6. Bölüm

4.8K 357 71
                                    

En son basamağa gelip kapının önüne geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

En son basamağa gelip kapının önüne geldim .

Elimi kapının kulpuna koyup hızla aşağıya indirdim .

Kapıyı açar açmaz karşımda uzanan adamı gördüm .

Sadece bana bakıyordu yüzümde şaşırmış bir hal vardı bana bakarken yutkunmuştu .

Kendimi daha fazla tutamamıştım ben kimsenin istemediği yediği bir lokmada bile herkesin gözü olan kimsesiz yaralı bi kuştum .

Tüm bu düşüncelerle birlikte ağlamam hıçkırıklara dönüşmüştü .

Bugüne kadar ağlayacak bi omuz sığınacak bi limanım olmamıştı .

Onun kollarına koşsam kafamı omzuna koysam acaba oda beni itermiydi yalnızlığa .

Beynimdeki tüm seslere hayır diyip ona koştum ait olmak istediğim yere sığınıp  kafamı sinesine koydum ilk defa görmeme hissetmeme rağmen yuvamı bulmuş gibi hissediyordum .

Yuvam olacak bedende biraz soluklanıp kafamı kaldırdım .

Ağlamaktan kızaran gözlerle gözlerine bakıp " bundan sonra burası benim " diyip kalbinin üzerine bir öpücük bıraktım .

Daha sonra güzel yüzüne elimi koyup yanağını okşadım kulağına yaklaşıp fısıldadım " Bundan sonra bi ömür kalbimde hükümlüsün oğuz Demirkan " diyip boynuna bir öpücük bıraktım .

Arayıp bulamadığım sevgiyi onunla tanımak istiyordum .

Benim için sevgi hiç izlenmemiş bir filmdi .




Aradan ne kadar zaman geçti bilmiyordum ama hala üzerine uzanmış yatıyordum .

Kafamı koyduğum yer benim bu güne kadar en huzurlu hissettiğim yerdi .

Bi anda duyduğum titreşim sesi içimi üretmişti . Kafamı göğsünden kaldırıp etrafa bakınca saatten geldiğini anladım .

Kendi kendime " acaba ilaç saati mi var" diye düşünürken birden kapı açıldı .

" Abi tüm herşey istediğin gibi " diye bir ses yankılandı .

Gelen dün akşam tanıştığım zaimdi .

Kapıyı açar açmaz beni görünce önce oğuza bakıp sonra bana döndü . Kendi kendine sessizce bir şeyler  mırıldandı .

Neler oluyor der gibi bakınca " Şeyy " dedi ve sustu .

Zaim biraz düşünüp aklına gelen şeyle " şey hanımağam oğuz abimin yatağı biraz sertti bende değiştirmek için yaniii " demişti tedirgince

~MAHPERÎ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin