Won't You Stay Till the AM?

67 5 0
                                    

fordítói megjegyzés: Harry Boobearként utalt régen Louisra a való életben is , ám ez a szó lefordítva nem nagyon értelmes. Leginkább buci vagy boomacinak lehetne fordítani , viszont ez brutál hülyén néz ki/hangzik úgyhogy itt meghagytam az angol kifejezést. A másik az ikonnikus Hi Oops szóváltásuk ami szintén megtörtént a való életben tehát a Hi-t innen se fordítottam le az csak egy Szia lenne amúgy.

Kedves Louis,

Nem ,túl hivatalos. Harry kitépte a lapot a jegyzetfüzetéből és félredobta.

Szia Boobear,

Ezután folytatta a szívének a kiöntését a lapokra , kapkodva mintha futna ki az időből. Bizonyos értelemben tényleg. Mire befejezte az írást , remegett a kanapén ülve.

-Haz?

Harry ugrott egyet a helyén.

-Hé , csak én vagyok -suttogta Louis.

Harry felnézett az alvástól gyűrött barátjára. Kócos haja a véreres szemeibe lógott és nem volt rajta más csak bokszer és egy pár nyuszis papucs. Harrytől kapta a papucsot még szülinapjára viccből ,de Louis végül megszerette őket.

Harry nem tudta visszafogni és elmosolyodott a látványra.

-Hi - suttogta

Erre Louis is halványan elmosolyodott

-Oops.

-Louis miért vagy ébren ?-Louis összehúzta a szemöldökeit.

-Ugyanezt kérdezhetném én is szerelmem.

-Én csak..csak..-Harry elhalkult és a kezeit bámulta ahogy az ujjai a jegyzetfüzetével babráltak.

-Nem tudtál aludni ?- fejezte be a mondatát Louis és leült mellé a kanapéra. Harry bólintott.

-Egy levelet írtam neked.-Louis erre megdöbbent.

-Hajnali öt óra van.-majd egyik íves szemöldökét felvonva kérdezte - Elolvashatom?

Harry gyorsan megrázta a fejét és a jegyzetfüzetet a karjai közé rejtette.

-Még nem.- Louis karba tette a kezeit

-Hát mikor? - Harry egy pillanatra elgondolkozott még a szemöldökeit is összehúzta a koncentrálásban .Nem akart hazudni Louisnak de nem tudta ,hogy hogyan válaszoljon őszintén. Végül sóhajtott egyet és azt mondta:

-Nem tudom még.Nehéz megmondani.-Louis lassan bólintott egyet ,annak ellenére ,hogy nem teljesen értette hogy Harry mire gondolt.

-Hamarosan lesz?

Harry nyelt egy nagyot.

-Remélem nem.

Harry szavainak a súlya ,mint egy hullám mosták át Louist , azzal fenyegetve őt hogy megfojtják. Sikítani akart. Hányni akart. Olyan szorosan megakarta ölelni Harryt ,hogy soha semmi ne tudja őket szétszedni , még a halál sem.De Louis fáradt volt .Annyira nagyon fáradt. Végül csak sóhajtott egyet.

-Azt hiszem itt az ideje lefeküdni .

Soha nem kérdezett újra a levélről.

I Want to Write You a Song - MAGYAR FORDÍTÁS-Szeretnék írni neked egy daltWhere stories live. Discover now