Baby You Light Up My World

59 8 0
                                    


Az interjú felénél Louis érezte ahogy remegni kezd a zsebében a telefonja.

Harry

Adrenalinnal tele azonnal a talpán volt és már futott is le a színpadról.

-Louis hova mész?- nézett rá zavarodottan a riporter.

-Csak nagyon kell pisilnem.

Louis ignorálta a harsogó nevetést amit közönség adott a válaszára és a színfalak mögé futott. A mikrofonját egy kaspóba nyomva elővette a telefonját amin egy nem fogadott hívás volt Nialltól.

Basszus. Basszus. Basszus.

Nyirkos kézzel tárcsázta Niall számát . Az ujjai annyira remegtek, hogy csak a sokadik próbálkozásra sikerült jól beírni a számot. Túl sok idő.

"Helló, Niall Horant hívtad! Ha hallod ezt az üzenetet akkor valószínűleg épp a Nandosban kajálok vagy a haverjaimmal lógok. Mindjárt jön a sípszó , tudod mi a dolgod."

Louis nem foglalkozott üzenet hagyással .Csak az orra alatt káromkodva mérgesen visszatette a telefont a zsebébe.

Rekord idő alatt ért vissza a hotelba , egész úton pánikolt. Millió gondolat kavargott a fejében az összes Harryről.

Harry

Louis soha nem bocsátja meg Simonnak ha valami történt Harryvel amíg ő nem volt ott egy hülye interjú miatt.Soha nem bocsát meg magának.

Mire beesett az ajtón már hiperventillált.

-Niall? Niall! Niall hol van? Hol van Harry?

Mindkét fiú összezavarodottan nézett a másikra. Niall a kanapén ült a lába felrakva a kávézóasztalra és focit nézett.

-A konyhában van...- Kezdte Niall- Mi a baj Louis, szörnyen nézel ki. Már nem bántásból.

-Jól van?- kérdezte Louis kifulladva

-Aha ,jól van.- válaszolta bűntudattal Niall.- Nem akartuk hogy aggódj. Haz sütit akart sütni neked. Csak azért akart felhívni ,hogy megkérdezze hogy mi a kedvenced.

A megkönnyebbülés szökőárként öntötte el Louis. Mert jól volt. Harry jól volt.

Harry jól van.

Nem is próbálta meg visszatartani a könnyeit. De nem tudta teljesen kizárni az apró hangot a agyának a hátuljában.

Harry jól van.

Egyenlőre.

Gyorsan megtörölte a szemét a pulcsijának az ujjával és egyenesen a konyhába ment , mert nem bírt akár csak még egy percig is távol maradni Harrytől.

-Szia Lou!

Louis felmérte a barátját. Süti tészta ragadt mindkét kezére és az arcára is. Louis egyik melegítő nadrágja volt rajta ami a magasságkülönbségük miatt inkább halásznacinak tűnt Harryn, a póló amit viselt Louis egyik Beetles felsője volt.De a legjelentősebb dolog az óriási vigyor volt Harry arcán. Louis úgy gondolta, hogy egész életében tudná nézni ezt az ostoba mosolyt.

-Hiányoztál.- vallotta be Louis a fiúhoz lépve és egy ölelésbe húzta. Puszikat szórt Harry nyakára és kulcscsontjára.- Utálok távol lenni tőled.

-Én is utálok- lépett ki Harry az ölelésből és a sütő felé mutatott- Sütit sütök neked.

Az arcán lévő büszke mosolytól Louis szíve majd felrobbant.

-Isteni illata van.

-Megakarod kóstolni?- nyomta a sütitésztával ellepett ujjait Louis szájához és Louis lenyalta őket. - Ne aggódj megmostam a kezem sütés előtt.

-Nagyon finom Haz.-nevetett- Milyen ízesítésű?

-Melaszos.-válaszolta Harry habozva.-Azt akartam hogy Niall biztosra menjen , de úgy gondoltam hogy ez a kedvenced.

Louis erőltetetten bólintott és mosolygott egyet.

-Szeretem -megragadta Harry kezét , nem érdekelte hogy mennyire ragadt.-Szeretlek.

Akármennyire is örült Louis hogy Harrynek ilyen jó kedve van ma este , nem tudta lerázni a hasában egyre növekvő görcsöt. A kedvenc sütije nem a melaszos . Hanem a csokidarabos és ezt Harry mindig tudta.De elfelejtette.Louis azon gondolkodott ,hogy vajon

Mi mást fog még elfelejteni?

Amikor a sütik elkészültek , Harry kihívta Niallt is a konyhába. Louis és Harry már leültek , Louis Harry ölébe. Meglepetésére Harry nem ellenkezett amikor Louis egy sütit tartott a szája elé. Jó ideje ez volt az első alkalom hogy evett.

-Na milyen Szerelmem?-kérdezte Louis.

Harry megpróbált válaszolni egy -Finom-al , de a szavai alig voltak érthetőek a szájában lévő kaja miatt.Ettől mindketten nevetni kezdtek aminek az lett a vége ,hogy Louis összegörnyedve a hasát fogta a nevetéstől és Harry meg konkrétan fuldoklott a sütidaraboktól.

Egy halk "klikk"-et hallottak csak, ahogy Niall lefotózta őket.

Aznap este a kanapén aludtak el egymásba gabalyodva , a szívük és a hasuk egyaránt tele.

I Want to Write You a Song - MAGYAR FORDÍTÁS-Szeretnék írni neked egy daltWhere stories live. Discover now