10. Bölüm

4K 320 73
                                    

Elzemin anlatımıyla

Yorgunluktan bitmiştim . Üzerimde ki kıyafetlerden kurtulup yatağa uzanmış yaşadığım şeyleri düşünüyordum .

Herşey çok hızlı gelişmişti düşününce

Bir anda kendimi hiç beklemediğim bir yerde bir şekilde bulmuştum .

Yarın düğünüm vardı ama ne olacağını ben bile bilmiyordum .

Uzandığım yataktan kalkıp duvarda asılı olan gelinliği açtım .

Uzandığım yataktan kalkıp duvarda asılı olan gelinliği açtım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tadilat yapılmıştı annemin gelinliğine ama hala çok güzeldi .

Üzerindeki çiçekler ve simlerle parlıyordu adeta .

Elimi yavaşça gelinliğe uzatıp sevdim derin bir nefes alıp odadan çıktım .

Yavaş yavaş yürüyüp evimin terasından dışarıyı izledim .

Kimseler yoktu sessiz ve sakindi .

İstemsizce parmağımda ki yüzüğüme giden elimle gülümseyip oğuzu düşünmeye başladım .

Çok özlemiştim onu , kimbilir ne yapıyor şuan diye düşünmeden edemedim .

Ne çabuk alışmıştım ona , kokusunu tenini ailem benimseyip sığınmıştım sessiz limanına .

Belkide en çok bu yüzden sevmiştim onu ne yaparsam yapayım ondan başka bir limanım olmayacaktı . Beni ordan kovalama fırsatı olmayacaktı . Beni sevmese bile yüzüme vurup canımı yakmayacaktı .

Belki bencillikti benim düşüncem ama ben ona tek bir gün bile ihanet etmeyecektim , ölene kadar ondan bir başkasını sevmeyecektim .



Rıhanın sıcağında bir gün daha aydınlanmıştı .

Elzem yüzüne vuran güneşle kıpırdanmaya başlamıştı . Yüzünü daha çok yastığa gömmüşken düğünü olduğu aklına gelince yataktan doğrulup kalkmıştı .

Aşağıdan gelen seslerle birlikte aşağıya bakıp banyoya girmişti .

Ilık bir duş alıp Üzerine giydiği sabahlıkla birlikte duştan çıktı .

Kapının çalınmasıyla kim o diye bağırdı elzem . Asya hanımın sesini duyunca gel diyip kendine çeki düzen verdi .

Asya hanım hemen içeri girip şefkatle elzemin saçlarını öpüp sarıldı .

" Günaydın güzeller güzeli gelinim " dedi .

Elzem utanıp başını önüne eğince " sakın eğme o başını yakışmayıyor benim gelinime " deyip güldü .

~MAHPERÎ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin