Give You All My Heart

62 8 1
                                    


Harry zavarodottan ébredett és azonnal elkezdett pánikolni amíg meg nem érezte a két ajkat a sajátjain. Belemosolygott a csókba miközben azon gondolkodott milyen könnyen hozzá tudna szokni az ilyen módon való ébresztéshez.

Louis húzódott el először és leült Harry mellé a kanapéra a fiút az ölébe húzva.

-Hoztam neked egy kis levest Haz. Egyél egy kicsit kérlek.- A hangja kedves de könyörgő. Harry nagyot nyelt.Nem akarta ,hogy a barátja aggódjon miatta , de szörnyen érezte magát.

-Még nem vagyok éhes.

Louis sóhajtott egy aprót. Egy pillanatig nem mondott semmit , nem tudván mit is mondjon.Amikor végül megszólalt legyőzöttnek hangzott.

-Kérlek.

Semmi válasz.Elfordította a fejét.

-Harry?- Louis meglepetésére a barátja már megint mélyen aludt mellette.

-Rendben van . Rendben van Szerelmem.-kezdte Louis . Tudta ,hogy Harry már valószínűleg nem is hallja de úgy érezte hogy akkor is ki kell mondania.- Nem csalódtam benned és szeretlek. Kibaszottul szeretlek. - a hangja elkezdett remegni úgyhogy abbahagyta a beszédet.

Ezután Louis visszament a konyhába és egyedül vacsorázott. Örült hogy nincs ott senki, amikor legördültek a könnyek az arcán bele a leveses táljába.

-------------------------------

November 14

Ezen a napon reggeli közben Liam megint a karjánál fogva húzta ki Louist az előszobába.

Harry evett ma reggel úgyhogy nem az volt a baj . Ám az hogy nem emlékezett arra hogy hogyan kell kimondani a szót hogy "gyümölcssaláta" aggodalmat keltett Liamben . Gyorsan megfordult ,hogy becsukja az ajtót maguk után.

-Mi történik vele ,Louis?- kérdezte remegő hangon.

-Tényleg nem mondhatom el .

Liam a földet bámulta egy pillanatig és Louis gyakorlatilag látta ahogy forognak a fogaskerek az agyában. Liam hirtelen elsápadt amikor végül sikerült összekötnie a pontokat.

-Az agyával van baj , igaz ?

Louis nem válaszolt, ami csak megerősítette azt amire már rájött a barátja. Próbált gondolni valamire amit mondhatna, bármi ami megtöri a rideg csendet ami fojtogatta őket.

Liam sem mondott semmi . Helyette beleboxolt a gipszkarton falba.


Fordítói megjegyzés :Kérlek ha tetszik vagy ha van bárki aki még olvassa akkor kommenteljetek vagy csillagozzatok , valahogy jelezzétek hogy még érdekel titeket és olvassátok ,hogy nem hiába fordítom a részeket . <3

I Want to Write You a Song - MAGYAR FORDÍTÁS-Szeretnék írni neked egy daltWhere stories live. Discover now