim buna kahkaha atıp " halay bile çekmiş abi " dedi gülerek .

Oğuz koltukta duran yastığı alıp zaimin kafasına geçirip Zaimi tartaklamaya başladı .

Ama beklemediği bir şey oldu . Alarmın sinyal vermesiyle öyle kala kaldı .

Zaimin dudaklarından okkalı bir küfür dökülmüştü .

"HASSİKTİR!"

Zaim " kusura bakma abi " diyip oğuzu tekerlekli sandalyeye ittirdi .

Hemen ardından kapının açılmasıyla gördüğüm manzara ile adeta kal gelmişti .

Elzem şuanda kapının önünde durmuş ikimize bakıyordu .

Zaim hemen elzemin yanına koşup önümü kapatmıştı .

" Yengemmmm benim " diyip elzemi döndürmeye başladı .

Hemen kendimi toplayıp " Zaimmm !!! " diye bağırmamla elzemi yere bıraktı .

Elzem şuan kötü görünüyordu .

Başı dönmüş olmalıydı zaimden destek alarak bana baktı gözleriyle beni süzüyordu .

" Ne oluyor burda ? " diye sordu .

Gözlerimi üzerime çevirip kendime baktım üzerimde sadece bir havlu parçası vardı .

Gözlerim üzerimde gezerken boğuk
sesle konuştum

"Şansıma sikeyim!"

Elzem az önce cevap alamadığı için tekrar sordu  "Burada ne
yapıyorsusunuz?"

korkudan titreyen bedemin ve icerde bir yerlerde kaybolmuş sesim sadece bir fısıltıdan ibaretti.

Sorduğu soruyu es geçerek hemen yanıma geldi .

~MAHPERÎ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin