Somewhere Fat Away From Here

48 5 0
                                    


Harry úgy gondolta hogy ébren van ,de nem volt benne biztos. Minden sötét és hideg volt, de nem rázta ki a hideg. Hangok beszélgettek valahol a közelben , de képtelen volt kivenni ,hogy miről beszéltek. Elkeseredetten próbálta megérteni őket, próbálta felébreszteni magát ,hogy megnézze ki beszél, de nem tudta. Harry be volt szorulva a saját elméjébe.

Soha nem érezte még ennél magányosabbnak magát.

Telik az idő , gondolta. Egy óra? Egy nap? Egy perc? Ki tudja. Harry folytatta az öntudatlan állapotok közötti sodródást, anélkül ,hogy bármikor is teljesen felébredt volna.

Közel került hozzá, amikor meghallott egy nőt sírni. Harry nem tudta volna megmondani ,hogy ki volt az , de egy ismerős hang volt amitől görcsbe rándult a gyomra szomorúságában. Csak annyit tudott ,hogy fel kell ébrednie és megnyugtatni a nőt.

Minden csepp erejét felhasználta a gyenge testének és elméjének , de Harrynek sikerül megmozdítania a szemhéját. Lassan kinyíltak, élénk fehér fény bántotta őket.

Amennyire nem akarta , nem tudott mit tenni ellene amikor újra becsukta őket.

-Harry?

Válaszolni akart , bocsánatot kérni a stresszért amit mindenkinek okoz a betegségével, de nem teljesen tudta felidézni hogy hogyan kell mozgatni a száját.

Mindenki a szobában elkezdett egyszerre beszélni és ez nyomasztotta.

-Harry?

-Szerelmem?

-Harry?

-Haz?

-Kelj fel kicsim.

-Kérlek.

Harry hallotta a kétségbeesést mindenki hangján, és nagyon bűnösnek érezte magát tőle. Nem tudta hogy kikhez tartoznak ezek a rejtélyes hangok , de a szíve fájt értük.

Még több idő telt el és Harry megint hallotta a hangokat . Most tisztán értette őket és pontosan tudta ,hogy kikhez tartoznak.

-Ez nem igazságos- a nő suttogta

-Shh... Tudom. Gyere ide Anne.

Harry úgy érezte mintha gyomron vágták volna és nem tudta ezt elviselni.

Gyorsan felült.Túl gyorsan és elkezdett szédülni.

-Úr Isten, kicsikém.Jól vagy !- zokogta Anne. Louis ölelésében volt , a szavait eltompították a fiú pulcsija.

A fények túl erősek. Túl erősek.

-Harry?

A feje pulzál a gonosz fehér fényektől.

-Szerelmem?

-Harry?

-Harry!

Harry hálás egy pillanatig amikor a fények elkeztek halványulni.Aztán egy pánik hullám csapja meg mert rájött ,hogy ő az aki halványodik .

A fájdalom a fejében túl erős volt. Próbált kiáltani. Félt. Nagyon félt, az anyukáját akarta és Louist hogy jöjjenek oda és fogják meg a kezét. Elakarja mondani nekik ,hogy szereti őket, mert nem biztos abban hogy milyen érzés a halál ,de abban biztos hogy nem érzi magát teljesen életben.

Azt hiszi kiabál , de zavarodottság moss végig rajta , mert a szája még mindig csukva van. De biztos hogy kiabálást hallott.

Az utolsó dolog amit hallott az az ahogy Louis franatikusan felkiált.

-Ápoló! Szükségünk van itt egy ápolóra ! Megint rohama van!

I Want to Write You a Song - MAGYAR FORDÍTÁS-Szeretnék írni neked egy daltWhere stories live. Discover now