◆yeni bölüme hoş geldiniz 🤗
◆diğer bölümde bomba şeyler bekliyor bizi
◆Bombalara hazırmıyız ? 🤭
◆ Beğenip oylarsanız sevinirim @destan_unal08 takip edin
Depoda duyulan sesle birlikte elzem gelen kişiye baktı .
Rezandı gelen
Rezan koşarak elzemin yanına çöktü .
Yerde duran bedenini kaldırıp kucağına aldı .
Eliyle yüzündeki kanları silip " geçti , geçti burdayım korkma " dedi .
Elzem kendini rezana bırakıp hıçkırarak ağlamaya başladı .
Rezan elzemin saçlarını sevip sakinleştirmeye çalışıyordu .
Rezan kısık sesle " Şşşş geçti bak burdayım " dedi .
Elzem " O yapmışşş..annemi babamı o öldürmüş " dedi .
Rezan duyduklarıyla elzemi kucaklayıp depodan çıkarmıştı .
İkili arabanın yanına gelince Rezan tek eliyle kapıyı açıp elzemi özenle koltuğa oturttu .
Bir şişe su açıp içirmeye başladı.
Akan göz yaşlarını özenle sildi
yüzünü okşadı içinde ki merhamet sadece bu kadınaydı .Elzem ise yaşadıklarının şokunda idi
gözünden akan yaşlar film şeridi gibi akıp gidiyordu .Vücudunda ki ağrılar bile kulağında yankılanan seslere çare değıldi gözlerini yere dikmiş kendinden bir haberdi .
Rezan elzemin nereye baktığını merak
edince takip etti gözleri ile karnını korumak isterken ayağına gelen tekmenin izleri vardı .Hemen ayağa kalkıp elzemi arka koltuğa uzandırdı arabanın kapısını örtmeden " geliyorum şimdi " dedi ve kapattı .
Adamlarına yaklaşıp " bu şerefsizi bulun !!!" Diye kükredi adamlarına .
Adamlarından biri " efendim yolun sonunda yakaladık bile , arabayla kaçmaya çalıyordu arabayı kurşuna dizdik ama adam sağ merak etmeyin " dedi .Rezan kafasını sallayıp " güzel o zaman benden haber bekleyin " dedi .
" efendim başka bir konu daha var " dedi çekinerek.
Rezan " ne var ? " dedi .
" efendim Oğuz ağa buraya geliyor " dedi .
Rezan duyduklarıyla azda olsa şaşırmıştı.
Demek elzem için oyununa son verdin dedi içinden
Kafasıyla işaret verip arabasına bindi gözleriyle arkada yatan kadına baktı .
Yüzünde belli yerlerde kızarıklıklar vardı hatta bazı yerler kanamıştı bile .
Arabayı sürmeye başladı ."Amcanı kaçmadan yakaladık ona ne yapalım elzem ? sen ne dersen onu
yapacağız istersen tozunu bile
bırakmam " dedi yumuşatıcı sesle .Elzem ise düşündü ona ailesine bunca şey yapan adamı düşündü .
Allah'ından bulsun diyecek değilim rezan ne hak ediyorsa onu yap ama cezasını ben keseceğim bunu unutma sakın " dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~MAHPERÎ~
Ficção AdolescenteGelecek güçsüzler için ulaşılmaz, korkaklar için bilinmezlik, cesurlar içinse şanstır. ~Victor Hugo~