13 . Bölüm

3.8K 342 57
                                    

Telefonunu görünce gülümsedi zaten öpücük vermeden gitmişti şimdi istediğimi alırım dedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Telefonunu görünce gülümsedi zaten öpücük vermeden gitmişti şimdi istediğimi alırım dedi .

Kapının açılmasıyla içeriye elzem değil dünkü kız girmişti .

Bunun burda ne işi var dedi .

Kız oğuza doğru yaklaşıp " acele etmem lazım " diyip soyunmaya başladı.

Oğuz ne diyeceğini bilmeden kalmıştı .

Kız herşeyini çıkarıp oğuzun üstüne çıkmıştı .

Alarmın tekrar işaret vermesiyle Oğuz kapıya baktı .

" Telefonumu unutmuşum koc- " elzem cümlesini bitirmeden gördüğü manzara  karşısında şok olmuştu .

Elzemin anlatımıyla

Sermet babayla birlikte şirkete gitmek için arabalara binmiştik ama yolun yarısında telefonumun yanımda olmadığını fark etmiştim .

Sermet babaya söyleyince Zaim abiyle gidip al kızım demişti .

Bugün önemli bir toplantı olacaktı şirkette o yüzden biraz gergindi  .

Tamam diyip eve geri dönüyordum Zaim abiyle sohbet ettikçe kahkaha atıyordum .

Bana oğuzla olan anılarından bahsettikçe keşke dedim içimden onunla daha iyi şartlarda tanışsaydık diye ama ben halimden memnundum .

Araba konağın önüne gelince arabadan inip hızla konağa girdim .

Kızlara selam verip odaya çıkmak için merdivenleri adımlamaya başladım.

Odaya gelince hızla kapıyı açıp " Telefonumu unutmuşum koc- " diyemeden gördüğüm şeyle olduğum yerde çakılı kalmıştım .

Şuan başımdan aşağı kaynar sular dökülüyordu .

Gerçekmi diye gözlerimi açıp kapattıktan sonra hala karşımdaydı .

Sinirle elimdeki çantayı yere atıp dudaklarımı birbirine bastırıp gülümsemeye başladım .

Üzerimde olan ceketin düğmelerini yavaş yavaş açarken oğuzun üzerinden kalkmaya çalışmıştı .

Sert bir sesle " SAKINNN !!! " dedim .

Daha sonra aynı ses tonuyla " dur durduğun yerde !!! " diyip ceketimide çantamın yanına yolladım .

Bakışlarımı ayağımdaki topuklulara çevirip " bunlarla zor olur " diyip onlarıda çıkarmıştım .

Kafamı kaldırıp gözlerinin içine bakmaya başladım ne yapmaya çalıştığımı anlamaya çalışıyordu .

Dudaklarıma yaydığım sinsi bir gülümsemeyle birlikte " Gelelim sadede dimi güzelim " diyip durdum " çokta güzelmişsin dimi Oğuz ? " dedim .

~MAHPERÎ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin