December 1
Ezen a reggelen Harry, Louis előtt kelt fel, de nem kelt ki az ágyból. Csak feküdt benne , a könyökére támaszkodva tanulmányozta a fiút.
Louis arca nyugodt volt és a haja különösen puhának nézett ki az ablakból beáramló napfénytől. Minden erejébe telt Harry-nek ,hogy ne nyújtsa ki a kezét és túrjon bele a hajába, de nem tette meg. Louis fiatalabbnak néz ki amikor alszik, kevésbé szomorúnak gondolta Harry. Kicsit Louis szempillái is elbűvölték, amik hosszúnak és aranynak tűntek a napfényben.
Minden apró részletet megtanulmányozott Louis arcán, magába szívta és eltárolta az emlékei között. Harry úgy gondolja egész nap tudná bámulni Louis ha ő engedné és még akkor is találna új dolgokat amit csodálhatna.
Bevallottan csalódott amikor nézte ahogy Louis kinyitja a szemeit.
Minden jónak egyszer vége van.
Nem tartott sokáig ,amíg újra boldog lett, mert örült hogy láthatja Louist. Harry lehet egy kicsit túl oda volt érte , de ez nem baj. Louis is kicsit túl oda volt Harryért.
És sehogy máshogy nem akarták volna.
-Jó reggelt Napsugár. -köszönt Harry lágyan és kinyúlt ,hogy megsimogassa Louis haját ,most hogy végre felébredt. Harry nem tudta legyőzni a mosolyát , mert pont olyan puha volt mint amilyennek tűnt.
Louis is elmosolyodott és kidörzsölte az álmot kék szemeiből.
-Jót álmodtam- mondta fáradt hangon.
Harry elolvadt a szavaitól , Louis fáradt hangja valószínűleg a kedvenc hangja a földön. Rögtön a nevetése mellett természetesen.
Harry közelebb csúszott Louishoz.
-Mesélj erről az álomról.
-Nos , te ott voltál. És a parton voltunk, azon amelyiket te annyira szereted-
-Cape Cod.- mondták egyszerre.
Louis elnevette magát
-Nem úsztunk vagy ilyesmi , csak közel feküdtünk és magunkba szívtuk a napsugarakat. Meg egymást.
Harry rádöbbent hogy most is pont ezt csinálták. Elmosolyodott.
-Szép álomnak hangzik.
Louis elmosolyodott és egy kicsit elpirult.
-Azt hiszem ez volt a kedvencem amit valaha álmodtam.-aztán gondolkodás nélkül folytatta- Vissza kéne mennünk oda idén nyáron.
Harry arca elsápadt és bűntudat kongott Louisban, mert milyen hülye dolog ilyet mondani egy haldokló fiúnak ! Aztán gyorsan kisöpörte a gondolatot a fejéből , mert egyszerűen nem bírta elviselni.
Mindketten ellenálltak a késztetésnek, hogy elkezdjék a hónapokat számolni az ujjaikon.Végül Harry válaszolt.
-Talán.
Az a helyzet a "talánokkal" ,hogy a valós jelentése abban rejtőzik ahogy az ember hogy mondja őket. Ha valaki úgy mondja a "talánt" hogy közben mosolyog és ragyognak a szemei az lehetőségeket jelent. Reményt.
Harry nem így mondta hogy "talán".
A másik módon mondta amikor nem nézel bele a másik ember szemébe , mert nem akarod látni a csalódást az arcukon. Az a fajta talán amikor túlságosan félsz egyszerűen csak nemet mondani.
Megkönnyebbülésükre egy kopogás az ajtón félbeszakította a beszélgetésüket.
-Mindjárt kész a reggeli, mindkettőtöket látni akarlak 10 percen belül.- Liam még mindig egyértelműen felháborodott volt a múlt heti veszekedésük miatt.
Miközben Harry felöltözött , hirtelen egy szikra kíváncsiság ébredt benne.
-Hé Lou?
-Igen Szerelmem?
-Gyakran álmodsz rólam?
-Persze hogy gyakran álmodok.- válaszolt Louis miközben belebújt a pólójába - Majdnem minden este. Te vagy az egész világom Haz.
-Mi van a rossz álmokkal? Azokban nem vagyok benne ugye ?
Louis nyelt egy nagyot. Nem akart hazudni Harry-nek... de azt sem akarta hogy aggódjon.
-Nem, azokban sosem vagy benne.
Az igazat megvallva nem hazudott...
A legrosszabb álmaiban Harry már nem volt ott.
A gondolattól libabőrös lett Louis a gerince mentén.
Harrynek feltűnt.
-Hé jól vagy Lou?
-Aha , csak kell egy pulcsi.
Harry jól van , emlékeztette magát Louis.
Harry jól van.
Egyenlőre.
--------------------------
Aznap este Harry sok időt töltött a zuhany alatt. Louis arra gondolt hogy lehet azért mert ramatyul érezte magát korábban és egy hosszú zuhany néha segíteni tud.
De Harry most már sok ideje bent volt. Nem lenne baj ha rápillantana.
-Hé Haz?
Semmi válasz.
-Hé Hazza !
Semmi válasz.
Louist ez nem aggasztotta , már hozzá szokott hogy Harry nem válaszol. Egyre nehezebb és nehezebb volt felhívni a figyelmét bármire.
-Bejövök, oké?-kérdezte miközben kinyitotta az ajtót.
A levegő sűrű volt párával és a tusfürdő szagával.
Várjunk , nem, ez valami fura szagú tusfürdő, Louis gondolta. A szaga... szinte fémes.
Oh baszki.
-Harry !- szaladt oda a zuhanyhoz Louis, majdnem elcsúszva a nedves csempén.
Olyan erővel húzta el a zuhany függönyt,hogy majdnem elszakította, az arca elsápadt. Sikítani próbált , de túlságosan sokkban volt ahhoz ,hogy bármilyen hangot kiadjon.
Drága Harry-e eszméletlenül feküdt egy vértócsában , ami úgy nézett ki hogy a fejéből áradt.
Ekkor kezdődött a rohama.
fm: szinte majdnem a könyv felénél tartunk egy két fejezet és ott vagyunk . Mint mondta igyekszem az elkövetkező pár hétben több részt fordítani ,esetleg teljesen befejezni.
Arra gondoltam ,hogy mivel úgyis egyszerre kb 2 részt fordítok le együtt ezért egyet aznap kiraknék és a következőt beütemezném másnapra,vagy utána. Erről ki mit gondol? Mert akkor így folyamatosabban jönnének a részek és nem csak ilyen egyszer csak egy kupac.
Remélem még van itt valaki aki olvassa vagy esetleg ha kész van akkor vissza tér hozzá. Kommenteknek, csillagoknak nagyon örülök tényleg csak hogy lássam hogy még van-e itt valaki. Esetleg a véleményetek a könyvről, fordításról minden okés-e vele ? Szóval mindent szívesen látok.
Jó olvasást !
YOU ARE READING
I Want to Write You a Song - MAGYAR FORDÍTÁS-Szeretnék írni neked egy dalt
RomanceA fejfájással kezdődött az egész .Jól vagyok , gondolta Harry , csak nagyon nagyon fáradt . Az ikonikus Cold Blue Water ( hideg kék víz ) átdolgozása @twoghostsinonehome által . Minden jog az eredeti íróé én csak lefordítom magyarra .