If You're Pretending From the Start

181 8 0
                                    

November 1.

A véget érni nem akaró vakuvillogások és a sikoltozó fanok között Harry feje már annyira fájt ,hogy azt hitte mindjárt elájul . A fejfájása most sem indult többként tompa fájdalommal , de a befejező dalra már olyan erős lett , mintha belülről kalapácsokkal ütötték volna a koponyáját .

A következő pillanatban már a limuzinban volt, az ölébe temette a fejét és kiengedett egy gyenge nyögést .

Az autóban kísérteties csend volt amiért Harry hálát adott , megpróbált a légzésére koncentrálni és nem pedig arra ,hogy mennyire szarul volt. Az autó motorját beindították a rezgése pedig egy újabb hullámnyi fájdalmat küldött végig Harry testén . Egy újabb nyögés kíséretében ült fel és észrevette ,hogy a többi fiú őt nézi .

-Jól vagy Harry ? -kérdezte Liam és aggodalmasan összehúzta a szemöldökét - De komolyan , mert nem viselkedtél önmagadként egész éjjel .

Zayn erre gúnyosan felnevetett.

-Egész éjjel ? Inkább egész héten .

-Ne aggódjatok .-rázta le a banda társait Harry. -Csak egy kis fejfájás . Abbahagyhatnátok körülöttem a felhajtást .

Hirtelen két apró kéz fogta körbe az arcát és kényszerítette arra ,hogy oldalra fordítsa a fejét .

-Nézz rám - suttogta Louis és belefúrta kék szemeit Harry zöld szempárjába. Mindig ezt csinálta ha úgy gondolta ,hogy Harry hazudik , mert nem számít ,hogy egy ember miket mond , a szeme nem tudott hazudni .Legalábbis Harryé biztos hogy nem .

Végül Louis elkapta a tekintetét és megrázta a fejét.-Szörnyen nézel ki szerelmem.

Harry gúnyos haraggal sóhajtott egyet.

-Hagyjál már a hajam tiszta kóc a színpadon való táncolástól.-Tudta hogy Louis nem így értette , de próbálta humorral elterelni a témát.

-Tudod ,hogy nem így gondoltam .Kísértetiesen sápadt vagy.-mondta miközben felnyúlt és a kezét hozzáérintette Harry homlokához .- Jézusom Hazz , konkrétan lángolsz. -ráncolta össze a homlokát .

Harry elhúzódott a barátja érintésétől és motyogva válaszol.

-Csak egy kis fejfájás , szerintem túlélem .-Louis megint ráncolja a homlokát.

-Ezt mondogattad egész héten . - Harry összerezzent Louis hangerejétől , ami nem segített a helyzeten .

- Bocsánat nem akartam kiabálni . Én csak .. basszus Harry .... Aggódom miattad. - ettől Harry elpirult. Függetlenül attól ,hogy szinte minden este színpadokon lép fel , nem volt hozzászokva ,hogy a való életben is a figyelem központjában legyen . Nem akarta ,hogy bárki is aggódjon miatta . Akkor mindig különösen bűnösnek érezte magát.

Hirtelen Naill is hátrafordult a székében , hogy szembenézhessen Harryvel .

-Igazavan tesó , tudom hogy nem szereted amikor körülötted fontoskodunk , de most valami tényleg nem okés.-Harry a szemeit forgatta de a hangja elcsuklott miközben válaszolt.

-Csak annyira nagyon fáradt vagyok. -Niall együtt érzően bólintott.

-Akkor pihenj . Hosszú az út hazáig.

-De nincsen párnám - vitatkozott Harry gyenge hangon- Így nem lesz kényelmes..

-Oh ,gyere ide te butus -mosolygott rá Louis fényesen és az ölébe húzta Harry fejét.-Végre valami amiben tudok neked segíteni .- futtatta végig az ujjait barátja göndör hajtincsein ,aki végre szép lassan ellazult az érintésétől . Elalvás előtt az utolsó dolog amire még emlékszik , ahogy Louis halkan egy óvatos puszit nyomott a halántékára és a fülébe suttogott- Annyira szeretlek .

-------------------

Harry összezavarodva ébredt fel . Szörnyen összezavarodva , mert a barátja otthonos meleg ölében aludt el , most pedig a valaha létezett legkényelmetlenebb és leghidegebb ágyban feküdt. A takaró hiánya miatt pedig reszketett , fel akart ülni de rájött ,hogy nem tud . Nem volt elég ereje hozzá , igazából ahhoz sem volt elég ereje ,hogy a szemeit kinyissa. De ez nem állította meg az erős fehér fényű lámpát ,hogy átvilágítson a szemhéjain és súlyosbítsa a fejfájását.

Hol vagyok ?

Harry teste még mindig nem mozdult amikor felfigyelt a hangok beszélgetésére .

-Abban a pillanatban ,hogy kiszállt a kocsiból elkezdett hányni és rá pár másodpercre pedig elájult .

Micsoda ? Harry ezekre nem emlékezett . Halk toll firkálást hallott , aztán egy másik hang kezdett beszélni .

-Bármilyen más tünetet mutatott ?Bármiféle panasz hasfájásra vagy..?

-Fejfájások . Egész héten. És láz .-Harry bárhol felismerte volna ezt a hangot.

Lou. 

-Amikor felébred csinálunk majd pár rutin tesztet, rendben ? Addig is amíg várunk helyezzétek magatokat kényelembe . Valószínűleg hosszú éjszakánk lesz .

I Want to Write You a Song - MAGYAR FORDÍTÁS-Szeretnék írni neked egy daltWhere stories live. Discover now