November 22
-Nem vacsorázott tegnap este- hadonászott a villájával frusztráltan Liam - Szüksége van reggelire.
Louis egy nagyot sóhajtott. Kezdett trend lenni ebből, hogy kettejük Harry-ről vitatkoznak a palacsinták felett. Milyen szép is így indítani a reggelt.
-Lazíts Liam- morgott vissza - Zayn még mindig a szobájában van és a másnaposságát alussza ki , de az nem érdekel téged-
Liam erre már felállt a helyéről.
-Zayn-nek nincsen kicseszett agyrákja.
Amint a szavak elhagyták a száját már megis bánta. Bocsánat kérő szemekkel nézett Louisra.
Niall aki eddig csendben ülte végig a reggelit , könnybe lábadt.
-Louis...ez ugye nem igaz...ugye nem ?- A hangja mély , mélyebb mint amilyen valaha is volt.- Mikor ...Mikor lett..
Louis.Baromi.Dühös.
-Nem tudom haver . Miért nem kérdezed meg Liam-et?- Most már ő is felállt.- Úgy néz ki ő kibaszottul lelkes ,hogy beszéljen róla.- Az ajtóhoz viharzott , nem is törődve a piszkos tányérjának az elmosásával.
-Várj, sajná-
Az ajtó csapódása Liam-be folytotta a szót.
Louis a falnak dőlve a földre csúszott, legyőzötten. Harry egy dolgot kért ebben a hónapban, csak egyetlen dolgot. Ne mondd még el a fiúknak. Arról nem tehetett ,hogy Liam kitalálta, de most már Nial is tudott róla. És ez nem is volt a legjobb módja annak ,hogy megtudja a hírt, egy kiabáló meccsel és ajtó csapkodással. Louist elfogta a bűntudat. Tudja hogy túl reagálta , nem kellett volna így ráugrania Liam-re.
Egy kicsi része tudja ,hogy igazából nem Liam miatt volt mérges.
Egy halvány torokköszörülést hall.
-Menj innen Liam- mondja- Kibaszottul nincs most ehhez kedvem.
-Jó reggelt Napsugár.
Felkpata a fejét, mert ez egyáltalán nem Liam hangja volt. És minden szar ellenére , Louis akaratlanul is elmosolyodik amikor hallja.
Harry.
Elfordította a fejét egy nagyon aggódóan néző Zayn-re , akinek a keze egy nagyon összezavarodottan néző Harry-t karolt át. Általában a látvány hogy valaki más karolja át a barátját borzasztóan feldühítené Louis-t , de ez Zayn volt.
A folyosókon bolyonga találtam, téged keresett- mondta Zayn egy alig ott lévő mosollyal- mint egy szomrú, elveszett kiskutya.
Harry a szemöldökét ráncolta,
-Kiabálást hallottam. Ott bent- mutatott az étkező ajtajára- Miért?
Az igazság az ,hogy Harry utálta még csak a gondolatát is hogy a barátai esetleg miatta vitatkozzanak. Borzasztóan bűnösnek érezte magát tőle.
Louis kinyitotta a száját,hogy tagadja, de rájött hogy nincs értelme. Azzal hogy hazudik neki nem segít semmin, és igazából olyan fáradt volt érzelmileg ,hogy nem tudott egy rendes hazugságot kitalálni.Úgyhogy inkább az ölébe húzta Harry-t, a kezeit a dereka köré csavarva.
Aztán elmagyarázott neki mindent ami történt.
Harry a fejét rázta a könnyeivel küzdve.
-Hé, hé, hé - nyugtatta Louis- Mi a baj szerelmem?
Harry most már zokogott. Louis közel húzta , az sem érdekelte ,hogy a könnyei eláztatták a pólója melkasát. Harry sírásának a hangja annyira szívtörő volt, hogy szószerint fájdalmat érzett Louis a hasában.
Végül sikerült kinyögnie.
-Sajnálom Lou. Nem akartam ,hogy veszekedjetek.
Ez egy újabb hullám fájdalmat küldött át Louis hasán. Annyira fájt neki Harryt így látnia. Az olyan embereknek, mint Harry sosem szabadna sírniuk. Azt érdemli,hogy mindig boldog legyen.
Louis üvölteni kiáltani akart, de a hangja gyengéd volt, annyira fájdalmasan gyengéd , mert még csak a gondolatát sem bírta annak ,hogy megint kiakassza Harryt.
-Babám nézz rám.- óvatosan felemelte Harry fejét az állánál fogva és a könnyes szemeibe nézett. A látvány darabokra törte Louis szívét, ma már vagy ötödjére.
-Ez nem a te hibád Haz. Ebből semmi sem a te hibád. Hinned kell nekem , mert nem bírlak így látni téged.- a hangja elcsuklott a mondata végén , mert akkor realizálta.
Harry élete végéig fájdalomban fog élni.
És Louis nem tudja megvédeni tőle.
Most így egy év után hoztam egy dupla updatet, Harry záró koncertjének a tiszteletére (elsem hiszem,hogy vége van :((, ti voltatok valamelyik koncertjén?) , ez a gap yearben fordítok dolog nem annyira jött össze , annyi mindent csináltam azt hittem belepusztulok , de most látok potenciált a következő pár hétben úgyhogy kitartás, jönnek a részek!!
YOU ARE READING
I Want to Write You a Song - MAGYAR FORDÍTÁS-Szeretnék írni neked egy dalt
RomanceA fejfájással kezdődött az egész .Jól vagyok , gondolta Harry , csak nagyon nagyon fáradt . Az ikonikus Cold Blue Water ( hideg kék víz ) átdolgozása @twoghostsinonehome által . Minden jog az eredeti íróé én csak lefordítom magyarra .