-Haver ?
Zayn megérintette Louis vállát , aki egy rezzenéssel felébredt kicsit megugorva a kórházi székben.
Zayn szimpatikus szemekkel nézett Louisra.
-Nialler és én leugrunk a Nandosba .Neked is jönnöd kéne.
Louis csak még szorosabban fogta erre Harry nagy kezét. Annyiszor nevettek régen azon hogy milyen picinek néznek ki Louis kezei Harryéhez képest.
Louis most nem nevetett. Csak arra tudott gondolni hogy mennyire nem illenek ide ezek a nagy erős kezek , hogy hozzájuk képest milyen kicsinek és gyengének néz ki Harry összegömbölyödve a kórházi ágyon.
-Lou?
A figyelmét visszairányította Zaynre és megrázta a fejét hogy kitisztítsa.
-Bocsi elbambultam egy pillanatra.
-Semmi baj, sok minden jár a fejedben.
Zayn bámult Louisra, figyelte az állapotát. Louis összegörnyedve ült egy kemény műanyag székben, az egyik keze összefonva Harryével, a másik kitalált mintákat rajzolt Harry karjára. Egyértelműen ugyanazok a ruhák voltak rajta , ami amióta Harryt behozták ide 3 nappal ezelőtt és a szeme alatti karikákból meg a véreres szemeiből ítélve Louis egyértelműen nem is aludt napok óta.
De Harry sokkal rosszabbul nézett ki. A hosszú loknijai kusza indákként terültek szét a párnáján. A szemöldökei pedig még álmában is szorosan össze voltak ráncolva. Szemei alatt szinte üreges volt. Millió gépre volt rákötve amikről senki nem tudta hogy mi micsoda, de mindenki túlságosan félt megkérdezni.
Mindketten csendben voltak egy pillanatra, a nyomasztó levegő majd összenyomta őket. A szobában szinte néma csend volt egyedül Harry gyengéd lélegzetei és a gépei kitartó üteme volt hallható.
Ilyen állapotban látni a barátait ,annyira szívszorító volt. Zayn attól tartott, hogy elkezd sírni. De küzdött a sírhatnék ellen és inkább rámosolygott Louisra. Zayn úgy gondolta hogy ráfér egy mosoly.
Igaza volt , mert Louis arckifejezése egyel gyengédebbé vált. Zayn mosolyának ilyen hatása van az emberekre, a meleg barna szemei átvágnak a leghűvösebb légkörön is.
-Velünk kéne jönnöd.-próbálta újra Zayn- Kinyújtóztatni a lábaidat , kis friss levegőt szívni.
Louis franatikusan megrázta a fejét.
-Nem hagyhatom itt Zayn.Ha valami történne..és én nem vagyok itt..
-Megértem- helyezte a kezét Louis vállára - Hidd el , se én , se más nem hibáztat érte. De oda kell figyelned magadra is. Hozhatok neked valamit enni ?
-Kávét?
Zayn sóhajtott egyet. Ételre gondolt, de nem vitatkozott vele. Inkább csak bólintott és az ajtó felé indult.
-Nemsokára jövök , oké?
-----------------------------------
A negyedik napra Louis elkezdte elveszíteni a reményt hogy Harry valaha is felfog ébredni. A gondolat megrémisztette. Még annyi minden van amit elkel mondania Harrynek. Úgyhogy nekiállt beszélni.
-Hé Haz- a hangja nehéz volt és akadozott annyira nem használta.- Nem tudom hogy hallasz-e, de ettől függetlenül beszélni fogok hozzád, okés?
Természetesen nem kapott választ , de ez nem állította meg Louist.
-Remélem hogy nincsenek nagy fájdalmaid most. Bárcsak eltudnám venni tőled minden fájdalmad.
Aztán gyorsan témát váltott abban az esetben ha Harry mégis csak hallja. Harrynek pozitív szavakra van most szüksége. Őszintén szólva Louisnak is.
- Izgatott vagyok az idén nyár miatt. Lemegyünk majd a partra minden nap. Fagyit eszünk és csókolózunk majd a homokban. Te majd valószínűleg ignorálsz engem amikor szólok ,hogy kend be magad naptejjel és lefogsz égni.
Kinyújtotta a kezét és az ujjaival végig szaladt Harry kócos haján. De Louis annyira gyengéd volt , fájdalmasan gyengéd, arra az esetre ha fájna a feje.
-Mindig annyira önfejű voltál ilyen esetekben. Én meg azt fogom mondani ,hogy "megmondtam" , de úgyis bekenem majd aloe verával a vállaidat.
Louis most már komolyan veszélyben volt ,hogy sírni fog, de a szavak tovább hullottak a szájából ,mint egy patak.
- Talán egy egész estét is a strandon tölthetünk majd. A csillagok alatt. Rakhatnánk tábortüzet, etetnénk egymást mályvacukros keksszel ahogy mindig szoktuk. És én majd panaszkodom ,hogy túl sütötted a mályvacukrot ,ahogy mindig szoktam , de most elmondok neked egy titkot. Imádom amikor elégeted a mályvacukrokat. Mindig is imádtam. Csak megnehezítem a dolgod.
Harry visszaszorította Louis kezét.
-Te faszfej . Tudtam hogy szereted a mályvacukros kekszeimet.
A héten megnéztem a Barbie filmet és a mozi tele volt pinkbe öltözött emberekkel , boában és szives napszemüvegekben , annyira Harry coded volt az egész. Nagyon jó volt megint ilyen légkörben lenni. A filmhez írt dalát hallgattam Billinek a szaggatott vonalaktól kezdve amíg fordítottam, egy 1 órás loopot belőle és annyira passzolt a zene , ugyanaz a melankolikus hangulata van , úgyhogy mindenképp ajánlom ,hogy olvassátok el a fejezetet úgy hogy közben az a dal megy a háttérben.A héten lesz még egy update, de lemegyek a Balatonhoz úgyhogy az utána következő majd csak jövőhéten lesz szerintem.
Addig is jó olvasást.
YOU ARE READING
I Want to Write You a Song - MAGYAR FORDÍTÁS-Szeretnék írni neked egy dalt
RomanceA fejfájással kezdődött az egész .Jól vagyok , gondolta Harry , csak nagyon nagyon fáradt . Az ikonikus Cold Blue Water ( hideg kék víz ) átdolgozása @twoghostsinonehome által . Minden jog az eredeti íróé én csak lefordítom magyarra .