Ben bana sunulmaya çalışan acıyı en büyük şansıma çevirecektim .
Namlunun ucunda artık hep ben olmayacaktım .
Silahın kabzası artık benim ellerim arasında olacaktı .
Ayaklarımı daha sağlam yere basıp omuzlarımı iyice dikleştirdim .
" Olurum....Oğluna eş sana gelin dostuna düşmanına karşı hep yanında olurum . Oğlunun ellerini hep tutarım onu korur kollarım . "
" Ama....bir şartım var "...
&
Her yer karanlık ve ıssızdı
Yıldızlı bir gecenin karanlığına gömülmüştü sanki ruhum .
İlk kibriti çıkmıştım bu geceye bu karanlığa .
Bağırdığım , çağırdığım ama sesimin çıkmadığı yeter !!!
Bu saatten sonra ben olacaktım . Hiç olamadığım ben . Güçlü durmak için kaybettiğim ben .
Güne yine tüm bu düşüncelerle uyandım . Rıhanın sıcağı yine bunaltırken ayağa kalkıp giyinmeye başladım .
Üzerime düz şifon elbisemi giyip, saçlarımı açık bıraktım
bahçeye çıkarken amcam iğrenç iğrenç yemek yiyip
bana bakıyordu sonra gülüp"ne o demirkan " dedi .
Sabah sabah yine beni sinir etmeyi başarmıştı . Tek kaşımı havaya kaldırıp
" Demirkan mı " dedim
"Demirkan olmadın mı ? " dedi
Sinirle yanına gidip oturdum . Madem benimle uğraşmak istiyordu . Bende zevkle uğraşacaktım .
Yengemin önünde duran çay bardağını kendi önüme alarak iki şeker attım .
İkiside bana ateş saçan gözlerle bakıyordu . Açıkçası bu benim umrumda bile değildi .
Amcam Sinirle sofraya vurup bağırmaya başladı .
" Lannn sen kimsinde benim soframda bana saygısızlık yaparsın " dedi .
Tam vurmak için elini kaldırınca " Sakın!!! O elini kaldırma yoksa bedelini daha ağır ödersin !!! " dedim .
Elimdeki bardağı sertçe masaya vurup ayağa kalktım .
Tam ağzını açıp konuşacaktı ki havaya kaldırdığım elimle susmak zorunda kaldı .
Artık susma sırası onundu . Ben kendime bir söz verdim bu söz uğruna herşeyi yapacaktım .
Bakışlarımı gözlerinde sabitleyip " Ben Sermet Demirkanın gelini , Demirkanların hanımağasıyım bana elini kaldırmak şöyle dursun sesini bile yükseltemezsin !!! "
Düşen yüzü bana zevk verirken kulağına yaklaşıp " ama herşeyden önce babamın kızıyım bunu sakın unutma " . Diyip tekrar sofraya oturdum .
Sinirle evden gidişini büyük bir keyifle seyrettim .
Bi gün bu evden sonsuza kadar gidecekti . Bense yine böyle bakacaktım .
Yengemi hiçe sayıp yemek yemeye başladım . Normalde olsa bu yaptığımı burnumdan fitil fitil getirirdi .
Yengem ayağa kalkıp bağırmaya başladı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~MAHPERÎ~
Teen FictionGelecek güçsüzler için ulaşılmaz, korkaklar için bilinmezlik, cesurlar içinse şanstır. ~Victor Hugo~